Muzika je Amerikancima ispred kina i televizije

    1360

    Prema istraživanju Nielsena provedenom na 2.500 Amerikanaca, 93% od njih provede više od 25 sati tjedno slušajući glazbu, što ovu granu umjetnosti stavlja na čelno mjesto zabave prosječnog Amerikanca, ispred kina i televizije.

    Otkrivanje novih pjesama i albuma, godišnji glazbeni troškovi, online i mobilne navike, streaming, koncerti i slično bili su u upitniku, a prema rezultatima najviše se glazbe sluša kod kuće (28%), zatim u vozilu (23%), a tek onda na radnom mjestu (16%) i tijekom vježbanja (12%).

    Streaming servisi doprinijeli su da 36% ispitanika koristi novu tehnologiju za slušanje glazbe, 48% preslušava vlastite fonoteke, a 59% kombinira streaming s AM/FM radio postajama.

    ‘Pametni telefoni’ imaju sve veći utjecaj, pa su postali treći izbor za preslušavanje glazbe, odmah iza radija i računala. Sedam od deset Amerikanaca koristi Smartphone, a 39% njih preuzelo je na njega neki glazbeni sadržaj.

    0 Shares
    Muziku podržava