Najviše online videa gleda se u Njemačkoj

    1629

    comScore Inc., vodeća agencija za istraživanje digitalnog tržišta, objavila je podatke gledanosti online video uradaka. comScore Video Metrix sustav donosi podatak da su u travnju najviše online videa gledali Nijemci.

    Osim Njemačke, u sustav mjerenja ulaze i Francuska, Italija, Rusija, Španjolska, Turska i Velika Britanija gdje Internet korisnici dnevno provedu najmanje 30 minuta gledajući neki online video.

    Ovakav način gledanja počinje biti konkurentan uobičajenom televizijskom gledanju programa. Njemačka nije samo najveće tržište u ovom slučaju, već i na samom vrhu gledanosti. Prosječan Nijemac provede oko 20 sati mjesečno gledajući online videa” kaže Mike Read iz comScorea.

    Muziku podržava

    Njemačka je tako prva u mjesecu travnju s 45 milijuna gledatelja od kojih je svaki u prosjeku pogledao 187 videa. Iza nje smjestila se Turska s 20.7 milijuna gledatelja i 169 videa, odnosno 18.7 sati mjesečno po gledatelju. Velika Britanija je na trećem mjestu s 32.5 milijuna gledatelja koji su u mjesec dana pogledali 166 videa u prosjeku.

    U svim zemljama primat među videoservisima ima YouTube, odnosno servisi unutar Googleove mreže. Izuzetak je Turska gdje je Facebook.com na prvom mjestu, a nakon YouTubea i Facebooka, izbor servisa svodi se na lokalna odredišta poput ProSiebenSat1, BBC, Dailymotion.com, Mail.ru i druge.

    Detaljnije podatke o gledanosti možete pronaći na comScore.com.

    0 Shares
    Muziku podržava