„November Rain“ odsad je službeno prvi videospot stariji od YouTubea koji je dosegao magičnu brojku od milijardu pregleda. Ono što se dalo iščitati iz brojki ispod spota, sada je potvrdio i YouTube koji je, na desetu godišnjicu prve pjesme koja je dosegla milijardu, a to je bio „Gangnam Style“ PSY-a, objavio popis svih pjesama koje imaju milijardu pregleda, a zbog nečega su posebne.

Ryan Thornton, voditelj Kataloga glazbe YouTubea, na službenom je YouTube blogu o legendarnoj pjesmi Guns N’ Rosesa napisao: „Lako je zaboraviti koliko je milijarda zapravo velika. Ako je spot objavljen prije interneta, iako to nije jedini pokazatelj bezvremenosti pjesme, to znači da je glazba putovala kroz vrijeme“.

Muziku podržava

„November Rain“ devetominutna je pjesma iz devedesetih godina prošlog stoljeća koja u svom spotu sadrži neke od najlegendarnijih snimaka benda poput one Slasha koji u pustinji ispred crkve svira svoj solo. Rock balada, koja je već i prije uspjeha na YouTubeu ostala zlatnim slovima upisana u povijest glazbe, dio je albuma „Use Your Illusion I“.

Na listi se, uz „November Rain“ ističu „Hello“ Adele koji je najbrže dosegao milijardu pregleda, „Despacito“ kao najgledaniji videospot uopće, „Bohemian Rhapsody“ kao spot iz sedamdesetih koji ima više od milijardu pregleda.

Iz osamdesetih preko milijardu osim, Guns N’ Roses “Sweet Child O’ Mine” imaju a-ha “Take On Me”, Michael Jackson “Billie Jean”, Rick Astley “Never Gonna Give You Up”, Cyndi Lauper “Girls Just Want To Have Fun” i Europe “The Final Countdown”, dok su iz devedesetih  u klubu od preko milijardu pregleda osim “November Rain” i Nirvana “Smells Like Teen Spirit”, The Cranberries “Zombie”, Whitney Houston “I Will Always Love You”, 4 Non Blondes “What’s Up”, Metallica “Nothing Else Matters”, AC/DC “Thunderstruck”, Backstreet Boys “I Want It That Way”, Dr. Dre “Still D.R.E.”, Aqua “Barbie Girl” i Coolio “Gangsta’s Paradise”.

0 Shares
Muziku podržava