Čelnici brenda bezalkoholnog gaziranog pića Diet Coke predstavili su novu liniju modno osvještenih bočica, a za jednu od njih inspiraciju su pronašli u Madonni i njezinu provokativnom grudnjaku sa šiljcima.
Naime, John Paul Gaultier, poznati francuski modni dizajner i kreator spomenutog grudnjaka kojeg je ‘Kraljica popa’ nosila 1990. godine tijekom tadašnje joj turneje “Blond Ambition”, nedavno je imenovan kreativnim direktorom Diet Cokea, a prvi zadatak po stupanju na dužnost bio mu je dizajn novih bočica među kojima se našla i njegova s poznatim plavobijelim prugama.
Od 2003. godine bočice su prošle kroz ruke dizajnera kao što su Matthew Williamson, Gianfranco Gerre, Marni, Robert Cavalli, Dolce and Gabbana i Karl Lagerfeld, čime je (dijetna) Cola postala modno najosvještenije piće na svijetu, a koje sada čini još jedan korak naprijed, spajajući povijest glazbe i mode u jednu kampanju.
Nove bočice za sada će se moći nabaviti samo na području Europe.