New Order

5404

New Order su britanska (indie) rock-dance grupa koju su u Manchesteru 1980. oformili živući članovi Joy Divisiona nakon smrti njihova lidera, pjevača i tekstopisca Iana Curtisa 18. svibnja iste godine. Od tada su postali jedna od najboljih i najomiljenijih te kulturno najvažnijih britanskih grupa ikada prodavši oko 30 milijuna primjeraka nosača zvuka diljem svijeta.

Tijekom svoje više od 25 godina duge karijere do sada su izdali osam studijskih te nekoliko kompilacijskih i live-albuma.


Jedni su od vrlo rijetkih bijelih grupa koje su tijekom svojeg postojanja pokazale da i one mogu stvoriti američku crnu plesnu glazbu te također spojiti rock i elektronske utjecaje do savršenstva. Njihov veliki utjecaj na post-punk, indie i elektronsku glazbu je nemjerljiv. Oduvijek su smatrali da glazba treba govoriti sama za sebe pa stoga nikada o njoj nisu imali puno toga za reći.

Muziku podržava


Istodobno su postali poznati i zbog kvalitete likovne opreme svojih izdanja kao i prezentacije. Omote svih njihovih albuma dizajnirao je dobitnik mnogih nagrada te međunarodno priznati dizajner Peter Saville, koji je radio s njima od početka.
Također imaju i seriju inovativnih, nagradama ovjenčanih videospotova, koja ih prati još od vremena “Confusiona” (njihovog prvog videospota) iz 1983. godine, koje su većinom režirali redatelji nekih od ponajboljih filmova svih vremena kao što su Jonathan Demme (“Something Wild” i “Silence of the Lambs”) i Charles Sturridge (“Brideshead Revisited”).


Također su bili možda i jedina grupa u povijesti rocka koja je posjedovala ili suposjedovala etiketu (Factory Records) za koju su potpisivali i razvijali druge grupe, klub (svjetski slavni mančesterski The Hacienda) i bar (The Dry Bar).


1980.
Svibanj (18): Joy Division prestaju postojati nakon samoubojstva spomenutog Iana Curtisa te tijekom sljedećih nekoliko tjedana ostatak grupe, gitarist i vokalist Bernard Sumner (r. Bernard Dicken, 4.1.1956., Salford, Engleska; ranije poznat kao Bernard Albrecht u Joy Divisionu), basist Peter Hook (r. 13.2.1956., Salford) i bubnjar Stephen Morris (r. Stephen Paul David Morris, 28.10.1957., Macclesfield, Engleska) uzevši novo ime odlučuju nastaviti s radom, i dalje ostajući na lokalnoj nezavisnoj etiketi Factory Records, čiji je šef bio novinar, mančesterski medijski mogul te televizijski voditelj na lokalnoj Granada televiziji – Tony Wilson (R.I.P.).


Ime New Order odabrali su Sumner i Hook ili iz novinskog članka “The New Order of Kampuchean Liberation” objavljenog u britanskom dnevniku The Guardian ili iz fraze koju je pročitao njihov tadašnji, sada već pokojni, menadžer Rob Gretton (preminuo u svibnju 1999.) u knjizi “Leaving the Twentieth Century”. S obzirom da se knjiga bavi nacističko-koncentracijskom tematikom Drugog svjetskog rata, to je odmah izazvalo brojne nacističke konotacije u britanskom glazbenom tisku. (Druga imena koja su bila predlagana bila su Khmer Rouge i The Witch Doctors Of Zimbabwe između ostalih.)


Srpanj (29): Svoj prvi koncert održavaju u mančesterskom Beach Clubu.
Rujan (20): U klubu Maxwell’s (Hoboken, New Jersey) izvode prvi od pet američkih koncerata po istočnoj obali SAD-a, koje su trebali izvesti još kada su djelovali kao Joy Division u svibnju iste godine tijekom svoje prve američke turneje.

Listopad: Na Grettonov poziv grupi se pridružuje bivša članica lokalnoga mančesterskog ženskog punk benda The Inadequates i Morrisova dugogodišnja prijateljica (kasnije djevojka, od 1994. supruga) te poklonica Joy Divisiona, klavijaturistica i povremeno gitaristica Gillian Gilbert (r. Gillian Lesley Gilbert, 27.1.1961., Macclesfield), koja je u to vrijeme također studirala na Tehničkom fakultetu u Stockportu (Greater Manchester).
Prosinac: Ulaze u legendarni stockportški Strawberry studio te započinju sa snimanjem svojih prvih materijala.

1981.
Siječanj: Dok su još radili na svojim prvim materijalima, započinju seriju koncerata po Velikoj Britaniji.
(25): Hook snima petominutni intervju za emisiju “Walters Weekly” BBC Radija 1.
Veljača (9): Praćeni grupama Section 25 i The Stockholm Monsters, svoj prvi londonski koncert tajno održavaju u gradskom klubu Heaven, za koji je svih tisuću ulaznica planulo za čas.
(16): Na BBC Radiju 1 u emisiji legendarnog DJ-a Johna Peela (R.I.P.) “The John Peel Show” emitiran je njihov prvi britanski radio session.
Ožujak (21): Njihov debitantski singl, obrada pjesme Joy Divisiona iz 1980. – “Ceremony”, doseže 34. mjesto UK charta.
Travanj (24): S legendarnim mančesterskim producentom Martinom Hannettom (R.I.P.), koji je također producirao sve njihove uratke još dok su djelovali pod imenom Joy Division, ulaze u Strawberry studio te započinju sa snimanjem svojeg debitantskog albuma, dok također istog mjeseca snimaju TV specijal za spomenutu Wilsonovu lokalnu Granada Televiziju.

Svibanj: Odrađuju kratku europsku promotivnu turneju po Francuskoj, Belgiji, Zapadnoj Njemačkoj, Danskoj, Švedskoj i Norveškoj.
Lipanj (18): Britanska televizijska stanica ITV prikazuje dokumentarac o grupi imena “Celebration”.
(20): Sviraju na godišnjem Glastonbury Festivalu (Glastonbury, Somerset, Engleska) podupirući kampanju za nuklearno razoružanje.
Listopad (17): Njihov sljedeći singl, dvostruka A-strana “Procession/Everything’s Gone Green”, doseže 38. mjesto UK charta.

