Sljedeći vikend rezervirajte za Pitsome FesTEEval koji će se održati 29. i 30. lipnja u Vintageovom ljetnom vrtu. Organizatori su bili iznimno zadovoljni odabirom lokacije te su se odlučili ponovno utaboriti u šarolikom vrtu.

Razgovarali smo s glavnim organizatorom, dovitljivim Dejanom Jeličićem, glazbenikom umjetničkog imena Pitsome Pete i vlasnikom brenda za tisak Pitsome Merchandising koji u Zagrebu živi sa suprugom Nikolinom, direktoricom festivala majica, i čak četiri mačke.

Nakon uspješnog lanjskog ‘krštenja’, ovogodišnji program donosi još bogatiju ponudu. Za vrijeme trajanja festivala održavat će se i brijačnica na otvorenom, izložba old timera, bike polo te mobilni tattoo studio. Pitsome fesTEEval predstavlja i pregršt novih sadržaja vezanih uz T-shirt kulturu. Posjetitelji će moći sudjelovati u stvaranju vlastitog dizajna kroz niz kreativnih radionica gdje će moći prekrojiti službenu festivalsku majicu, inače rad strip crtača Sebastijana Čamagajevca i Josipa Sršena.

Muziku podržava

pitsome festeeval

Karikaturist Krešimir Kveštek crtat će posjetitelje na majicama, a za najmlađe rezervirana je radionica crtanja po tekstilu. Tu je i večernji glazbeni program zagrijavanja za Tabor Film Festival u petak kada nastupa Nikola Marjanović Trio, a u subotu Maja Posavec.

Ovaj spoj kulture, poduzetništva i zabave Jeličić je objasnio u svom stilu: “Osnovni lajtmotiv takvog ujedinjenja jest – majica! Nije li ona savršen medij za izricanje osobnog stava, bila ona ultrašarena ili potpuno crna? Kroz dizajne izloženih majica Pitsome fesTEEval predstavlja umjetnost, kultura nošenja T-shirta odavno postoji i mi je festivalom dodatno podupiremo, promoviramo i potičemo malo poduzetništvo jer se upravo takvi ljudi kod nas i predstavljaju, a zabava je tu naravno osnovna komponenta jer želimo da se svi – i posjetitelji i mi – prvenstveno dobro zabavimo”.

Kako se dobar glas daleko čuje, festival je potaknuo i susjede iz Slovenije i BiH na organizaciju vlastitih festivala majica, a predstavit će se i na Pitsome FesTEEvalu. Također, službeni kum festivala je Edo Maajka odnosno Maajca, ponosni šetač majica brenda Motika koji operira kao zaštitno lice festivala.

pitsome festeeval, motika

Govoreći o poduzetničkoj klimi u Hrvata Dejan je, očekivano, bio skeptičan kazavši da su domaći izdavači propustili priliku ‘odgojiti fanove na način da podupiru bendove kupujući njihov merchandise’. Stoga izrada majica otpada na malen broj bendova kojima se to da ‘hendlati’, dok je sa stranim izdavačima situacija obratna, aktivno rade na promoviranju benda kroz prodaju mercha na koncertima.

Vodi se filozofijom da kvaliteta mora dolaziti ispred kvantitete i logikom pozitivne konkurencije: “Prema mom mišljenju – a to je ono što i nastojim s Pitsome Merchandisingom – bitno je specijalizirati se za određeni vid tiska i biti među najboljima u onome što nudiš. Često puta sam bio u prilici preuzeti neke poslove koji su u startu izgledali financijski jako primamljivi, no kako me u ovome ne vodi samo financijski moment, već kvaliteta i određeni stav iza Pitsomea kao branda, odbio sam takve ponude.” zaključio je Dejan.

Nemojte propustiti priliku da se oboružate majicama omiljenih bendova koje ćete furati cijelo ljeto i narednih godina.  FesTEEval nudi pošten omjer zezanja i kvalitete zato dođite, podržite. Naposlijetku, rijetko tko će se baviti glazbom i kulturom radi njih samih nastojeći suzbiti sveprisutni duh konzumerizma. Svestrano djelovanje Pitsome ekipe je krajnje pohvalno, a nadajmo se da će i dalje biti vjetar u leđa malim poduzetnicima koji sa strašću pristupaju svojim projektima.

 

54 Shares
Muziku podržava