Mastercard je objavio pjesmu “Merry Go Round”. Zasigurno ste to negdje pročitali, uočili i vjerojatno vam se to nije učinilo senzacionalnim. Ni prvi ni zadnji put da se neko jako ime brendira pomoću pjesme. Vjerojatno najpoznatiji primjer je pjesma Justina Timberlakea “I’m Lovin’ It”, koja je napisana kao jingle za McDonalds, a preuzeta je iz njemačke kampanje McDonaldsa “Ich Liebe Es”.

Ipak, ono što jest pomalo senzacionalno je da Mastercard objavljuje album! Na proljeće će biti objavljen album koji će se zvati, logično, “Priceless”, a na njemu će biti 11 do 12 pjesama.

Muziku podržava

Prvi singl “Merry Go Round” napisao je i producirao švedski producent Niclas Molinder, koji se može pohvaliti sa suradnjama s Lady Gagom, Mary J. Blige te Miley Cyrus, a pjesmu je izvela njegova sunarodnjakinja Nadine Randle.

Ideja za originalni album proizlazi iz prošlogodišnjeg “zvučnog loga” Mastercarda, koji je uključio razne suradnje s glazbenicima, među kojima je i Mike Shinoda iz Linkin Parka. “Počeli smo razmišljati o tome postoji li način da Mastercard stvori glazbu koju će ljudi slušati svaki dan na Spotifyju, u autu, gdjegod. Dopala nam se ideja rada s izvođačima i prvoklasnim skladateljima, tekstopiscima i producentima, ali dopala nam se i ideja stvaranja odskočne daske za mlade izvođače”, izjavio je direktor marketinga i komunikacija u Mastercardu Raja Rajamannar za Variety. Smatra kako je medij popularne glazbe najbolji način da se brand poveže s ljudima te vjeruje kako će album “Priceless” naći svoju publiku među fanovima pop glazbe.

Hoće li Mastercard pokrenuti trend stvaranja albuma od strane gigantskih kompanija pa i onih manjih? Bilo kako bilo, ovaj potez svakako je neprocjenjiv PR potez koji bi mogao biti primjer drugima, ako se pokaže uspješnim.

Muziku podržava