Studeni (28): Njihov debitantski album – “Movement“, koji se svojim mračnim melodičnim ugođajem uvelike oslanjao na tradiciju Joy Divisiona, doseže 30. mjesto UK charta te, kao što će to biti slučaj s većinom njihovih ostalih ostvarenja tijekom osamdesetih, provodi podosta vremena na 1. mjestu britanskog nezavisnog charta.
Prosinac: Krajem mjeseca pojavljuju se u jednoj ITV-evoj emisiji odjeveni u kostime Djeda Mraza.

1982.
Siječanj (4): Pojavljuju se u premijernom izdanju emisije “Riverside” BBC2-TV-a izvodeći pjesme “Temptation” (buduće singl izdanje) i “Death Rattle”.
Ožujak (6): Daju intervju za irski radio RTE2.
Travanj (8): Za vrijeme aktualne europske miniturneje izbija nered na njihovom koncertu u Rotterdamu tijekom kojega je Hook bio nesvjesno pogođen.
Lipanj (1): Izvode svoj drugi BBC Radio 1 “John Peel Session”, koji je također uključivao nikada snimljenu pjesmu “Turn the Heater On” istovremeno izdanu za potrebe “BBC Radio 1 Sessions” serija etikete Strange Fruit, koju je napisao reggae izvođač Keith Hudson.
(12): Izdan samo na 12-inčnom formatu, njihov sljedeći singl – “Temptation”, doseže 29. mjesto UK charta. Predstavljajući najbrži techno ritam ikad snimljen do tada, djelomično je započeo ono po čemu će (New Order) postati poznati širom svijeta, a to je kvalitetna te također inovativna plesna glazba spojena s rock utjecajima.
(16 – 22): Odrađuju mini turneju po Italiji.

(26): Po uzoru na njujorške, u Manchesteru se otvara prvi britanski, a time i europski, hi-tech klub – The Hacienda u kojem su (New Order) imali svoje financijske interese, čije je otvaranje bilo popraćeno nastupom grupe i besplatnim ulazom za sve članove. Klub je bio u vlasništvu Factory Recordsa.
Rujan (11): Predvode prvi dan četvrtoga Futurama Festivala u Leedsu.
(19): Sviraju na košarkaškom stadionu u Ateni tijekom održavanja prvog grčkog Festivala nezavisnog rock’n’rolla.
Listopad (22): Ulaze u londonski Britannia Row studio te započinju snimanje svojeg drugog studijskog albuma.

Studeni: Objavljena samo u Sjevernoj Americi te sadržavajući sve njihove britanske singlove izdane do tada, izdana je minikompilacija grupe – “New Order 1981 – 1982“.
(25): U Palais Theatreu u Melbourneu (Australija) započinju desetodnevnu turneju po Australiji i Novom Zelandu.

1983.
Veljača: U New Yorku snimaju svoje nove uratke zajedno s legendarnim američkim dance producentom i mikserom Arthurom Bakerom (poznat po suradnji s Afrika Bambaataaom).
Travanj: Također izdan samo na 12-inčnom formatu, njihov sljedeći, također prijelomni, te jedan od najvažnijih singlova ikada uopće – “Blue Monday”, doseže 12. mjesto UK charta postavši jedna od njihovih ultimativnih pjesama.

Svibanj: Označivši drastičnu promjenu zvuka u odnosu na Joy Division i prethodni album, njihov drugi album, također prijelomni “Power, Corruption & Lies“, kojim su uz Hookov prepoznatljivi bas i Sumnerovu gitaru također dominirali i synthesizeri te kojega su sami isproducirali, doseže 4. mjesto UK charta.
Rujan (10): Također izdan samo na 12-inčnom formatu, njihov sljedeći singl – “Confusion”, kojega su napravili u suradnji sa spomenutim Bakerom, doseže 12. mjesto UK charta. Nedugo nakon njegove objave ubrzo postaju popularni na američkom new rock/dance tržištu gdje je potpomognut “Blue Mondayom” za tamošnje tržište bio objavljen na Bakerovoj dance etiketi Streetwise.

Listopad: Ostajući u UK Top 100 od svog izdanja te nakon što je postao veliki europski ljetni plesni hit lansiravši ih u premijernu ligu svjetskog rocka, singl “Blue Monday” sada doseže 9. mjesto UK charta.
Do 1987. to samo UK 12-inčno izdanje bit će prodano u preko 600.000 kopija te će postati najprodavaniji 12-inčni singl svih vremena s globalnom prodajom od preko tri milijuna. Otkako su se 1952. godine počele izdavati singl ploče samo je pet singlova provelo više vremena na britanskoj top listi od “Blue Monday”, a to su “My Way” Franka Sinatre, “Amazing Grace” Judy Collins, “Rock Around the Clock” Billa Haleya, “Release Me” Engelberta Humperdincka i “Stranger on the Shore” Ackera Bilka. “Relax” Frankie Goes To Hollywood natjecao se s njim.

Njime su gotovo preko noći (New Order) prisvojili veliki broj poklonika širom svijeta i dalje zadržavajući većinu onih koji su ih pratili još od vremena Joy Divisiona. U britanskom glazbenom tisku bio je proglašen kulturološki najvažnijim singlom nakon “Anarchy in the UK” The Sex Pistolsa. Snimljen je na za to vrijeme poprilično zastarjeloj opremi te je nastao kao produkt komičnog nesporazuma između Sumnera i Morrisa. Njegov je omot prikazivao imitaciju kompjuterskog floppy disca te je označio veliku prekretnicu u kulturi osamdesetih.

1984.
Travanj: U Tokiju i Osaki odrađuju svoje prve (također i rasprodane) koncerte po Japanu, dok za vrijeme kratkog snimateljskog sessiona u Tokiu nastaje pjesma “State of the Nation”, koja će dvije godine kasnije biti izdana kao singl.
Svibanj: Sa svojim gotovo dvoipolminutnim instrumentalnim introm, njihov sljedeći singl – “Thieves Like Us”, kojega su također napravili u suradnji s Bakerom, doseže 18. mjesto UK charta, dok negdje u isto vrijeme njihova popratna etiketa Factory Benelux samo za belgijsko tržište objavljuje singl – “Murder”.

