Nakon što je cajke s trona YouTube trendinga u Hrvatskoj skinula Miley Cyrus s hitom “Flowers”, to su napravili i Let 3 s pjesmom “Mama ŠČ”, a čija popularnost od nastupa na Dori ne pada. Nastup na Dori u dva tjedna prešao je 3,5 milijuna pregleda, a prema kladionici na stranici Eurovizije, Let 3 drži 15. mjesto, dok se Hrvatska u početku na istoj kladionici nalazila na 27. mjestu.

“Mama ŠČ” najemitiranija pjesma na domaćim radijskim stanicama

Uz trending na YouTubeu, kao i visoko 6. mjesto na Billboardovoj top ljestvici za Hrvatsku, “Mama ŠČ” prva je pjesma s kojom su Let 3 ostvarili broj jedan i na listi najemitiranijih domaćih pjesama na domaćem radijskom eteru, a predvodi i prema podacima slušanosti po regijama – najslušanija je pjesma u svih 6 hrvatskih regija koje radio istraživanje prati – u Dalmaciji, Gradu Zagrebu, Istri i Primorju, Slavoniji, Središnjoj Hrvatskoj i Zagorju.

Potražnja se povećala i na Spotifyju, gdje je slušanost pjesme u tjedan dana porasla za 74,18%, a trenutno broji 261.470 streamanja.

Situacija u Europi pak ne izgleda toliko bajno

Muziku podržava

No, na aplikaciji Eurovision Scoreboard Let 3 ne kotira baš tako dobro, nalazi se na 19. od 21 mjesta na ljestvici koju čine sve pjesme koje su za sada izabrane za ovogodišnju Euroviziju. Na toj aplikaciji, Hrvatska je skupila 10.046 bodova, a manje bodova imaju samo Rumunjska (6365 bodova) i San Marino (1703 boda).

Prvo mjesto trenutno drži Norveška s 100.202 boda, drugo Finska, a treće Češka, no ljestvica se ažurira svakih 5 minuta. Korisnici aplikacije na svom profilu imaju mogućnost poredati pjesme država tako da na prvo mjesto stave onu koja im se najviše sviđa, a na posljednje ona koja im se sviđa najmanje. Bodove od 12 do 1, po eurovizijskom sistemu, dobivaju samo prvih 10 zemalja na pojedinačnoj ljestvici, a onda se ti bodovi zbrajaju te se stvara sveukupna lista. To što je Let 3 među posljednje tri zemlje opet ne znači da ju je najveći broj korisnika stavio na dno liste, nego da ju nije velik broj korisnika stavio u top 10.

Let 3 čvrsto drži vodeću poziciju na YouTube-u

Što se tiče YouTube trendinga na čijem su prijestolju Let 3, na drugom mjestu su Jala Brat i Buba Corelli (feat. DJ Architect) s pjesmom “S.O.S.”, a na trećem je suradnja Shakira i Karol G s pjesmom “TGQ“, čime je Shakira još jednom dospjela na vrh trendinga zahvaljujući osvetničkoj pjesmi. U četiri dana prikupila je 85 milijuna pregleda.

0 Shares
Muziku podržava