Cabaret Voltaire (1973. – 1994.)

7387

Proizavši iz prvog vala britanskih elektroničara, koji je sredinom sedamdesetih također iznjedrio grupu sličnog zvuka Throbbing Gristle, osnovani u Sheffieldu 1973. godine, Cabaret Voltaire najutjecajnija su britanska te također, uz Nijemce Kraftwerk (najutjecajniju elektronsku grupu na svijetu svih vremena), i najpotkradanija elektronska grupa na svijetu ikada, koja je snažno utjecala na brojne slične, a i ostale grupe i izvođače koji su uslijedili kasnije.

Tijekom svojeg dvadesetjednogodišnjeg djelovanja postali su primjerom avangardnog elektronskog multimedijalnog laboratorija, postupno širili krug štovatelja i objavili trinaest studijskih te nekoliko kompilacijskih live-albuma i albuma remikseva, također i EP-a, kojima su pomjerali granice glazbe i rušili barijere, te koji spadaju u sam vrh svjetske elektronske produkcije, a i danas zvuče podjednako intrigantno, svježe i uzbudljivo kao i kada su bili objavljeni.

Svoj su službeni raspad objavili 1994., nakon čega su se članovi grupe posvetili svojim drugim projektima. Richard H. Kirk: “Kopiralo nas je previše ljudi te smo se željeli distancirati od toga.” (Q Magazine, 2004.)

Muziku podržava

1973.
Nezadovoljni tadašnjom situacijom u glazbi, dijeleći zajedničku ljubav prema raznim glazbenim stilovima – od soula, funka, jazza i etna pa sve do avangardne elektronske glazbe i progresivnog glam-rocka, inspirirani izvođačima kao što su The Velvet Underground, Can, Kraftwerk, rani Roxy Music, David Bowie i The Seeds između ostalih te želeći eksperimentirati sa zvukovima, grupu osnivaju trojica prijatelja: student umjetnosti, gitarist i klavijaturist Richard H. Kirk (r. Sheffield), student filozofije i politologije, vokalist i basist Stephen Mallinder (r. Sheffield) i student šefildskog Stannington Univerziteta, klavijaturist Chris Watson (r. Christopher Richard Watson, Sheffield).

Nazvavši se po istoimenom dadaističkom klubu u Zuerichu iz kojega je tijekom Prvog svjetskog rata potekao dotični kulturološki pokret (dadaizam), sljedećih nekoliko godina provode vrijeme na turnejama po Velikoj Britaniji, tijekom kojih su nastupali s izvođačima kao što su The Buzzcocks i Siouxsie & The Banshees između nekolicine ostalih također snimajući svoje prve uratke, koje su također promovirali iz vlastitoga kombija obilazeći gradove dotičnih turneja.

1978.
Srpanj: Prethodno potpisavši snimateljski ugovor za britansku nezavisnu etiketu Rough Trade Records, objavljuju svoje prvo izdanje – EP “Extended Play“, koji uključuje pjesme: “Talkover”, “Here She Comes Now” – obradu istoimenog standarda The Velvet Undergrounda – “The Set Up” te vrlo utjecajnu i kontroverznu “Do the Mussolini (Headkick)”, zbog koje su protivno svojoj volji te nerazumijevanju njezina teksta, u kojem su ismijavali Mussolinijeve nacističke poteze, pogrešno bili stavljeni na listu desničara u Velikoj Britaniji.

Prosinac (24): Objavljen je dvostruki kompilacijski EP raznih izvođača “A Factory Sample” mančesterske lokalne nezavisne etikete Factory Records, koji uz pjesme Johna Dowiea, Durutti Column i Joy Divisiona također uključuje njihove “Baader-Meinhof” i “Sex in Secret”.

1979.
Travanj: Izdan je sljedeći, također vrlo utjecajni, uradak grupe, singl “Nag Nag Nag” kako većinu godine provode nastupajući s Joy Division.