1985.
Veljača: U SAD-u svoj prvi američki snimateljski ugovor potpisuju za etiketu Qwest Records Quincya Jonesa.
Svibanj: Otiskuju se na turneju po Dalekom Istoku.
(25): Kritički vrlo hvaljen, njihov treći studijski album – “Low-life“, debitira na 7. mjestu UK charta, kako prvi singl skinut s njega – “The Perfect Kiss”, debitira na 46. mjestu istoga.
Srpanj: Album “Low-life” doseže 94. mjesto US charta.
Kolovoz: Dok su odrađivali turneju po Sjevernoj Americi, prikazani su u BBC2-TV-evom maratonskom glazbenom video showu “Rock Around the Clock”.

Rujan: Pošto im je popularnost drastično porasla, Factory Records rade svoj prvi formalni snimateljski ugovor te im šalju upit žele li ih napustiti tijekom sljedećih šest mjeseci kako bi potpisali za veću etiketu, što su odbili.
Studeni (16): Drugi te ujedno i posljednji singl s albuma “Low-life”, “Sub-Culture” doseže 63. mjesto UK charta.

1986.
Veljača (8): U Royal Court Theatreu (Liverpool) nastupaju na koncertu organiziranom u svrhu potpore 48 gradskih laburističkih kancelara, koji su u to vrijeme sudjelovali u sudskom procesu porezne prirode.
Travanj (5): Sljedeći singl grupe – “Shellshock” – koji se kao jedna od tri pjesme grupe nalazi na soundtracku za te godine vrlo pupularni film “Pretty in Pink” Johna Hughesa, doseže 28. mjesto UK charta, dok u međuvremenu Factoryeva video etiketa Ikon izdaje dugometražnu kućnu video kasetu grupe kontroverzno nazvanu “Pumped Full of Drugs”.
Srpanj: Zajedno s The Smiths, A Certain Ratio, The Fall i Echo & The Bunnymen nastupaju na Festival Of The Tenth Summer održanom u mančesterskom G-Mex Centreu.
Rujan (27): Sljedeći singl grupe – “State of the Nation”, doseže 30. mjesto UK charta, dok istovremeno izdan s njim, EP “New Order – The John Peel Sessions 1982“, doseže 54. mjesto istoga. Singl se pojavljuje samo na CD izdanju njihovog nadolazećeg četvrtog studijskog albuma – “Brotherhood”.
Listopad: Snimljen u Londonu, Dublinu i Liverpoolu te podijeljen na zvukovno dvije različite strane – jednu plesnu, a drugu gitarističku, četvrti studijski album grupe, “Brotherhood“, debitira na 9. mjestu UK charta.
Studeni: Unatoč Shep Pettitboneovom remiksu, drugi te ujedno i posljednji singl s albuma “Brotherhood”, “Bizarre Love Triangle” doseže (tek) 56. mjesto UK, a album “Brotherhood” doseže 117. mjesto US charta.

1987.
Travanj: Otiskuju se na još jednu turneju po SAD-u nakon koje je uslijedila ona po jugoistočnoj Aziji.
Lipanj (19-21): Ponovo nastupaju na godišnjem Glastonbury Festivalu.
Srpanj: Etiketa Strange Fruit izdaje njihov drugi “John Peel Sessions” EP, “New Order – The John Peel Sessions 1981“.
Kolovoz (15): Popraćen upečatljivim inovativnim videospotom redatelja Phillipea De Cufflea, koji prikazuje odličan nadrealistični balet, označivši njihov veliki internacionalni proboj te najavljujući njihovu drugu kompilaciju singlova, singl “True Faith”, kojega je producirao poznati britanski producent Stephen Hague (poznat po radu s The Pet Shop Boys i Erasure između ostalih) te čija b strana također uključuje pjesmu “1963”, doseže 4. mjesto UK charta također postavši jedna od njihovih ultimativnih pjesama.

(29): Sadržavajući sve njihove 12-inčne singlove izdane između 1981. i 1987., dotična kompilacija singlova – “Substance“, doseže 3. mjesto UK charta samo u Velikoj Britaniji prodavši se u preko 400.000 primjeraka također bivajući jedan od prvih albuma izdanih na DAT (digital audio tape) formatu. Sastavio ju je Tony Wilson kako bi u svom automobilu mogao slušati njemu sve njihove najomiljenije pjesme te će u cijelom svijetu biti prodana u šest milijuna primjeraka.
Studeni: Kompilacija “Substance” doseže 36. mjesto US charta, dok Sumner izražava želju da tijekom sljedeće 1988. godine radi kao solo izvođač.
Prosinac (26): Singl “True Faith” doseže 32. mjesto US charta, dok iskorišten za potrebe soundtracka filma “Salvation”, njihov sljedeći singl – “Touched by the Hand of God”, kojega je pratio još jedan odličan prateći videospot – parodija Kathryn Bigelow na tadašnje heavy metal videospotove, doseže 20. mjesto UK charta, kako tijekom istog mjeseca odrađuju rasprodane koncerte u Londonu, Parizu i Duesseldorfu.

1988.
Veljača (8): “True Faith” osvaja nagradu za ‘Najbolji videospot’ u protekloj godini tijekom održavanja osme dodjele godišnjih BRIT Awardsa održane u londonskoj Royal Albert Hall, dok također istog mjeseca gostuju na talijanskom festivalu San Remo gdje nastupaju uz playback po prvi put.
Ožujak: Sviraju pred Njihovim Kraljevskim Visočanstvom, Vojvodom i Vojvotkinjom od Yorka u noćnom klubu Stock Exchangea (Los Angeles) tijekom tjedna UKLA – festivala, napravljenog u svrhu ojačanja poslovnih veza između Velike Britanije i SAD-a.
Svibanj: Također popraćena inovativnim videospotom, remiksirana verzija prijašnjega singla “Blue Monday”, čiji su remiks napravili Quincy Jones i John Potoker, preimenovana u “Blue Monday 88”, doseže 3. mjesto UK te 68. mjesto US charta.
Lipanj: Na Ibizi i u Bathu (Avon, Engleska) započinju tromjesečno snimanje svojeg petog studijskog albuma.
Studeni: Odabrani su od strane filmskog producenta Chrisa Bernarda za potrebe snimanja soundtracka nadolezeće BBC-TV-eve emisije “Making Out”.

Prosinac (24): Najavni singl njihovog nadolazećeg petog studijskog albuma, erotična acid-house saga “Fine Time”, doseže 11. mjesto UK charta ponajviše zbog toga što se Rob Gretton kladio da će svaki od članova grupe dobiti po 250 funta ako uđe među prvih deset, dok se istog mjeseca otiskuju na turneju po Južnoj Americi nakon koje je uslijedio njihov jedini nastup u Velikoj Britaniji te godine, koji se održao u spomenutom mančesterskom G-Mex Centreu na kojem su ih pratili Happy Mondays.

