Koncertna i festivalska sezona već se zakuhava, a samim time i nužna pravila koncertnih promotora kako će se koncerti održavati. Svoja je pravila objavila vodeća svjetska promotorska kompanija Live Nation, koji od publike zahtjeva da su cijepljeni ili imaju negativan test na COVID. Live Nation ovakve zahtjeve nema samo od publike, već i od izvođača i članova njihovog tima.

Predsjednik uprave Live Nationa, Michael Rapino, objavio je dakako je cjepivo karta za povratak na koncerte. Također navodi da će koristiti model koji je bio korišten na Lollapaloozi gdje su zahtijevali dokaz o cijepljenju ili negativan test na virus. Inače, kako govori predsjednik uprave Live Nationa, Lollapalooza je bila razlog cijepljena za čak 12% posjetitelja, što je ogroman postotak ako se u obzir uzme da je na festivalu sudjelovalo oko 400 tisuća ljudi.

Kao podrška tom modelu, Live Nation od svojih zaposlenika u SAD-u traži da su potpuno cijepljeni kako bi mogli ući u njihove urede ili koncerte. Ova će odluka stupiti na snagu 4. listopada ove godine, a Live Nation pružit će im nekoliko tjedana mogućnosti da se cijepe na radnom mjestu. Navode da su dosad vidjeli samo pozitivne reakcije među cijepljenim osobljem te da će zbog sigurnosti poduzeti sve potrebne korake.

Muziku podržava

Live Nation koncertni je promotor koji djeluje i na području Europe i čije koncerte željno iščekujemo, ali službena pravila za naš kontinent nisu još izašla. Očekuje se da će ona biti jednaka kao za SAD.

Dodatno, jednako tako je i još jedan od vodećih promotora AEG objavio kako će ići istim pravilima (AEG, primjerice, stoji iza Coachelle između ostalog).

0 Shares
Muziku podržava