Deantoni Parks jedan je od najboljih bubnjara zadnjih dvadesetak godina. Od kad se pojavio na sceni, surađivao je s mnogim zanimljivim izvođačima, od Johna Calea do ‘braće iz El Pasa’ iz The Mars Volte.

Posljednjih godina navukao se na filmsku glazbu, pa je tako s novim projektom We Are Dark Angels s Niccijem Kasperom napravio pjesme za drugu sezonu “True Detective” i film “Dog Eat Dog”.

Posljednji put smo s njim pričali tijekom Terranea kad je gostovao s Bosnian Rainbows, a nova prilika za razgovor javila se povodom novoga gostovanja u Hrvatskoj. Deantonija i Niccija s projektom We Are Dark Angels gledamo od 24. do 28. srpnja u Novalji, 28. srpnja u Mastersu u Zagrebu te se u Novalju vraćaju i tamo ih ponovno gledamo od 29. srpnja do 1. kolovoza. Promovirat će album koji je snimljen uživo prije dvije godine u Yellow House u Novalji te ga izdaju globalno za Alpha Pup Records.

Posljednji put smo pričali tijekom Terraneo festivala u Šibeniku kad si svirao s Bosnian Rainbows. Kako pamtiš Hrvatsku i našu obalu?
Muziku podržava

Moram priznati da mi je Hrvatska ostala u predivnom sjećaju. Svi su nas odlično ugostili. Nakon Terranea smo imali koncert u Novalji kod Zorana (NO!Mozzart, Big Yellow House) koji je također bio odličan domaćin. Cijela ekipa iz benda (Omar Rodriguez-Lopez, Teri Gender Bender i Nicci Kasper) uživala je na vašoj obali. Bilo je vrhunski, pa ne treba čuditi da se ponovno vraćamo.

We Are Dark Angels, Deantoni Parks, Nicci Kasper

Da, povod našeg razgovora je tvoj povratak kod nas. Kakvi su ti planovi? Što možemo očekivati?

Uzeli smo odmor za pisanje novih eksperimentalnih stvari koje će nastajati tijekom live svirki, raznih sessiona te otkrivajući novu glazbu i zvukove. Nadam se da će sve to rezultirati i mojim daljnjim razvojem u umjetničkom smislu.

Tvoj posljednji projekt je We Are Dark Angles koji si osnovao zajedno s Niccijem Kasperom. Nakon nekoliko vaših suradnji u drugim bendovima, kako je došlo do ovog?

We Are Dark Angels imaju početke u 2010. Tad smo htjeli odati počast glazbenim velikanima koji više nisu s nama. Danas je dostupna mnoga tehnologija, pa je vrlo lako surađivati s nekim bez obzira u kojem je on periodu živio. Danas za bilo kakvu suradnju ne treba imati fizički kontakt. To nam je bila najbitnija stvar jer smo oko toga počeli graditi svoju priču, svoj identitet, graditi nešto novo oko starih stvari.

Ako se ne varam, novi album je sniman u Big Yellow Houseu u Novalji. Interesantno je vidjeti kako strane zvijezde dolaze snimati albume kod nas. Nije li bilo jednostavnije snimiti album u New Yorku, nego prevaliti pola svijeta?

Da, album koji će uskoro biti objavljen baziran je na dijelovima koncerata koje smo imali ovdje prije dvije godine. Ponekad je dobro mijenjati lokaciju snimanja jer tako možeš lakše uloviti neke nove zanimljive ideje. Zato pokušavamo snimati praktički gdje god sviramo jer tako imamo odlične temelje za interesantne rezultate. Hrvatska je svakako odlično mjesto za uhvatiti tu neku novu i posebnu emociju.

“True Detective” je danas jedna od najpopularnijih televizijskih serija. Kako je bilo surađivati na soundtracku za nju?