1989.
Siječanj (20): Odrađuju svoj prvi od dva koncerta po južnoj Francuskoj.
Veljača (11): Obilježen snažnim acid-house/indie rock crossover zvukom, njihov peti studijski album, remek-djelo “Technique“, kojega su producirali zajedno sa Stephenom Hagueom, debitira na 1. mjestu UK te će kasnije dosegnuti 32. mjesto US charta.
(21): Sviraju uživo u emisiji “Big World Cafe” britanske televizijske stanice Channel 4.
Ožujak (25): Također popraćen inovativnim videospotom te njihovim rijetkim pojavljivanjem u BBC1-TV-evoj emisiji “Top of the Pops”, drugi singl s aktualnog petog albuma, “Round & Round”, doseže 21. mjesto UK charta, dok nakon gubitka oklade s Robom Grettonom da će singl ući među prvih pet na istom, Tony Wilson privremeno odstupa s glavne pozicije u Factory Recordsu. B-strana singla je naslovna pjesma ITV-eve nogometne emisije “Best and Marsh”.
Također tijekom istog mjeseca odrađuju koncerte u Glasgowu i Birminghamu.

Travanj (8): U San Juanu (Puerto Rico) započinju još jednu turneju po Sjevernoj Americi.
Svibanj: Singl “Round & Round” doseže 64. mjesto US charta.
Lipanj: Vraćaju se u Europu kako bi u amsterdamskom klubu Roxy prisustvovali proslavi sedmog rođendana The Haciendae.
(14): U Shoreline Amphitheatreu u Mountain Viewu (Kalifornija) zajedno s Public Image Ltd. i The Sugarcubes započinju dvadestjednodnevnu putujuću “Monsters of Art” turneju.
Kolovoz: Nastupaju kao jedni od predvodnika godišnjeg Reading Festivala (Berkshire, Engleska).
Rujan (9): Treći te ujedno i posljednji singl s albuma “Technique”, “Run 2”, doseže 49. mjesto UK charta. Zbog svoje velike sličnosti s hit pjesmom “Leaving on a Jet Plane” Johna Denvera, koji ih je zbog toga optužio za njihovo plagijatstvo, uz naziv singla morali su pridodati i njega kao koautora.

Prosinac (7): U SAD-u album “Technique” doseže zlatnu tiražu.
(30): Udruživši se s Johnnyem Marrom (ex-The Smiths) i Neilom Tennantom (The Pet Shop Boys) u projekt Electronic, Sumner njihovim debitantskim singlom “Getting Away With It” (u Velikoj Britaniji izdan za Factory Records, a u ostatku svijeta za Virgin Records) doseže 12. mjesto UK charta.
(Sumner će tijekom sljedeće tri do četiri godine također surađivati s izvođačima kao što su 808 State, Technotronic, Banderas i Sub Sub između ostalih.)

1990.
Veljača (14): U SAD-u “Substance” VHS doseže zlatnu tiražu.
Svibanj: Dok su Morris i Gilbert nastavili raditi glazbu za razne TV emisije od kojih su najpoznatije bile “Making Out” i “Shooting Stars” BBC-TV-a, zajedno s Daveom Hicksom i Chrisom Jonesom, Hook osniva projekt Revenge s kojim za Factory u Velikoj Britaniji te Capitol Records u SAD-u objavljuje njihov debitantski album – “One True Passion”.
(19): Electronicov singl “Getting Away With It” doseže 38. mjesto US charta.
Lipanj (9): Pod imenom Englandneworder, svojim sljedećim singlom “World in Motion”, kojega su napravili zajedno s engleskom nogometnom reprezentacijom u svrhu Svjetskog nogometnog prvenstva te godine održanog u Italiji, dosežu 1. mjesto UK charta. Singl je također bio izabran za englesku nogometnu himnu te godine te je u njemu i njegovom pratećem nogometnom videospotu rap dionice odradio engleski nogometni heroj John Barnes. Napisali su ga zajedno u suradnji s britanskim komičarem i glumcem Keithom Allenom, a Sumner je postao engleska nacionalna ikona.

Kolovoz: Sumner se pridružuje Marru i obojici The Pet Shop Boysa tijekom Electronicovog prvog nastupa uživo održanog na losanđeleskom stadionu Dodger gdje su svirali kao predgrupa za Depeche Mode čija je uloga prvotno bila namijenjena The Jesus & Mary Chain.
Rujan (1): Strange Fruit objavljuju prijašnja “New Order – The John Peel Sessions 1981” i “New Order – The John Peel Sessions 1982” EP izdanja sažeta u jedan album “New Order – Peel Sessions“.

1991.
Siječanj (18): U SAD-u kompilacija “Substance” u SAD-u doseže platinastu tiražu.
Svibanj (11): Najavni singl Electronicovog nadolazećeg debitantskog albuma, “Get the Message”, doseže 8. mjesto UK charta.
Lipanj (8): Electronicov debitantski album jednostavnog naziva “Electronic” debitira na 2. mjestu UK charta iza Sealovog albuma “Seal”.
Kolovoz (3): Electronicov album “Electronic” zaustavlja se na 109. mjestu US charta.
(4): Electronic nastupaju na Festivalu Cities In The Park (Heaton Park, Prestwich, Engleska) gdje su im se također pridružili The Pet Shop Boys.
Rujan (5): Electronic prezentiraju jesensku modu u američkom glazbenom časopisu Rolling Stone.
(28): Drugi te ujedno i posljednji singl s Electronicovog debitantskog albuma “Electronic”, “Feel Every Beat”, doseže 39. mjesto UK charta.

Studeni (9): Potpisavši snimateljski ugovor za London Records, pod imenom The Other Two, Morris i Gilbert svojim debitantski singlom “Tasty Fish” dosežu 41. mjesto UK charta.
(25): Factory Records objavljuju četverostruki box set “Palatine” sastavljen od pjesama Joy Divisiona, New Ordera, Electronica i Revengea.
Prosinac (12): Electronic odrađuju nastup u londonskoj Wembley Conference Hall, dok tijekom istog mjeseca Revenge objavljuju EP “Gun Porn”.