1980.
Veljača: Učinivši ih integralnim dijelom aktualne britanske post-punk scene, sadržavajući obradu standarda spomenutih The Seeds – “No Escape” te bivajući proglašen najutjecajnijim britanskim industrial albumom svih vremena, njihov debitantski album “Mix-Up” (objavljen u listopadu 1979.), doseže 12. mjesto britanskoga nezavisnog charta, dok istoga mjeseca njihov sljedeći singl, dvostruki “Silent Command/Chance Versus Causality” (također objavljen u listopadu 1979.) doseže 10. mjesto istoga.

Ožujak: Sadržavajući snimku koncerta održanog na Sheffield University 27. listopada 1979. godine te uz Throbbing Gristle zacementiravši njihovu vodeću ulogu najutjecajnijeg britanskog elektronskog benda ikada, koncertni album “Live at the Y.M.C.A. 27-10-79” doseže 2. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Svibanj: Sljedeći EP grupe, također vrlo utjecajni “Three Mantras” (sadržava pjesme “Eastern Mantra” i “Western Mantra”) doseže 10. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Kolovoz: Ritmičniji te razrađeniji od svojeg prethodnika, drugi studijski album grupe, “The Voice Of America“, doseže 3. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Prosinac: Sljedeći singl grupe, “Seconds Too Late”, doseže 8. mjesto britanskog nezavisnog charta.

1981.
Ožujak: Objavljen je njihov sljedeći singl, dvostruki “Sluggin’ Fer Jesus/Your Agent Man”.
Lipanj (25): U eteru BBC Radija 1 emitiran je njihov prvi “John Peel Session” legendarnog DJ-a Johna Peela (R.I.P.), koji je uključivao pjesme: “Black Mask”, “Greensborough”, “Walls of Jerico” i “Jazz the Glass”.
Srpanj: Objavljen samo na kasetnom formatu, njihov sljedeći koncertni album – “Live at the Lyceum“, doseže 14. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Rujan: Bivajući proglašen njihovim najambicioznijim te najkohezivnijim albumom u karijeri, njihov treći studijski album, remek-djelo “Red Mecca“, doseže 1. mjesto britanskog nezavisnog charta.

Listopad: Želeći započeti svoju televizijsku te glazbenu solo karijeru za vrijeme koje će do sada objaviti četiri vrlo hvaljena solo albuma: “Stepping into the Dark” (1996.), “Outside the Circle of Fire” (1998.), “Weather Report” (2003.) i “Storm” (2006.), surađivati s manje poznatim izvođačima kao što su Mika Vainio (Pan Sonic), Philip Jeck, Hazard, Fennesz, AER i Biosphere te zajedno s Andrewom M. McKenziem oformiti kratkotrajnu ambijentalnu industrial grupu The Hafler Trio, Watson napušta grupu. Također će ga 2006. University of the West of England za svoje iznimno postignuće u snimateljskoj tehnici proglasiti doktorom tehnologije.

Tijekom godine također su objavljeni još jedan EP grupe, također vrlo utjecajni, “3 Crepuscule Tracks” te samo na kasetnom formatu kompilacija ranih uradaka – “Cabaret Voltaire 1974 – 1976“.

1982.
Siječanj: Sljedeći singl grupe, dvostruki “Eddie’s Out/Walls of Jerico” (objavljen u srpnju 1981.), čije su inicijalne 7-inčne kopije također uključivale besplatni bonus singl, također dvostruki “Jazz the Glass/Burnt to the Ground”, doseže 6. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Lipanj: Sažimajući dva odvojena sessiona – jedan s Watsonom, a drugi s gostujućim bubnjarom Alanom Fishom iz također eksperimentalne šefildske electro grupe Hula te iznjedrivši još jedan vrlo utjecajni singl – “Yashar”, četvrti studijski album grupe, “2X45“, kojim su napravili prijelaz iz eksperimentalnije u komercijalniju underground dance fazu, doseže 1. mjesto britanskog nezavisnog te 98. mjesto britanskog nacionalnog charta albuma.

