Novi TV spot: priča o Karlovačkom ispričana kroz priču Vatre

1508

Novi TV spot za Karlovačko je priča o brendu ispričana je na moderan način, u vrhunskoj produkciji i
tehnički savršenom videospotu.

Režirao ga je svjetski poznati redatelj s
adresom u Los Angelesu – Marco Gentile, jedan od najtalentiranijih
redatelja u svijetu oglašavanja, koji potpisuje spotove za svjetske zvijezde poput
Coolia i Nine Inch Nails, kao i za neke od najpoznatijih talijanskih
glazbenika kao što je Tiziano Ferro.Priča o Karlovačkom ispričana je kroz
priču Ivana Dečaka i Vatre.

Novi TV spot u skladu je s nedavno predstavljenim novim identitetom i filozofijom brenda. “Karlovačko je moderan, progresivan i optimističan brend, a kroz njega šaljemo poruku da treba biti optimist, uzeti stvari u svoje ruke te se usuditi iskoristiti prilike koje se nude u životu. Te su ideje inkorporirane u novi TV spot za Karlovačko. To nije još jedna reklama za pivo. To je priča o našem brendu i prikazana je kroz priču o Ivanu Dečaku i Vatri. Zašto Vatra i Ivan? U njima smo prepoznali sve odlike našeg brenda: optimizam i odvažnost koje vode prema boljoj budućnosti. I upravo nas je taj stav inspirirao za novi slogan za Karlovačko – Najbolje tek slijedi“, izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije Heineken Hrvatska.

Osim Karlovačkog, zvijezda TV spota je jedan od najpoznatijih hrvatskih bendova – Vatra – i njezin frontmen Ivan Dečak: “Meni, ali i cijelom bendu, puno znači što je jedan veliki brend, kakav je Karlovačko, prepoznao u nama i našoj priči vrijednosti koje promiče. Naš put do uspjeha bio je dug i nije došao preko noći. Puno smo radili, a kada je bilo teško, nismo odustali, bili smo uporni, nismo čekali prilike, nego smo ih sami stvarali. Pozitivan stav doveo nas je tu gdje smo sad. Zato smo ponosni smo na sebe, ali i ovaj spot“.

0 Shares
Muziku podržava