Glazbena industrija bez toga više ne može – Shazam

    2022

    Aplikacija Shazam kojom je moguće prepoznati pjesmu koja negdje zasvira, mogla bi postati sredstvo kojim će glazbena industrija ‘predviđati’ iduće velike hitove.

    88 milijuna korisnika ima je na svojim ‘pametnim telefonima’ i svaki put kada netko pomoću nje potraži odgovor na pitanje ‘koja to pjesma svira‘ pokreće se mehanizam koji upit korisnika šalje izdavačima, koncertnim promotorima, radio postajama i drugim zainteresiranim iz biznisa.

    Što je veći broj korisnika zainteresiraniji za neku pjesmu, sama pjesma postaje svima interesantnija: “Get Lucky” Daft Punka i “Royals” Lorde svoj su put započeli upravo preko Shazama.

    Muziku podržava

    Peter Szabo zadužen za glazbeni dio Shazama kaže da su njihovi podaci u mogućnosti predvidjeti 33 dana unaprijed koja će pjesma biti na čelnoj poziciji Billboard Hot 100. Zahvaljujući Shazamu, diskografi mogu točno usmjeravati svoje izvođače na mjesta gdje su popularni, a isto tako ‘pojačati’ promociju na onim mjestima gdje im te popularnosti manjka.

    Ekipa iz Shazama odlučila je još čvršće povezati se s diskografima i izdavačima, pa će tako širi spektar svojih informacija i statistika početi naplaćivati. Naravno da ne žele otkriti što će one sve obuhvatiti, no spomenut ćemo da je Warner Music Group prepoznao mogućnosti koje se nude i prvi potpisao suradnju sa Shazamom.

    0 Shares
    Muziku podržava