Outlook Festival: Highlightovi posljednjeg izdanja na tvrđavi Punta Christo

    1638

    Monumentalan Outlook Festival posljednji je put kolonizirao štinjansku tvrđavu Punta Christo. Više od dvanaest tisuća posjetitelja zaprljalo je svoje tenisice u prašini i blatu dvanaestog izdanja Outlooka s kojim je zaključena desetljeće duga povijest najveće manifestacije soundsystem kulture na pulskom teritoriju. Line-up festivala je očekivano najavio pune ruke impresivnih izvođača, ali u izvedbi mu je falilo nekoliko njih – najbolniji izostanci bili su headlineri Calibre i Mefjus. Posljedično razočaranje je neizostavno i nezadovoljstvo organizacijom što je jasno svakome tko je došao na festival zbog njegovog drum’n’bass dijela. Ipak, našlo se nastupa i izvođača koji su popravljali štetu, a najbolje od njih provjerite u nastavku.

    1Black Barrel

    Otrovno ogorčena činjenicom da je B2B set Amossa i Kyrist bio prvi dan festivala s početkom u 22 sata i propustom istog, dolazim na Garden čuti one koji su mi bili druga meta večeri – Philtha i Nymfa. Line-up je rekao da između njihovih setova nastupa meni nepoznato ime pa sam, misleći da je jednadžba nepoznato=neatraktivno ispravna, u planu imala razgledati festival za vrijeme nastupa Black Barrela. No, kako je set počeo, nisam krenula nigdje osim se probijati naprijed u navali uzbuđenja. Uz MC Fokusa na lirici Black Barrel je oduševio s vibrirajućim setom kojeg su sadržajno predvodili rolleri i hiperaktivne numere njegove selekcije i produkcije.

    2Monty

    Da je Outlook Festival trebao biti samo nastup ovog čovjeka, znam da bih ja došla u jednako maničnom hypeu. Za izvođača kojeg s interesom pratim iznenađujuće nisam imala ni jednu pretpostavku ni očekivanje za ovaj set, a razlog tomu je njegova žanrovska, tehnička i izvedbena svestranost. Uz ostale predstavnike 1985 labela, Montyeva predstava bila je na Voidu, za ples najzahvalnijem stageu. Spoj nježnijih i atmosfernih crta liquida, a istovremeno odzvanjanje duboko dubokih zvukova sintetizira njegov prepoznatljiv punch i unikatnost stila. I fizički i emotivno izvozao je publiku iz krajnosti u krajnost, a Mount Everest seta bila je pjesma “Everybody Loves The Sunshine” u drum’n’bass aranžmanu.

    3Chase&Status

    Velikanski duo Chase&Status su Clearing, glavni stage festivala, prenapunili i doveli do potpunog usijanja. Ništa neočekivano od izvođača ovakvog kalibra, ali u svakom slučaju nevjerojatan i potpuno fascinantan prizor. Svojoj masovnoj publici izveli su RTRN II JUNGLE, njihov istoimeni album i live nastup te napravili potres iskusnim i izvornim hibridom jungla i drum’n’bassa koji u njihovoj izvedbi uvijek zvuči energično van kontrole. Skakanje ovolike mase, od prvog do zadnjeg reda samo je još jedna potvrda, koja više nikom ni ne treba kada je riječ o Chase&Stausu.

    4Halogenix

    Postavljanje ugođaja za zadnji dan festivala na Gardenu dočekalo je Halogenixa koji se pokazao kao pravi čovjek za to. Uzevši u obzir ono što smo od njega navikli čuti, a to su često opuštenije i melodične note, iznenadio je s bassom u snažnijem i odlučnijem izdanju s manjim BPM-om.

    5Enei

    Čovjek koji je sigurno u prvoj postavi svjetskog drum’n’bassa smisleno bio je vrhunac večeri Critical Music takeovera. Nakon tri dana divljeg zapada na tvrđavi, Enei je svojim setom iscijedio zadnje što je ostalo od kolektivne snage festivala karakterističnim setom nabijenim melodijskom strujom, oštrim metalnim zvukovima i isklesanim bubnjevima kroz plejadu traka koje su varirale od  minimalnih do razorno dinamičnih rollera i jump up numera. Iza leđa Outlooka spremalo se nevrijeme zbog kojeg je festival požureno okončan pa su kiša i sijevanje pridodali scenografiji, a čini se da je ovo svima bio dodatan motiv da ostave zadnje od sebe pred pozornicom Gardena.

    0 Shares