Dani komunikacija, događaj koji već godinama okuplja oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije, ove godine održat će se od 28. do 31. ožujka u hotelu Lone u Rovinju.

Globalni lideri, odnosno prvi govornici već su potvrđeni za ovogodišnje izdanje festivala koje će tijekom tri dana okupiti 50 predavača iz Hrvatske i svijeta s kojima će sudionici moći diskutirati, osvrnuti se na sadašnjost te pogledati u budućnost. Pritom će se razgovarati o globalnim promjenama koje se odvijaju unutar komunikacijske industrije: umjetnoj inteligenciji i kreativnosti, personalizaciji tržišne komunikacije i privatnosti na internetu, glasovnim naredbama (voice) i sličnim svakodnevno prisutnim temama.

Globalni lideri koje slušamo ove godine

Dani komunikacija, Biespiel
foto: danikomunikacija.com

Od prvih informacija saznajemo kako će program obogatiti marketinška zvijezda i osvajač prestižne nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel. On je u ulozi globalnog direktora marketinga McDonald’su dvije godine zaredom donio titulu najefikasnijeg brenda na svijetu te osvojio najpoželjniju marketinšku nagradu na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu – onu za najboljeg oglašivača na svijetu.

Muziku podržava

Osim Biespiela, potvrđen je i dolazak vizionara digitalnog marketinga, Yousefa Tuqana Tuqana, globalnog direktora inovacija Accenture Interactivea, konzultantske tvrtke koja posluje u 120 država i 40 industrija. Svakako vrijedi istaknuti kako su njegova predavanja o digitalnim trendovima budućnosti i mitovima već godinama među najpopularnijima u Cannesu.

Dani komunikacija, Yousef Tuqan Tuqan
foto: danikomunikacija.com

Ovo su tek prvi među globalnim liderima koji će se – stigavši iz raznih dijelova svijeta, od Amerike do Azije – okupiti u Rovinju i na tri ga dana učiniti centrom komunikacijske industrije.

Više o festivalu

Samo 2018. godine festival je posjetilo 3.000 sudionika čime je zabilježen porast posjećenosti od 85 % u samo dvije godine. Značaj festivala potvrđuje i podrška više od 100 tvrtki i medija, a snagu natjecanja prijava 244 projekta i dodjela 64 nagrade od strane 40 članova žirija.

Osim predavanja vrhunskih govornika, Dani komunikacija poznati su i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje.

Kotizacije samo što nisu nestale

Međutim, ranom prijavom možete uštedjeti do 1.000 kuna, a kupnjom smještaja u hotelima Maistre ostvarujete popust na cijenu kotizacija već od 300 kuna. Više informacija potražite na službenoj stranici festivala.

0 Shares
Muziku podržava