Američka pjevačica Gwen Stefani nedavno je doživjela još jednu prekretnicu svoje itekako uspješne i bogate glazbene karijere.
Naime s novim izdanjem “This Is What the Truth Feels Like” našla na prvom mjestu Billboardove top ljestvice najboljih albuma, što joj nije uspjelo s prethodnim albumom.
Vjerojatno je jedan od najboljih poslovnih savjeta izrekla je za vrijeme nedavnog intervjua za Linkedin: “Mislim da bi ljudi uvijek trebali raditi stvari koje proizlaze iz onoga što je iskreno za njih i što proizlazi iz njihovog srca. I pokušati biti vjerni samima sebi, jer ljudi, osobito kroz glazbu, vide točno kroz te stvari”.
Njezina prizemljenost i realan pogled na glazbenu industriju i svijet oko sebe samo su neki od razloga zašto je, usprkos njezinim suprotnim očekivanjima, ostala jedna od najuspješnijih pjevačica posljednja dva desetljeća. Gwen je sama rekla da ni u svojim najluđim snovima nije pomislila da bi mogla biti igdje drugdje osim u tatinoj garaži.
Iako je smatrala da će njezina popularnost izblijediti, odnosno da nikada neće moći ponoviti ono što je ostvarivala u prošlosti, sada kao 46-godišnjakinja iznenadila je i samu sebe koliko sigurnu poziciju ima u glazbenoj industriji.
Osim toga, uspjela je i s nekim drugim kreativnim potezima, a jedan od njih je i pokretanje L.A.M.B.-a, kolekcije odjeće koja se odlično prodaje diljem svijeta već 12 godina. Što samo dokazuje da se i kao modna ikona dobro pozicionirala među publikom, s vrlo prepoznatim stilom odijevanja.
U intervjuu je između ostalog istaknula i da ne razmišlja prečesto kroz prizmu marketinga jer s glazbom, sve ionako dolazi iz srca. Uglavnom vjeruje svojoj intuiciji, iako se to ponekad kosilo s prijedlozima njezine izdavačke kuće, s kojom se nije baš uvijek u svemu slagala.
Sve manja važnost glazbenih albuma ju previše ne zabrinjava jer sama kaže da se osjeća blagoslovljenom zbog toga što je imala priliku iskusiti toliko toga u ovoj industriji.
Doduše, iako smatra da se lov na hitove ne isplati, mišljenja je da su singlovi misterij i da glazbeniku pružaju puno mogućnosti: “Ovoga trenutka, da to želim, mogla bih reći: ‘Znaš što ću raditi ovoga vikenda? Napisat ću novu pjesmu’. I ako to zaista želim, kladim se da je mogu samo staviti na iTunes. To je puno više spontanije.”
“Nije bitno to što radiš s trenutno najvećim hit-makerima, kao što sam ja radila. To ne znači da je pjesma to postigla. Ne funkcionira na takav način. Postoji čarolija u tome svemu” zaključila je Gwen.