Velika poslastica je raditi s Lerom Lynn i T Bone Burnettom. Bili smo jako uzbuđeni što su nas pozvali na suradnju i velika nam je čast biti dio te priče.

Osim “True Detective”, radio si soundtracke i za druge filmove. Koja je najbitnija razlika između takvog skladanja i rađenja studijskog albuma?

Trudimo se da razlike nema, da spojimo oba načina što je više moguće. Generalno, to je sve jedno te isto, samo što kod soundtracka imaš dodatnu vizualnu dimenziju.

Osim ove strane s kojom su te mnogi upoznali, imaš i drugu u kojoj voliš podučavati mlade bubnjanju. Kakav si kao učitelj? Voliš li strogoću ili je više sve na laganini? Da li ikako preferiraš one najbolje, najtalentiranije?

Da, volim podučavati djecu. Napravio sam kurikulum u kojem se spaja tehnologija i sam svirač. Pokušavam svoj stil predavanja maksimalno prilagoditi situaciji, ali nekako bih najbolje to opisao kao nonšalantna strogoća. U takvim okolnostima učenici najbolje funkcioniraju i budu najinspirativniji kroz duži period. Što se tiče favoriziranja, uvijek volim više one koji grizu iz sata u sat od onih koji su najtalentiraniji.

Kroz godine, od benda Kudu do sad, surađivao si s mnogim ljudima, u rasponu od Johna Calea do The Mars Volte. S kim je najlakše, a s kim najteže surađivati?

Na ovo pitanje nema jednostavnog odgovora, ali generalno bi se moglo reći ovako – lakše je surađivati s glazbenicima koji su miljama daleko od Rock’n’Roll Hall of Fame.

Imaš li neku neispunjenu želju za suradnjom? Kome se najviše diviš?

U jednom trenutku sam imao nekoliko želja s kim bih volio surađivati, ali to se brzo znalo mijenjati. Danas shvaćam da sam mnogo tog naučio u svakoj od suradnji, pa moja strast za učenjem se nastavlja i dalje, već praktički 35 godina u nizu i to je ono što me najviše gura prema naprijed.

Posljednjih godinu-dvije, vidjeli smo veliki povratak At The Drive-Ina, a počeli su i neki tračevi da bi se mogla vratiti i The Mars Volta. Planiraš li im se pridružiti? Što općenito misliš o takvim povratcima?

Mislim da će ljudi očekivati najpopularniju postavu, a ne onu najinteresantniju. Nikad nisam išao na obljetnice mature i slične stvari, ali znam ići na obiteljska okupljanja kad se nešto slavi. Generalno, kako god uzmeš, kod svake takve stvari, glavni osjećaj jest osjećaj starenja, tad shvatiš koliko je vremena prošlo od neke stvari.

Živiš u muzici i za muziku 100% svog vremena. Ali, da ti sad netko zabrani daljnje bavljenje glazbom, što bi radio? Vidiš li se u nekoj drugoj grani kulture ili bi radio neki ‘normalan’ posao?

Oduvijek me fascinirala tehnologija, pa sam tako otkrio mnoge filozofsko-tehničke znanstvenike poput Maxa Tegmarka i Zacharyja Kondaka. Time sam trenutno poprilično opsjednut, pa bih vjerojatno krenuo u tom smjeru.

Kako vidiš We Are Dark Angels narednih godina? Kakve imaš planove s drugim projektima?

WADA je trenutno fokusirana na filmsku glazbu. Odlično nam je krenulo, imali smo odličnu suradnju na posljednja dva filma Paula Schradera. Naš prvi soundtrack za film “Dog Eat Dog” je dostupan na mnogim streaming servisima i on je bio odlična baza za naše filmsko stvaralaštvo. To nam je dalo snagu da odemo u skroz novom smjeru. Što se svega ostalog tiče, trenutno ne smijem puno govoriti, ali možete očekivati mnoga iznenađenja i to poprilično ubrzo.

98 Shares
Muziku podržava