Dani komunikacija 2020. – članak će se ažurirati

Dani komunikacija u Rovinju svoje osmo izdanje ipak neće imati od 2. do 5. travnja, već od 29. do 31. listopada. Moto poznatog festivala komunikacijske industrije biti će “F*** Advertising, Love Advertising”. Inače, festival je prepoznat kao jedan od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awards zbog out of box pristupa, posebne festivalske ponude, provokativne produkcije te kvalitetne organizacije.

Muziku podržava

U nastavku vam donosimo sve što trebate znati o programu festivala koji okuplja kuplja oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.

14.3.

Proglašenje dobitnika IdejeX, MIXXa i Effieja moći će se pratiti putem live streama. Dodjela nagrada moći će se gledati 16. i 17. travnja u 21 sat na Facebook stranici Dani komunikacija live. Prvu večer riječ će imati pobjednici natjecanja IdejaX i MIXX, a drugu večer dobitnici natjecanja Effie.

 

9.3.

Dani komunikacija pomiču se na listopad. Vodeći se preporukama Svjetske zdravstvene organizacije vezano uz globalnu situaciju s koronavirusom, organizatori su pomaknuli datum održavanja festivala s proljeća na jesen. Odluka je donesena kako 3 tisuće sudionika ne bi bilo ugroženo te zbog činjenice da su kompanije, u kojima radi dio predavača i sudionika, zabranile putovanja svojim djelatnicima. Zbog svega navedenog, festival će se održati od 29. do 31. listopada 2020. godine.

Kotizacije i Maistrini smještajni kapaciteti kupljeni za ovogodišnje Dane komunikacija vrijedit će i za novi termin u listopadu.

19.2.

Jednom od najvećih festivala komunikacijske industrije u regiji pridružuju se Rei Inamoto i Marlee Jayme. Prema Forbesu, Rei Inamoto jedan je od 25 najkreativnijih ljudi na svijetu i glasi za jednoga od nautjecajnijih individualaca kreativne i marketinške industrije. Na glavnoj festivalskoj pozornici naći će se i Merlee Jayme, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora, prema izboru Druma za prošlu godinu.

12.2

Na Dane komunikacija dolaze Paul Holmes i David Orlic. Paul Holmes jedna je od najutjecajnijih osoba globalne industrije odnosa s javnošću. Vođa je, osnivač i izvršni direktor Holmes Reporta, a u Rovinju će održati predavanje o budućnosti PR-a te o tome kako se pravovremeno pripremiti na promjenjivu okolinu. David Orlic jedan je od rijektih koji se može pohvaliti nagradom Grand Prix Cannes Lions, a na festivalu će predstaviti paradigmu partnerstva koja će omogućiti kreativni razvoj u narednih deset godina. Uz to, pojasnit će kako će se u narednim godinama mijenjati dinamika između agencija, talenata i klijenata.

Jedini odnosi s javnošću su dobri odnosi. Sve ostalo je bolan prekid koji nikada ne prestaje. Protiv loših veza brendova i publike bore se PR genijalci – Paul Holmes i David Orlic.

Gepostet von Dani komunikacija am Mittwoch, 12. Februar 2020

5.2.

Predavanja na Danima komunikacija održat će i James Whittaker i Ari Popper. Whittaker održat će predavanje o tome kako kreirati genijalnu budućnost, a riječ je o “evanđelistu industrije” kojeg su angažirali Microsoft, Google i FBI. Popper će održati pak predavanje o tome kako oblikovati ideje koje su ključne za uspjeh. Vlasnik je inovacijske kuće SciFutures, koja surađuje s tvrtkama s popisa Fortune 500, a snagu njegove imaginacije iskoristio je čak i NATO.

31.1.

U Rovinj dolazi Chris Do, business dizajner koji se može pohvaliti s pozamašnim brojem nagrada. Osvojio je dva Emmyja, nagrade i priznanja Effie, Effie Gold, Huffington Post, D&AD i Motion Design. Na Danima komunikacija govorit će o tome što stoji između klijenata i agencija, a s njegovim predavanjima možete se upoznati na njegovoj obrazovnoj platformi The Futur, na kojoj okuplja ambiciozne i kreativne ljude iz svih dijelova svijeta.

29.1.

Otvorene su prijave za natjecanja IdejaX i MIXX. Ova natjecanja slave deset godina postojanja, a pozvane su sve agencije da prijave svoje projekte.

IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje, a dobitnik Grand Prixa osvojit će honoriranje troškova prijave te kotizaciju za natjecanje Cannes Lions 2020., najveći međunarodni festival kreativnosti. Dodjelu nagrada začinit će dugogodišnji voditelj dodjela nagrada na festivalu Cannes Lions Juan Señor, koji je proglašen jednim od najvećih svjetskih inovatora u području novinarstva i medija.

Za IdejuX mogu se prijaviti cjelovite kampanje ili pojedinačni radovi koji su se provodili od 1.1.2019. do 2.3.2020., a prijave traju do 9. ožujka.

Tu je još jedna desetogodišnja nagrada, a to je MIXX, koja nastavlja s nagrađivanjem najboljih digitalnih kampanja i alata/platformi u području tržišnih komunikacija. Ovogodišnji žiri sastoji se od 9 dosadašnjih predsjednika žirija, a žirijem će predsjedati Saša Škorić. Članovi žirija su Vanja Bertalan (CEO, Human), Angela Buljan Šiber (Director, Izone), Marko Črne (Digital Client Service Lead, GroupM), Domagoj Davidović (Founding Partner / Creative Strategist, Švicarska), Sanja Đekić (Head of Digital, GroupM), Vladimir Končar (Design Director, Five), Gjuro Korać (Creative Director / Co-founder, Nivas) i Nikola Vrdoljak (Director / Partner, 404).

Natjecatelje očekuju tri nagrade za kampanje i nagrada Best in Show, a najbolje digitalne alate/platforme nagrađuju se s osam nagrada. Članovi žirija ocjenjivat će kombinaciju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata. Projekti se mogu prijaviti do 20. veljače 2020. godine, a prihvaćat će se projekti koji su se provodili od 1.1.2019. do 20. veljače ove godine. Više o natjecanjima pronađite na linku.

23.1.

Poznata prva imena! U Rovinj dolazi potpredsjednik Ogilvyja Rory Sutherland, jedne od najvećih oglašivačkih mreža na svijetu. Uz njega dolazi i Keith Weed, kojeg je Forbes tri godine zaredom proglasio nautjecajnijim CMO-om. Weed je bivši direktor marketinga u Unileveru.

Dani komunikacija 2020_Keith Weed

Napredak i svrhovitost utkani su u Festival od prvog dana. Svake godine ga činimo boljim, većim i naprednijim. Zato nam je posebno zadovoljstvo predstaviti Keitha Weeda za kojeg su upravo to glavni motivatori u marketingu.

Gepostet von Dani komunikacija am Montag, 27. Januar 2020

Više informacija o osmim Danima komunikacija i prijavama za sudjelovanje možete pronaći na službenim stranicama festivala.

0 Shares
Muziku podržava