Glazbeni publishing otvara predavanja Iz prve ruke

Promo članak
368

“Iz prve ruke” naziv je nove serije predavanja u organizaciji HDS ZAMP-a na kojima će se predstaviti ključni segmenti glazbene industrije i njihova vodeća lica u Hrvatskoj.

Prvo predavanje održat će se u utorak, 4. travnja, u 18 sati u zagrebačkoj poslovnici HDS ZAMP-a (Heinzelova 62a, 2. kat), a bavit će se glazbenim publishingom i temeljnim pojmovima glazbenog nakladništva.

Predavanje je namijenjeno autorima, glazbenicima, izvođačima i aranžerima, ali i kreativcima iz oglašivačkog i medijskog sektora te svima ostalima zainteresiranima.

Muziku podržava

Koja je točno uloga glazbenih publishera, na koje se načine plasira pjesma u radijski eter, što podrazumijeva tržišno raspolaganje autorskim djelom te kakvu glazbu za svoje filmove i reklame traže poslovni klijenti, neka su od pitanja na koja će odgovoriti predavači i publishing stručnjaci, Tomo in der Mühlen (IDM Music) i Miro Tabak (Cantus).

Glazbeni publishing jedna je od grana glazbene industrije koja je prešla dug put od tiskanja notnih materijala s početka 20. stoljeća do aktualnog digitalnog tržišta i plasmana glazbe u filmove, serije i reklame. Također, riječ je o poslovnom modelu koji počiva na temelju intelektualnog vlasništva i koji danas bilježi značajan ekonomski rast donoseći autorima i njihovim zastupnicima nezanimarive prihode. Kakvo je stanje s publishingom u Hrvatskoj te koje su mogućnosti za domaće autore i glazbenike imat ćete priliku saznati “iz prve ruke”…

Predavanje o glazbenom publishingu prvo je u nizu predavanja u organizaciji HDS ZAMP-a, a u planu su i teme o koncertnom bookingu, diskografiji, digitalnom predstavljanju, DIY glazbenoj sceni itd.

Ulaz na predavanje je besplatan – molimo da svoje sudjelovanje potvrdite do ponedjeljka, 3. travnja, na press@hds.hr.

Muziku podržava