1992.
Veljača (15): Revenge odrađuju nastup u Witchwoodu (Ashton-under-Lyne, Engleska).
(22): Sadržavajući snimku nastupa na Glastonbury Festivalu 1987., New Orderov koncertni album “BBC Radio 1 Live In Concert“, zauzima 33. mjesto UK charta.
Srpanj (4): Electronicov singl “Disappointed”, koji se ne pojavljuje na niti jednom njihovom studijskom albumu, debitira na 6. mjestu UK charta po izlasku.
Prosinac (4): Zbog bankrota Factory Records i službeno prestaju s radom (London Records kasnije će otkupiti cijeli njihov back katalog), dok grupa privodi kraju snimanje svojeg nadolazećeg šestog studijskog albuma.

1993.
Siječanj: Nakon propasti Factory Recordsa, što je bio glavni razlog kašnjenja izlaska njihovog nadolazećeg studijskog albuma, koji je trebao izaći u prosincu prošle godine, potpisuju svoj novi snimateljski ugovor za London Records dalje ostajući na Qwest Records u SAD-u.
Travanj (24): Najavni singl njihovog šestog studijskog albuma, “Regret”, doseže 4. mjesto UK charta.
Svibanj (15): Bivajući proglašen najboljim ‘pop’ albumom godine, šesti studijski album grupe, “Republic“, kojega su u londonskom studiju RAK također snimili zajedno sa Stephenom Hagueom, debitira na 1. mjestu UK charta po izlasku. Također je krajem godine bio nominiran za prestižnu britansku glazbenu nagradu Mercury Music Prize, koju nije uspio osvojiti. (Pobjedio je “Suede” benda Suede.)
(29): Album “Republic” doseže 11. mjesto US charta.
Srpanj (3): Drugi singl s njega, “Ruined In A Day”, debitira na 22. mjestu UK charta.
(10): Singl “Regret” doseže 28. mjesto US charta.
(17): Reizdana kompilacija “Substance” iz 1987. debitira na 32. mjestu UK charta.

Kolovoz: Predvode godišnji Reading Festival nakon kojega prestaju s radom te se posvećuju svojim side-projektima. To će ujedno biti njihov posljednji zajednički koncert u sljedećih pet godina. Razne unutarnje nesuglasice, koje su ih pratile još od vremena snimanja albuma “Technique” 1988. godine čime su uvelike pridonijeli bankrot Factory Recordsa i problemi s The Haciendom, primorale su ih da se raziđu.
Rujan (11): Popraćen odličnim crno-bijelim videospotom snimanim ispred i u hotelu Carlton u Cannesu (Francuska) u kojem se također pojavljuju po posljednji put u sljedećih 12 godina, treći singl s albuma “Republic”, “World (The Price of Love)”, doseže 13. mjesto UK te 92. mjesto US charta.
Studeni (6): Najavni singl nadolazećeg debitantskog albuma The Other Two, “Selfish”, debitira na 46. mjestu UK charta, dok istog mjeseca Polygram Video objavljuju dokumentarnu video kasetu New Ordera “Neworderstory” autora Paula Morleya (ex-The Art of Noise).
Prosinac (18): Četvrti te ujedno i poslijednji singl s albuma “Republic”, “Spooky”, debitira na 22. mjestu UK charta.

1994.
Veljača: The Other Two objavljuju svoj debitantski album – “The Other Two and You”.
Ožujak (8): U SAD-u album “Republic” doseže zlatnu tiražu.
Studeni (19): Najavljujući prvu ‘best of’ kompilaciju grupe, remiksirana verzija prijašnjeg singla “True Faith”, čiji su remiks napravili Mike “Spike” Drake, Paul Oakenfold i Steve Osborne, preimenovana u “True Faith-94”, debitira na 9. mjestu UK charta po izlasku.
Prosinac (3): Također izdana na istoimenom VHS-u, dotična ‘best of’ kompilacija – “? (The Best Of) New Order“, doseže 4. mjesto UK charta.

1995.
Siječanj (28): Također sadržavajući do tada još neobjavljenu pjesmu “Let’s Go” na svojoj b strani, drugi te ujedno i posljednji singl sa spomenute kompilacije, remiksirani prijašnji “1963” čije su remikseve uradili Arthur Baker, Justin Robinson, Tall Paul i Joe T. Vanelli, preimenovan u “Nineteen63-94”, doseže 21. mjesto UK charta.
Veljača: Objavljen je sljedeći singl The Other Two, “Innocence”.
Travanj (8): Za područje SAD-a izdana s pomalo izmjenjenim track-listingom i drugačijim remiksevima, kompilacija “? (The Best Of) New Order”, doseže 78. mjesto US charta.

Svibanj: BBC-TV prikazuje dokumentarac “Prozac Diary” u kojem je Sumner eksperimentirao s istoimenom drogom (Prozac) kako bi uvidio njezin utjecaj na stvaralački proces, dok tijekom istog mjeseca s Marrom započinje rad na drugom studijskom albumu Electronica.
Srpanj (22): Remiksirana verzija prijašnjeg singla “Bizarre Love Triangle”, preimenovana u “Bizarre Love Triangle-94”, doseže 98. mjesto US charta.
Kolovoz (5): Najavljujući njihovu nadolazeću prvu kompilaciju remikseva, remiksirani singl “Blue Monday-95 (Hardfloor Mix)”, debitira na 17. mjestu UK charta.
Rujan (2): Dok Hook predvodi kućni bend u emisiji “The Mrs. Merton Show” BBC2-TV-a u kojoj je nastupao zajedno sa svojom tadašnjom suprugom, britanskom glumicom Caroline Aherne (Mrs. Merton), dotična kompilacija remikseva – “? (The Rest Of) New Order” sparena s “? (The Best Of) New Order”, doseže 5. mjesto UK charta.

1996.
Srpanj (6): Najavni singl Electronicovog nadolazećeg drugog studijskog albuma, “Forbidden City”, debitira na 14. mjestu UK charta.
(20): Electronicov drugi studijski album na kojem gostuju Karl Bartos (ex-Kraftwerk) i pjevačica Denise Johnson (Primal Scream) – “Raise the Pressure”, debitira na 8. mjestu UK charta po izlasku.

(27): Electronicov album “Raise The Pressure” provodi jedan tjedan na 143. mjestu US charta.
Rujan (28): Electronicov drugi singl s albuma “Raise the Pressure”, “For You”, debitira na 16. mjestu UK charta, kako tijekom godine sa sugrađaninom i pjevačem sličnog glasa Bernardu Sumneru s kojim je radio u projektu Revenge, Davidom Pottsom, Hook osniva svoj novi projekt – Monaco.

