Zagrebačka kantautorica Sara Renar na krilima trećeg studijskog izdanja, hvaljene “Tišine“, obilazi ne samo hrvatske već i inozemne pozornice.
Tako nakon Italije i Slovenije, slijedi uskoro turneja po Nizozemskoj, pa obilazak festivalskih pozornica poput one SuperUha.
Sada je uzela mali predah u svom rasporedu i otvorila nam vrata u svoju playlistu: “Nisam neki DJ, glazbu više slušam kao malo dijete – nađem nešto što mi se sviđa i onda to preslušavam do iznemoglosti dok ne znam svaki prijelaz i sound napamet. Ali s godinama se ipak skupi neki izbor, pa vam ga evo ovdje. Inače, kontekst mi je užasno bitan u glazbi tako da nešto drugačiju glazbu slušam u autu, a nešto drugačiju negdje statično…”
Wide Lovely Eyes – ima neka lijepa neodređenost u ovoj stvari. Rastanak, ali kao da nije nešto posebno tužan.
More News from Nowhere – ova pjesma oslikava moj život. Hvala ti, Niče Kejvže.
I Want U – s albuma Worlwide Underground, sjajan primjer dekonstrukcije klasične R’N’B pjesme.
Video Girl – kad smo već kod dekonstrukcije R’N’B-a , FKA Twigs potpuno pomiče granice žanra. Možda neću slušati u autu, ali mi je jedna od apsolutnih produkcijskih i aranžmanskih referenci.
And ya Don’t Stop – zadnje dvije godine provodim na cesti i jedina glazba koju mogu u autu stalno slušati je oldskul hip-hop. Primjetite falš bekvokale u ovoj pjesmi.
The Spoils – Hope Sandoval pjeva, a tebi preostaje da se samo naježiš i pokušaš nastaviti sa svojim životom.
High and Dry – ne znam zašto, ali iz nekog razloga mi ova stvar sjedne svako jutro već mjesecima. Možda sam luda, znam.
House of Cards – ubojica. Nemogućnosti, ali strast je prisutna.
3, 6, 9 – još jedna autobiografska. Plus zanimljiv odmak od klasične produkcije, hc fanovi se neće složiti, ali po mome je ovaj eksperiment Cat Power apsolutno uspio.
715 – CREEKS – genijalno je kako je Bon Iver napravio možda najsuvremeniji produkcijski i aranžmanski odgovor na pitanje klasičnog singer/songwritera u digitalno doba. Pjesma koja je u potpunosti a capella uz vocoder, a uživo još više bode.
Dust – “I can’t feel enough, To be the weight of us”, tekst u kombinaciji s eteričnim višeglasjem i atmosferičnim synthevima je ubojica.
Supra Comsos Diacritica – sjajna stvar kod V.B. je što dobar dio vremena slušatelj nema pojma o čemu se radi, ali pjesma vozi i radi točno ono što pop muzika treba.
Kako funkcioniraju stvari – meni je izraz “tko vozi tvoj avion” na engleskom sjajno legao. Dobra stvar za vožnju btw.
Hal – pjesma upotrebljena u Jarmushevom filmu “Only Lovers Left Alive”. Kako taj arapski lijepo sjeda u ambijentalnu elektroniku, ne razumiješ ništa, a sve ti je jasno.
Somebody’s Sins – klasičan tekst od Patti Smith se dodatno podcrtava u signature Trickyevoj atmosferi.
Rusija – nema pjesme koja više zvuči kao zima. Plus, pogledajte godinu nastanka i upotrebljene zvukove, reference na pravoslavnu tradiciju… Sjajno nešto.
Nicotine and Gravy – postmoderna šizofrenija u svom najbojem izdanju. Kako se Beck dobro zabavlja ovdje, čovjek mu zavidi!
Nothings Gonna Hurt You Baby – nekako je čovjek prekrasno sam kad ovo čuje.