Kentucky Fried Chicken zamijenio CD shopove za kupnju muzike

    627

    Iako je Steve Lillywhite kao producent radio s mnogim naprednim bendovima poput U2, The Killers i The Rolling Stones, u Indoneziji, zemlji sa skoro 250 milijuna stanovnika, glazbu prodaje na staromodan način.

    Šesterostruki dobitnik Grammya ondje je direktor Jagonya Music & Sport Indonesia i dok u cijelom svijetu prodaja CD-ova pada, njegova ih tvrtka mjesečno proda pola milijuna. Riječ je o dogovoru koji ima s indonezijskim ogrankom Kentucky Fried Chicken, pa tako mušterije uz brzu hranu mogu kupiti i CD nekog indonezijskog izvođača.

    Lillywhite posljednje tri godine živi u Indoneziji, a prije godinu dana upoznao je direktora PT Fast Food Indonesia u čijem je vlasništvu 570 KFC restorana i Jagonya Music & Sport Indonesia s kojim je brzo našao zajednički jezik.

    Muziku podržava

    “Ovdje su CD-ovi i dalje najčešći način kako se dolazi do glazbe. Nemaju svi kreditne kartice, a ni internet veza nije najbolja. U Indoneziji cijena CD-a je 4 dolara, a kako je većina trgovina s njima ili zatvorena ili je propala, KFC je jedino mjesto gdje se do njih može doći. Nitko više ne ide u potragu za CD-om, ali dođu po piletinu” kaže Lillywhite koji smatra da 98% njihovih kupaca čine ljudi koji dođu nešto pojesti, vide CD i zatim ga kupe.

    U svakom KFC na raspolaganju im je 10-15 albuma, a najbolje prolaze balade, smooth jazz, dječji albumi i albumi velikih indonezijskih zvijezda.

    0 Shares
    Muziku podržava