1997.
Veljača (15): Electronicov treći te ujedno i posljednji singl s albuma “Raise the Pressure”, “Second Nature”, debitira na 14. mjestu UK charta.
Ožujak (15): Najavni singl Monacovog nadolazećeg debitanskog albuma, “What Do You Want From Me?”, debitira na 11. mjestu UK charta.
Svibanj (31): Drugi singl s još uvijek nadolazećeg Monacovog debitantskog albuma, “Sweet Lips”, debitira na 18. mjestu UK charta.

Lipanj (21): Izdan za Polydor Records, Monacov debitantski album “Music For Pleasure” debitira na 11. mjestu UK charta.
Rujan (20): Treći te ujedno i posljednji singl s Monacovog aktualnog debitanskog albuma, “Shine (Someone Who Needs Me)”, provodi jedan tjedan 55. mjestu UK charta.

1998.
Veljača: Sumner, Hook, Morris i Gilbert, svaki ponaosob, dobivaju faks Roba Grettona u kojem im šalje upit žele li održati nekoliko koncerata na što pristaju te dogovaraju sastanak, kojim će započeti njihov veliki zajednički povratak na scenu nakon petogodišnje odsutnosti.
Srpanj (16): U prepunom mančesterkom Apollo Centreu održavaju svoj prvi koncert u pet godina.
Kolovoz (30): Predvode godišnji Reading Festival.
Prosinac (29 i 31): Održavaju dva novogodišnja koncerta u Evening News Areni (Manchester) i Alexandra Palaceu (London) na kojima su najavili ulazak u studio te početak snimanja svojeg sedmog studijskog albuma, dok su u međuvremenu Sumner i Marr kao Electronic te Morris i Gilbert kao The Other Two privodili kraju radove na svojim sljedećim studijskim albumima.

1999.
Travanj (24): Electronicov jedini singl s njihovog nadolazećeg trećeg studijskog albuma, “Vivid”, debitira na 17. mjestu UK charta.
Svibanj (9): Electronicov treći studijski album – “Twisted Tenderness”, debitira na 9. mjestu UK charta.
Lipanj (14): Objavljen je drugi album The Other Two – “Super Highways”, koji je iznjedrio singlove “You Can Fly” (izdan 1. Ožujka) i naslovni “Super Highways” (izdan 7. Lipnja).
Listopad: New Order osvajaju Q Inspiration Award britanskog glazbenog mjesečnika Q.

Tijekom godine Sumner je također radio na albumima The Chemical Brothersa (“Surrender”, izdan u lipnju tekuće 1999., također kao vokalist gostuje u pjesmi i singlu “Out Of Control”) i Primal Screama (“XTRMNTR”, izdan u veljači 2000.), dok se Davidom Pottsom Hook zabavljao radom na Monacovom sljedećem studijskom albumu.

2000.
Kolovoz (21): Izdan za etiketu Papillon Records, objavljen je Monacov drugi studijski album, jednostavnog naziva “Monaco”, koji je iznjedrio singl “I’ve Got a Feeling” (izdan 14. Kolovoza), kako tijekom godine također nastaje i prva pjesma New Ordera u sedam godina – “Brutal” objavljena na soundtracku filma “The Beach”.

2001.
Srpanj (31): U Shoreline Amphitheatreu u San Franciscu održavaju svoj prvi američki koncert u 12 godina.
Kolovoz (25): Najavni singl njihovog nadolazećeg sedmog studijskog albuma, “Crystal”, debitira na 8. mjestu UK charta po izlasku.
Rujan (8): Većinom gitaristički nastrojen te kritički iznimno hvaljen, njihov sedmi studijski album – “Get Ready“, kojega su producirali zajedno s poznatim britanskim producentom Steveom Osborneom te na kojem gostuju Billy Corgan (The Smashing Pumpkins) i Bobby Gillespie (Primal Scream), debitira na 6. mjestu UK charta po izlasku.

Studeni (3): Album “Get Ready” debitira na 41. mjestu US charta.
Prosinac (1): Drugi te ujedno i posljednji singl s njega, “60 Miles an Hour”, debitira na 29. mjestu UK charta, kako tijekom godine zbog privatnih razloga Gilbert napušta grupu te će ju zamijeniti gitarist i klavijaturist Phil Cunningham (r. 17.12.1974., Macclesfield; ex-Marion) nedugo zatim postavši stalni član grupe.

2002.
Siječanj (18): Na stadionu Ericsson u Aucklandu započinju dvotjednu turneju po Novom Zelandu i Australiji.
Travanj (27): Napravljen u suradnji s The Chemical Brothers za potrebe soundtracka vrlo hvaljenog filma Michaela Winterbottoma “24 Hour Party People“, koji se bavi poviješću Factory Recordsa, kluba The Hacienda i mančesterske glazbene scene između 1976. i 1992., te u kojem su New Order (igrani od drugih glumaca) jedna od centralnih figura, njihov sljedeći singl “Here to Stay”, debitira na 15. mjestu UK charta.

Lipanj (9): U londonskom Finsbury Parku pred više od 10.000 posjetitelja održavaju vrlo blatni koncert, koji će u prosincu iste godine biti objavljen na DVD-u “Finsbury Park/511“.
(15): Remiks “World In Motion 2002” debitira na 43. mjestu UK charta. (Nalazi se na nadolazećem CD box setu “Retro”!)
Listopad (29): Warner Music France objavljuju kompilaciju New Orderovih najpoznatijih hitova do tada – “International“, koja nikada službeno nije bila objavljena u Velikoj Britaniji.
Studeni (30): Remiks “Confusion 2002” debitira na 64. mjestu UK charta. (Također se nalazi na još uvijek nadolazećem CD box setu “Retro”!)
Prosinac (8): London Records objavljuju dotični CD box set grupe, peterostruki “Retro” na kojem se uz hitove grupe također nalaze remiksevi, live performance, nekoliko b-strana singlova te nikada prije objavljen materijal na CD formatu za kojega su pjesme izabrali Miranda Sawyer (CD 1: Pop), John McCready (CD 2: Fan), Mike Pickering (CD 3: Club) i Bobby Gillespie (CD 4: Live). (CD5 je bonus disk koji se nalazi samo u njegovu limitiranom izdanju.)

