Zagrebački miljenici Jonathan na krilima ‘To Hold’ razderali Tvornicu

    674

    Jonathan u Zagrebu: promocija albuma ”To Hold”

    60Kn – 80Kn
    Datum i vrijeme: Subota, 12.5.2018. @ 20:00
    Mjesto održavanja: Tvornica kulture Zagreb , Šubićeva 2

    Nakon riječkog koncerta, konačno je i Zagreb dočekao promoviranje aktualnog albuma “To Hold” riječkog seksteta Jonathan. Veliki miljenici zagrebačke publike ispunili su Veliki pogon Tvornice kulture (doduše, s pregrađenim tribinama) i kombinacijom pjesama s dosadašnjih triju albuma izudarali publiku izobiljem energije i preplavili ju količinom iznesenih emocija. Ništa pretenciozno. Sve u granicama normale.

    Publiku je dočekala fino uređena pozornica. Bile su tamo vaze s cvijećem, štafelaji s uokvirenim naslovnicama albuma “Bliss” i “To Love“, itd. Falio je samo tepih da zaokruži prostoriju. Uz zakašnjenje od neznatnih petnaest minuta set su otvorili, sasvim prigodno, s novom pjesmom “Wake Up Call”, nastavili s provjerenim, barem među redovima fanova ovećim hitovima “Who Lies To Whom” i “Maggie”, da bi publiku pošteno ubacili u petu brzinu s vrckavim ritmom, tematski ne baš tako vrckave “Communicate!”

    foto: Monika Bračević

    Set-listom Jonathan se očekivano fokusirao na “To Hold” (ako se ne varam, samo “Gone” nije izvedena), ali veliki dio odsviranog materijala činio je njihov nešto siroviji prvijenac “Bliss”, dok su s albuma “To Love”, kao za vraga, izvedena tek tri naslova. Žanrovski različite pjesme u živim izvedbama itekako su djelovale kao proizvod jednog kolektiva pa je tako sasvim lako bilo pronaći poveznicu između “I Never Meant To Be There” i “Hands”.

    Muziku podržava

    Premda teško da bi itko pronašao ozbiljniju manu sastavljene set-liste, osobno bih rekao kako se koncert Jonathana ipak ispostavio kao nešto mršaviji bez “Papermana” ili bez “Battles” i “Coming Again”, za koje držim da su vrhunci bogatog repertoara kojeg bend trenutno posjeduje. Također, gdje je kvragu nestala “Umbrellas In The Sun”? Ipak, kad uživo čuješ “Monkeys” na koju se zatim nastavi “Moments”, pjesme koje publika pozdravi kao da su posljedenje koje će čuti, tada jednostavno znaš da si na pravom mjestu na kojem se događa i ona neka prava stvar koje je nešto više od subotnjeg rock koncerta. 

    Od novijeg materijala izvedbom se, uz “Monkeys”, ponajviše istakla “Way To Go” koja bi svoje mjesto slobodno mogla, i trebala, pronaći u mnogi budućim set-listama. “I Don’t Mind” izvedena je u duetu s Dunjom Ercegović a.k.a. Lovley Quinces i bila je to izvedba koja je negdje nekoga sigurno dirnula. “Hands”, “XYZ” i “The School” rasturile su bubnjiće i ispunile obećanje pravog derneka. “Pictures” se još jednom istaknula kao veliki favorit publike. Istina, pjesma je to koja zlata vrijedi. 

    foto: Monika Bračević

    Bend se nakon sat i petnaest povukao s bine. Vratili su se na dva bisa (nije da ih ne bi odsvirali), za sam kraj ostavili “Heaven” i “Mama, I’m Ready” te tako nakon nekih stotinjak minuta svirke zaključili koncert koji je opravdao i status i važnost ovog benda. Služio ih je čitavo vrijeme i sasvim pristojan zvuk, cjelokupna izvedba u potpunosti je bila na razini, komunikacija s publikom sjajna… “Čovječe kakav bend”, reklo bi se u našem narodu.

    Sve se to valjda pomalo zbraja. Jonathan polako, ali sigurno skupljaju poene. Što budućnost za ovaj bend nosi nitko zapravo ne zna. No, obzirom na brojnost bendova koji iz inozemstva dolaze svirati pred domaću publiku (ruku na srce, ima tu mnogo muzičkog balasta), sasvim bi bilo u redu da se domaća kvaliteta počne dijeliti barem s ostatkom Europe. No, kako god, Jonathan se, eto, barem među zagrebačkom publikom može osjećati kao bubreg u loju. 

    Muziku podržava