Nova Billboardova formula za hit uključuje YouTube

    1942

    Tjedna Billboardova Hot 100 ljestvica doživjela je najveću promjenu u svojoj 55 godina dugoj tradiciji: od sada se u obzir uzima i gledanost na YouTubeu.

    Hot 100 tjedna je ljestvica singlova koju za Billboard sastavlja Nielsen Soundscan prema zbroju prodaje singlova i učestalosti njihovih emitiranja na američkim radijskim postajama.

    Zahvaljujući ovotjednoj promjeni, “Harlem Shake” Bauera koji sveukupno ima 103 milijuna pregleda dospio je na prvo mjesto.

    Muziku podržava

    “Sama definicija što je točno hit ovih se dana stalno mijenja. Billboard ljestvice su krajnje mjerilo uspjeha u glazbi i one se moraju stalno razvijati kako bi održavale stvarno stanje. Teorija da se pjesma mora dobro prodati kako bi bila hit nije više relevantna. Danas postoje mnogobrojni načini kako jedna pjesma može postati hit.

    Kada su prije više od 70 godina ljestvice pokrenute, hit je bio definiran kao zbroj prodaje kopija singlova i učestalosti emitiranja u radijskim eterima. Iako su te kategorije i dalje prisutne, danas je posve jasno da pjesma može postati hit i ako je samo na YouTubeu” kazao je Bill Werde, glavni urednik Billboarda o ovoj promjeni.

    0 Shares
    Muziku podržava