U zadnje vrijeme filmski superjunaci su sve kompleksniji, ozbiljniji, mračniji i tragičniji. E pa ne i Deadpool kojeg zaboli za sve to! Iako mu nisu davali puno šansi, ovaj zabavni lik iz Marvelovog stripa dobio je filmsku adaptaciju koja je ostvarila značajan uspjeh, i to uz gerilski marketing pun humora.

Hrvatski trailer za ”Deadpool 2”

Muziku podržava

Ispočetka ni studio Fox nije vjerovao u  projekt jer je bilo očito da je scenarij  pun sadržaja za odrasle (lascivne šale, zastrašujući izgled Deadpoola bez maske), što filmu automatski donosi stroži cenzorski rejting i manju zaradu u kinima. Tek nakon što su testne snimke procurile u javnost i dobile odlične reakcije, studio je odlučio producirati film, ali bez puno entuzijazma.

Evo zašto trebate kupiti Bluray i DVD ”Deadpoola”!

Prvom ”Deadpoolu” su stalno kresali budžet pa su zbog toga tijekom snimanja autori morali izbacivati neke scene i skraćivati film.  I budžet za marketing je bio manji od očekivanog, ali to je samo ponukalo ekipu da bude što kreativnija u svojoj kampanji.

Brasileiro Deadpool

Glavna zvijezda marketinga je, dakako, Deadpool kojeg odlično igra Ryan Reynolds kojeg su mnogi proglasili ‘najsmješnijim glumcem na Twitteru‘ jer se odlično zeza sa svime, pa i vlastitom anksioznošću. Lik Deadpool je još i u stripu bio poznat po tome da razbija četvrti zid tj. obraća se publici i stalno se šali na svoj i tuđi račun. To je odlično iskorišteno i u filmu i u marketingu.

U krevetu s Wolverineom

Tako se u prvom ”Deadpoolu” Ryan Reynolds šali i na svoj račun, sprdajući se sa svojim nastupom u superjunačkom filmu ”Green Lantern” koji je neslavno propao. Ciničnih uboda nije ostao pošteđen ni ‘škrti’ studio Fox, pa se, u sceni kada se pojavljuje samo par sporednih X-Mena, Deadpoool komentira: ‘Izgleda da si studio ne može priuštiti više X-Mena.’

Celine pjeva, Deadpool pleše

U trailerima za ”Deadpool 2” film se najavljuje kao djelo ‘studija koji je ubio Wolverinea’, odnosno film studija koji stoji iza filmova ”Zauvijek djeveruša, nikad nevjesta” i ”Vrag nosi Pradu”. Naravno, šala nije ostala pošteđena ni konkurencija pa Marvelov junak Deadpool u najnovijem filmu govori negativcu: ‘Kako si mračan! Sigurno nisi iz DC Universea?’.

I naravno, brdo fora i ludih ideja korišteno je u marketingu filma koji je bio tako uspješan da je film s budžetom od oko 60 milijuna zaradio preko 780 milijuna dolara. Kampanje su bile ciljane za određene dane u godini pa je tako ”Deadpool” pred Valentinovo reklamiran kao film za dejtove, za Noć vještica Ryan Reynolds je ugostio klince u X-Men kostimima, za Prvi travanj je lažno najavljeno da će film imati obiteljski rejting, a pred Božić je pokrenuta 12-dnevna kampanja u kojoj se promocija filma odvijala svaki dan na drugoj lokaciji, a sve je kulminiralo novim trailerom baš za Božić.

Veseljak u crvenom odijelu daruje vas za Božić

Za promociju filma korištene su baš sve platforme: Twitter, Instagram, Facebook, Snapchat, Tinder… Na reklamnim panoima mogli ste vidjeti rebus za Deadpool, a izdani su i emojii u obliku Deadpoola. Izmišljena je i svađa između Ryana Reynoldsa/Deadpoola i Hugha Jackmana/Wolverinea pa su se dva ‘konkurenta’ prepucavala preko društvenih mreža. Preko duhovitih klipova za Deadpool promovirane su i ozbiljne stvari poput prevencije raka testisa i raka dojke.

Deadpool u borbi protiv… raka dojke

A približavanjem datuma premijere ”Deadpoola 2” zahuktala se i nova kampanja. Izašli su klipovi u kojime se Deadpool ispričava Davidu Beckhamu, a šaljivi superjunak se pojavio i u krevetu Hugha Jackmana-Wolverinea.

Oprosti mi, Beckhame, za sve grube riči…

Izdana je i brazilska najava filma na portugalskom, a za nas Europljane pripremljen je i video u kojem se Deadpool žali što njih Kanađane (i Deadpool i Ryan Reylonds su iz Kanade!) ne puštaju na Eurosong – a ‘dali su nam Celine Dion’! Naravno, Celine Dion je na soundtracku ”Deadpoola 2” pa je dobila i spot u kojem je sexy plesač – Deadpool.

Evo zašto Kanada treba biti na Eurosongu

A vrijedi spomenuti da je i Reynoldsova supruga Blake Lively također vrijedna na društvenim mrežama. Nedavno je na Instagramu iznenada obrisala sve svoje fotografije te je prestala pratiti gomilu ljudi, među kojima i svog muža Ryana. Obožavatelji su se isprva uznemirili, no ipak – pokazalo se da je to samo dio reklamne kampanje za  njezin novi film, ”A Simple Favor”. Očito duh Deadpoola nadahnjuje cijelu obitelj na kreativni marketing…

Happy Birthday, baby.

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

Blake Lively čestita rođendan Ryanu Gos… Reynoldsu.

Vikendom bindžate uz Muziku i Vip Now

Muziku podržava
Stisni