2003.
Lipanj (12): U limitiranom broju od 3.000 primjeraka London Records objavljuju limitirani album grupe – “The Peter Saville Show Soundtrack”, koji se mogao naći samo u dućanu Londonskog muzeja dizajna (London Design Museum Shop) i Urbisu u Manchesteru.

2004.
Travanj (14): Strange Fruit izbacuju album grupe – “In Sessions” sa snimkama sessiona odrađenih u BBC-evim radijskim emisijama “The John Peel Sessions” i “Evening Sessions” 1998., 2001. i 2002. godine.
Svibanj: Ulaze u studio kako bi započeli rad na svojem osmom studijskom albumu.
Prosinac (16): Zajedno s The Cure i reformiranim The Undertones predvode koncert posvećen sada preminulom DJ-u Johnu Peelu (preminuo 25. listopada iste godine), kojega je uživo prenosio BBC Radio 1.
(31): Na Staru godinu u brightonškom Arc klubu Sumner i Hook odrađuju svoj DJ set, kako tijekom godine također gostuju na albumu Gwen Stefani (ex-No Doubt) “Love. Angel. Music. Baby.” u pjesmi “The Real Thing”.

2005.
Veljača (17): Na godišnjoj dodjeli nagrada britanskog glazbenog tjednika New Musical Expressa osvajaju njihovu Godlike Genius Award (Nagradu za svoju genijalnost), kako tijekom istog mjeseca etiketa LTM izbacuje Revengeov live album “No Pain No Gain” sa snimkama njihovih nastupa na Cities In The Park Festivalu u kolovozu 1991. i u Kawasakiu (Japan) iz siječnja iste godine.
Ožujak (19): Najavni singl njihovog nadolazećeg osmog studijskog albuma, “Krafty”, debitira na 8. mjestu UK charta po izlasku.

Travanj (9): Sljedeći sličan glazbeni izričaj svojeg prethodnika te kritički osrednje primljen, njihov osmi studijski album “Waiting For The Sirens’ Call“, kojega su producirali zajedno s producentima Stephenom Streetom (poznat po radu s The Smiths i Blur) i Johnom Leckiem (poznat po radu s Radiohead i XTC) te na kojem također gostuje Ana Matronic (Scissor Sisters), debitira na 5. mjestu UK charta po izlasku.
Travanj (30) – Svibanj (1): Zajedno s reformiranim Bauhaus, The Cocteau Twins, Gang Of Four te Nine Inch Nails nastupaju na godišnjem američkom Coachella Art And Music Festivalu (Indio, Kalifornija).
Svibanj (14): Album “Waiting for the Sirens’ Call” debitira na 46. mjestu US charta.
(28): Drugi singl s aktualnog osmog studijskog albuma u kojem gostuje spomenuta Ana Matronic te u čijem se pratećem videospotu pojavljuju po prvi put u 12 godina, “Jetstream”, debitira na 20. mjestu UK charta.

Lipanj (25): Predvode godišnji Glastonbury Festival.
Listopad (3): London Records/Warner Music Vision objavljuju dvostruki DVD s gotovo svim njihovim službenim te nekoliko dodatnih videospotovima ikada napravljenih do tada, naziva “A Collection/Item” na čijem se drugom disku također nalazi spomenuti Morleyev dokumentarac “Neworderstory” kojemu su također pridodani ekskluzivni intervjui te live snimke.
Listopad (8): Treći te ujedno i posljednji singl s aktualnog osmog albuma, naslovni “Waiting For The Sirens’ Call”, debitira na 21. mjestu UK charta.
(15): Sadržavajući sve njihove singlove ikada objavljene do tada, dvostruka CD kompilacija singlova, jednostavnog naziva “Singles“, debitira na 14. mjestu UK charta.
Studeni (16): Ulaze u UK Music Hall Of Fame i kao Joy Division i kao New Order, kako tijekom godine zajedno s Garyem “Mani” Mounfieldom (basist, ex-The Stone Roses/Primal Scream) i Andyem Rourkeom (basist, ex-The Smiths), Hook osniva projekt Freebass.

2006.
Siječanj (28): Zajedno s Marrom i Rourkeom te nekolicinom ostalih mančesterskih izvođača, u mančesterskoj Evening News Areni nastupaju na posebnom dobrotvornom koncertu održanom u svrhu prikupljanja novca za borbu protiv raka, dok u međuvremenu Morris i Gilbert pišu glazbu za televizijsku emisiju “Cracker”, a britanska publika proglašava “World in Motion” najboljom nogometnom pjesmom svih vremena.
Svibanj (25): Osvajaju Nagradu za životno djelo na dodjeli 51. godišnjih Ivor Novello Awardsa održanoj u londonskom Grosvenor House Hotelu.
Rujan (1-3): Nastupaju na Electric Picnic Festivalu održanom u blizini Dublina na kojem su još nastupili Basement Jaxx, Massive Attack, The Pet Shop Boys, Super Furry Animals, Bloc Party, The Rapture, Gang Of Four te Gary Numan između ostalih.

(18): Sadržavajući sve njihove singlove ikad objavljene do tada te nekolicinu dodatnih i bonus pjesama, Virgin Records objavljuju ‘best of’ kompilaciju Electronica naziva “Get The Message – The Best Of“, koja također sadrži bonus DVD sa sedam videospotova projekta.
Listopad (11): U newcastleškoj Academy (Newcastle, Engleska) započinju šestodnevnu mini turneju po Velikoj Britaniji, koja će završiti u wolverhamptonškoj Civil Hall 29. istog mjeseca.

2007.
Ožujak (31): Kao jedan od posebnih gosta Hook nastupa na prvom velškom Welsh Literary Festivalu (Laugharne, Wales), kako tijekom godine također gostuje na albumu “Ultra Playloaded” Perrya Farrella (Jane’s Addiction).
Lipanj: Nakon mjeseci špekulacija i glasina, putem BBC Radija 6, Hook obznanjuje raspad New Ordera također mjesec dana kasnije zaprijetivši Sumneru i Morrisu (koji će odlučno pobiti njegove teze o njihovu raspadu) da će protiv njih podnijeti sudsku tužbu ako nastave dalje koristiti ime grupe za svoje buduće projekte.

