Miley Cyrus najavila je novi album, “Endless Summer Vacation”, koji izlazi 10. ožujka, a čemu će prethoditi singl “Flowes” koji izlazi 13. siječnja.

U objavama na društvenim mrežama nije spomenula da je to 33. rođendan njenog bivšeg partnera Liama Hemswortha, ali nije to ni morala spomenuti.

U objavu kojom promovira singl uključila je kratki isječak pjesme u kojem se čuje kako pjeva “I can love me better”.

Miley i Liam upoznali su se 2009. godine na snimanju filma “The Last Song” te su stupili u vezu u kojoj su ostali godinama. Prvi put su se zaručili 2012. prije nego što su prekinuli sljedeće godine, otprilike u isto vrijeme kada je Miley izbacila “Wrecking Ball”, pjesmu koju su mnogi također portumačili kao (p)osvetu Liamu. Ipak, par se nanovo ujedinio te su se vjenčali 2018. da bi se već sljedeće godine razveli.

Čini se kako je na pomolu “osvetnički” trend s obzirom na to da je gotovo istu stvar napravila i Lana Del Rey kada je najavila svoj novi album koji također izlazi 10. ožujka. Ona pak nije bila diskretna poput Miley. Naime, postavila je jedan jedini billboard i to u Tulsi gdje živi njen bivši, policijac/influencer Sean Larkin, a na svom instagram profilu je uz fotografiju billboarda napisala “Osobno je”. Isto tako, naslovni singl “Did You Know That There’s a Tunnel Under Ocean Blvd” objavila je 7. prosinca, na rođendan spomenutog bivšeg.

Korištenje pjesama kao osvete bivšima u glazbi nije nova stvar. Jazmine Sullivan je bjesnila na bivšeg kad je ​”razbila prozore na (njihovom) autu”, Carrie Underwood je neslavno zabila svoje ključeve ​”u njegov lijepi, mali, poboljšani pogon na sva četiri kotača”, a Carly Simon odvojila je vrijeme da jasno poruči bivšem ​”Tako si tašt”, u hitu iz 1972. koji je nedavno oživio na TikToku. Tu je i Taylor Swift, koja ima cijeli katalog osvetničkih himni, kao što su “Blank Space”, “Look What You Made Me Do” i “Karma”. U pjesmi “Kill Bill” s novog albuma SZA pak pjeva o tome kako je razmišljala o ubojstvu bivšeg i njegove nove djevojke, a sve uz ironičan stih “I’m so mature”.

No, Cyrus i Del Rey otišle su korak dalje, a njihovi potezi pokazali su se kao marketinško zlato. Del Reyin jedini billboard potaknuo je više rasprava na internetu zbog svoje sitničavosti nego što bi to učinila tradicionalna reklamna kampanja. U međuvremenu, bezbrojni su članci (uključujući i ovaj) napisani o Cyrusinom rođendanskom iznenađenju za Hemswortha.

0 Shares
Muziku podržava