Gwen Stefani, ikona stila sa sigurnom pozicijom u glazbenoj industriji

Leonora Bedić
795

Američka pjevačica Gwen Stefani nedavno je doživjela još jednu prekretnicu svoje itekako uspješne i bogate glazbene karijere.

Naime s novim izdanjem “This Is What the Truth Feels Like” našla na prvom mjestu Billboardove top ljestvice najboljih albuma, što joj nije uspjelo s prethodnim albumom.Iako je popularnost stekla već tijekom ’90-ih godina kao pjevačica i suosnivačica benda No Doubt, nedugo nakon što je bend napravio prvu stanku 2004. godine, odlučila je uploviti u solo vode.U njima se dobro snalazi i danas, iako je novi album svjetlo dana ugledao čak 10 godina nakon prethodnika. Nakon nedavne vijesti kako No Doubt nastavlja bez nje, jasno nam je da joj je sada glavna preokupacija posvetiti se samoj sebi.U prilog njezinom uspjehu ide i činjenica da je do sada prodano više od 30 milijuna albuma diljem svijeta, kako njezinih solo izdanja, tako i izdanja s bendom.Gwen u svakom slučaju nije jedna od onih ‘zvjezdica’ koje su nestale u moru raznoraznih izvođača proslavljenih s jednim ili dva hit singla.

Vjerojatno je jedan od najboljih poslovnih savjeta izrekla je za vrijeme nedavnog intervjua za Linkedin: “Mislim da bi ljudi uvijek trebali raditi stvari koje proizlaze iz onoga što je iskreno za njih i što proizlazi iz njihovog srca. I pokušati biti vjerni samima sebi, jer ljudi, osobito kroz glazbu, vide točno kroz te stvari”.

Muziku podržava

Njezina prizemljenost i realan pogled na glazbenu industriju i svijet oko sebe samo su neki od razloga zašto je, usprkos njezinim suprotnim očekivanjima, ostala jedna od najuspješnijih pjevačica posljednja dva desetljeća. Gwen je sama rekla da ni u svojim najluđim snovima nije pomislila da bi mogla biti igdje drugdje osim u tatinoj garaži.

Iako je smatrala da će njezina popularnost izblijediti, odnosno da nikada neće moći ponoviti ono što je ostvarivala u prošlosti, sada kao 46-godišnjakinja iznenadila je i samu sebe koliko sigurnu poziciju ima u glazbenoj industriji.

Osim toga, uspjela je i s nekim drugim kreativnim potezima, a jedan od njih je i pokretanje L.A.M.B.-a, kolekcije odjeće koja se odlično prodaje diljem svijeta već 12 godina. Što samo dokazuje da se i kao modna ikona dobro pozicionirala među publikom, s vrlo prepoznatim stilom odijevanja.

U intervjuu je između ostalog istaknula i da ne razmišlja prečesto kroz prizmu marketinga jer s glazbom, sve ionako dolazi iz srca. Uglavnom vjeruje svojoj intuiciji, iako se to ponekad kosilo s prijedlozima njezine izdavačke kuće, s kojom se nije baš uvijek u svemu slagala.

Sve manja važnost glazbenih albuma ju previše ne zabrinjava jer sama kaže da se osjeća blagoslovljenom zbog toga što je imala priliku iskusiti toliko toga u ovoj industriji.

Doduše, iako smatra da se lov na hitove ne isplati, mišljenja je da su singlovi misterij i da glazbeniku pružaju puno mogućnosti: “Ovoga trenutka, da to želim, mogla bih reći: ‘Znaš što ću raditi ovoga vikenda? Napisat ću novu pjesmu’. I ako to zaista želim, kladim se da je mogu samo staviti na iTunes. To je puno više spontanije.”

“Nije bitno to što radiš s trenutno najvećim hit-makerima, kao što sam ja radila. To ne znači da je pjesma to postigla. Ne funkcionira na takav način. Postoji čarolija u tome svemu” zaključila je Gwen.

Muziku podržava