Taman kad je “Mama ŠČ” počela lagano popuštati u popularnosti, Let 3 su ni manje ni više nego u središnjem Dnevniku HTV-a premijerno objavili službeni spot za pjesmu kojom će nas predstavljati na Euroviziji. Spot je objavljen i na službenom kanalu Eurovizije koji je vratio “Mamu ŠČ!”

Na službenoj stranici Eurovizije tako su se ponovo popeli na kladionicama i sada su opet na petnaestom mjestu nakon što su neko vrijeme bili na sedamnaestom. Time su prestigli srpskog predstavnika Lukea Blacka i pjesmu “Samo mi se spava”, koji je trenutno šesnaesti, kao i susjede iz Slovenije Joker Out koji su trenutno trideseti na kladionicama.

Također, treba dodati da su sada poznati svi predstavnici na Euroviziji, pa ovaj put pozicija koju ima Let 3 ima i veću relevantnost. Kao što su se popeli na kladionicama, popeli su se i u trendingu, te je “Mama ŠČ” spot prvi na YouTube trendingu u Hrvatskoj, a službeni spot do sada je na kanalu Eurovizije pregledan 305 tisuća puta.

Muziku podržava

Na prvom mjestu kladionice ostala je Švedska koja to mjesto drži otpočetka, jer je među natjecateljima bila Loreen (pjesma “Tattoo”) koja je na Euroviziji pobijedila 2012. s pjesmom “Euforia”, a sada, kada je i potvrđeno da opet predstavlja Švedsku, ta je zemlja svoju poziciju zasad zacementirala s predviđenih 40 % šanse za pobjedu.

Na drugom je mjestu finski reper Käärijä s “Cha Cha Cha” kojem daju 15 % šanse, a na trećem ukrajinski dvojac Tvorchi s pjesmom “Heart of Steel” i 13 % šanse.

0 Shares
Muziku podržava