Nije teško pretpostaviti koji je video ove godine imao najviše pregleda na YouTubeu, no kako popisi obično broje deset najgledanijih, preostalo je devet videa koja treba navesti.
Kevin Allocca, glavni i odgovorni čovjek Youtube Trendsa, i ove je godine sastavio listu najgledanijih i primijetio kako su ove godine u prvi plan isplivali kvalitetni originalni uratci, za razliku od prethodnih godina kada su najgledaniji bili oni amaterski iz kućne radinosti.
Reklama za TNT (nije eksploziv u pitanju) unijela je živosti u belgijski gradić i donijela im šesto mjesto, dok je komičar Emmanuel Hudson sa svojom pjesmom zauzeo sedmo mjesto.
Na osmom se mjestu smjestila Lindsey Stirling pokazavši kako izgleda kada se kombinira Mozart sa Skrillexom.
Facebook roditelj lak na okidaču nalazi se na devetom mjestu, a skok Felixa Baumgartnera ‘s ruba Svemira’ zaključuje ljestvicu koju možete pogledati na Youtube Trends.