Posjećenost hrvatskih primarno glazbenih portala prema javno dostupnom izvoru, alatu za web metriku Similarweb*, i to prema njima glavnom pokazatelju “Visits”. Posjećenost portala je mjerena prema aktualnom javno dostupnom periodu, a to je prosinac 2022. godine, a izraženo je u tisućama.

Infografika
Infografika: Posjećenost glazbenih portala u Hrvatskoj, muzika.hr

Kao danas obavezni kanali za komunikaciju, svi portali koriste društvene mreže, a vodeći su:

  • na Facebooku je to Klubikon sa 185 tisuća pratitelja, drugi je CMC sa 136 tisuća pratitelja te treća muzika.hr s 97 tisuća pratitelja.
  • Na Instagramu je vodeća muzika.hr s 20,2 tisuće pratitelja, slijedi CMC s 14,4 tisuća pratitelja te klubskascena s 10,3 tisuće pratitelja.

Jedan od pokazatelja koji je zainteresirao glazbeno medijsku scenu je i “Posjećenost portala putem Google tražilice”, prema SEMRUSH alatu, koju je objavio HDS-ov portal glazba.hr prilikom proslave prve godine djelovanja, no prema dostupnom istraživanju, za prosinac 2022., vodeći je i prema “Search” parametru ipak portal muzika.hr sa 145 tisuća posjeta s tražilica koji s tražilica ima triput veću posjetu od portala glazba.hr, drugi je HDS-ov portal glazba.hr s 54,7 tisuća te treći portal ravnododna.com s 29,8 tisuća posjeta.

Muziku podržava

Ravnododna su ovom prilikom satirično čestitali portalu glazba.hr, odnosno njihovom vodstvu, HDS-u i glavnoj urednici Maji Trstenjak, no na prvom mjestu prema abecedi (prema tome bi, zapravo, glazba.hr bila na drugom mjestu, no portal cmc.com.hr nisu uzeli u obzir jer je to televizijski portal).

Od afilijacija, bitno je znati da su svi portali uzeti u obzir nezavisni, osim portala glazba.hr iza kojeg stoji HDS (Hrvatsko društvo skladatelja) kroz Cantus, Mixmag Adria koji je dio međunarodnog magazina Mixmag te portal cmc.com.hr koji je dio televizije CMC, odnosno diskografa Croatia Records.

*Na domaćem medijskom tržištu koriste se analitički alati Gemius i Dotmetrics, koji postavljaju svoje skripte u portale, kao najrelevantniji izvori za analitiku posjećenosti portala, no većina navedenih portala nisu uključeni u ta istraživanja te stoga nismo dosad iznosili statistike, no s obzirom na to da su iznesene od strane portala glazba.hr, po prvi put objavljujemo statistiku iz istih izvora, a to su SimilarWeb te SEMRUSH koji se temelje na vlastitim procjenama, a koji procjenjuju sve javne domene, a koje su HDS te uredništvo portala glazba.hr naveli kao izvore kojim tvrde kako je glazba.hr “najposjećeniji glazbeni portal putem Google tražilice”.

0 Shares
Muziku podržava