Listopad (5): Prethodno samo na kratko izgladivši nesuglasice, sviraju tijekom britanske premijere biografskog filma o Ianu Curtisu – “Control” nizozemskog redatelja i fotografa Antona Corbijna, dok Sumner i Morris kao odgovor na Hookov Freebass tijekom mjeseca osnivaju svoj projekt – Bad Lieutenant.

Dopune:
2008.
Svibanj (30): Objavljen je singl “Miracle Cure” trance dua Blank & Jones na kojem gostuje Sumner.

2009.
Rujan (28): Objavljen je debitantski, ujedno i najavni singl nadolazećeg debitantskog albuma Bad Lieutenanta, “Sink Or Swim”.
Listopad (5): Hook objavljuje knjigu o klubu The Hacienda, “The Hacienda – How Not To Run A Club” u kojoj se osvrnuo na njegovu burnu povijest od otvaranja 1982. pa sve do konačnoga zatvaranja 15 godina kasnije. Promovirao ju je raznim potpisivanjima i DJ setovima diljem Velike Britanije. Povodom njezina izdanja također je sastavio i kompilaciju, naziva “Hacienda – Acid House Classics” čije dvostruko CD izdanje sadržava acid-house klasike izvođača kao što su A Guy Called Gerald, Fast Eddie, Phuture, Adonis te također sami New Order koji su se u zlatno doba kluba (kasne osamdesete i rane devedesete) često vrtjeli na njegovom DJ pultu.
(16): Sumner se pojavljuje u BBC4-TV-evom dokumentarcu o britanskoj electro-pop sceni sedamdesetih i osamdesetih, “Synth Britannia”.
(20): Bad Lieutenant se iz brightonskoga Digitala otiskuju na svoju prvu (britansku) turneju koja će završiti u manchesterskom Ritzu dva dana kasnije.
(24): Izdan za etiketu Triple Echo Records, debitantski album Bad Lieutenanta “Never Cry Another Tear” debitira na 70. mjestu UK charta po izlasku.
U cijeli projekt bili su uključeni gitarist i vokalist Jake Evans (Rambo & Leroy), bubnjar Jack Mitchell (ex-Haven) te basisti Tom Chapman i Alex James (Blur).
Studeni (4): Bad Lieutenant nastupaju na Festival des Inrocks (Pariz).
Prosinac (17-18, 20-21): Bad Lieutenant nastupaju kao predgrupa Pet Shop Boysima tijekom britanskoga dijela njihove svjetske “Pandemonium” turneje.

2010.
Siječanj (7): Britanska pošta pustila je u opticaj poštansku markicu s naslovnicom albuma “Power, Corruption & Lies”.
Veljača (5): Hook otvara novi klub u Manchesteru – FAC251 The Factory. Klub se nalazi na istom mjestu gdje su bile prostorije Factory Recordsa, a Hook ga je otvorio kako bi pomogao mladim bendovima da ostvare prve koncertne korake. Njegovo otvorenje svojim su DJ setovima uz Hooka uveličali Shaun Ryder, Little Boots, Tim Burgess (The Charlatans) i Mounfield.
(20): Floridska etiketa 24 Hour Service Station na dan kada bi da je još živ Wilson proslavio svoj jubilarni 60. rođendan objavljuje tribute album benda, “Ceremony: A New Order Tribute”. Sav prihod od prodaje albuma išao je humanitarnoj zakladi za djecu Salford Foundation Trust koju je osnovao Wilson te se njegovim izdanjem također obilježila jubilarna 30. godišnjica osnutka benda. Album je osim na formatu dvostrukoga CD-a izdan i digitalno, s drugačijim popisom pjesama i diskom s 12 verzija debitantskog im singla “Ceremony”.
Ožujak: Izdano za Hookovu vlastitu etiketu Hacienda Records u Velikoj Britaniji, a 24 Hour Service Station Records u ostatku svijeta, samo kao digitalni download objavljeno je debitantsko izdanje Freebassa – EP “Two Worlds Collide” na kojem su svoje vokalne doprinose uz Hooka i Burgessa također dali Pete Wylie (ex-Wah!) i Howard Marks. EP je na fizičkom CD formatu objavljen u kolovozu.
(15): Bad Lieutenant iz Sheffielda kreću na kratku turneju po Velikoj Britaniji koja će završiti u Liverpoolu 21. istog mjeseca.
(22): Objavljen je drugi i posljednji singl s debitantskog albuma Bad Lieutenanta, “Twist Of Fate”.

Travanj: Nakon punih pet godina u nastanku, samo kao digitalni download objavljen je debitantski album Freebassa, “It’s A Beautiful Day” na kojem su svoje doprinose također dali Gary Briggs (ex-Haven) i Paul Kehoe (ex-Monaco). Album je svoje fizičko CD izdanje doživio 20. rujna.
Svibanj (31): Iz Yorka Freebass kreću na kratku promotivnu turneju po Velikoj Britaniji koja će završiti u Manchesteru 2. lipnja
Lipanj (6): Freebass nastupaju na Middlesbrough Music Live Festivalu (Town Centre).
(11): Bad Lieutenant nastupaju kao predgrupa za Iana Browna (ex-The Stone Roses) na posebnom cjelodnevnom koncertu u Manchesteru.
Srpanj (3): Bad Lieutenant nastupaju na godišnjem danskom Roskilde Festivalu.
(9): Bad Lieutenant nastupaju na Hultsfred Festivalu (Švedska).
Kolovoz: Rourke napušta Freebass, kako bi se potpuno posvetio obavezama u New Yorku – gradu gdje je trenutno živi te jedanput tjedno vodio emisiju na tamošnjoj radio stanici East Village Radio.
Rujan (4): Bad Lieutenant u Irskoj nastupaju na tamošnjem godišnjem Electric Picnic eventu (Stradbally, County Laois), dok Freebass tijekom mjeseca obznanjuju svoj službeni raspad.
Listopad (4): Bad Lieutenant prilažu obradu standarda Elvisa Presleya “In The Ghetto” za humanitarni album covera raznih izvođača “1969: Key To Change” čiji je prihod od prodaje išao Centrepointu, najvećem fondu koji osigurava prihvatilišta i podršku mladim beskućnicima diljem Velike Britanije. Albumom se proslavila jubilarna 40. godišnjica osnutka fonda, a njegovu objavu direktno je potpomogao Princ William. Album sadrži covere hit-standarada iz 1969. godine, a osim Bad Lieutenanta, Browna i Marra svoje doprinose na njemu među ostalima dali su i Simply Red.

Muziku podržava