Studeni: Koncertni album “Hai! (Live in Japan)” sa snimkom koncerta početkom godine održanog u Tokiu doseže 5. mjesto britanskog nezavisnog charta, dok je tijekom godine objavljen još jedan koncertni album grupe, “The Pressure Company: Live in Sheffield“.
Osim Japana tijekom proteklih nekoliko godina također su održavali turneje po Europi te Americi.
Prosinac: Potpisavši novi snimateljski ugovor za etiketu Some Bizzare/Virgin Records, objavljuju najavni singl njihovog nadolazećeg petog studijskog albuma, “Crackdown/Just Fascination”.

1983.
Srpanj (23): Drugi te ujedno i posljednji singl s još uvijek nadolazećeg petog studijskog albuma, “Just Fascination”, doseže 94. mjesto UK charta.
Kolovoz (13): Bivajući proglašen jednim od najupečatljivijih te najintrigantnijih underground dance albuma ikada, njihov peti studijski album – “The Crackdown“, debitira na 31. mjestu UK charta po izlasku.
Rujan: Objavljen je sljedeći singl grupe, koji se ne pojavljuje na niti jednom njihovom studijskom albumu, “The Dream Ticket”.

Studeni: Remiksirana verzija prijašnjeg istoimenog singla – “Yashar (Remix)”, koju je uradio DJ John Robie, doseže 6. mjesto britanskog nezavisnog charta.
Prosinac: Objavljen na etiketi Double Vision, soundtrack istoimenog filma za kojega su napisali cjelokupnu glazbu, “Johnny Yesno“, doseže 8. mjesto britanskog nezavisnog charta.

1984.
Listopad (6): Popraćen jednim od najinovativnijih videospotova svih vremena, najavni singl njihovog nadolazećeg šestog studijskog albuma, snažno ritmični te dvostruki “Sensoria/Do Right” (objavljen u ožujku), debitira na 96. mjestu UK charta postavši jednom od njihovih najpoznatijih pjesama.
(14): Snimaju svoj drugi te ujedno i posljednji “John Peel Session” (uključivao pjesme: “Sleepwalking”, “Big Funk” i “The Operative”), koji će u eteru BBC Radija 1 biti emitiran 22. istog mjeseca.
Studeni (11): Obilježen inovativnim electro minimalizmom, njihov šesti studijski album – “Micro-Phonies“, kojega su producirali zajedno s poznatim britanskim producentom Floodom te kojim su označili veliki proboj na internacionalno tržište, debitira na 69. mjestu UK charta po izlasku.

1985.
Siječanj (19): Posvećen djedu funka, Jamesu Brownu (R.I.P.), drugi te ujedno i posljednji singl s albuma “Micro-Phonies”, “James Brown” (objavljen u listopadu 1984.), debitira na 100. mjestu UK charta.
Kolovoz (3): EP “Drinking Gasoline” (uključuje pjesme: “Kino” – glavna pjesma na EP-u, “Sleepwalking”, “Big Funk” i “Ghostalk”) debitira na 71. mjestu UK charta.

Rujan (28): Također popraćen jednim od najinovativnijih te najzastrašujućih videospotova svih vremena, jedini singl s njihovog nadolazećeg sedmog studijskog albuma, moćni “I Want You”, zauzima 91. mjesto UK charta također postavši jednom od njihovih najpoznatijih pjesama.
Listopad (26): Također snimljen u njihovom vlastitom studiju – Western Works te obilježen inovativnim electro-funk zvukom, sedmi studijski album grupe, “The Covenant, the Sword and the Arm of the Lord” (u SAD-u iz političkih razloga izdan pod skraćenim nazivom “The Arm of the Lord”), kojega su isproducirali sami, debitira na 57. mjestu UK charta po izlasku.

1986.
Ožujak: Objavljen je sljedeći singl grupe, “Shakedown (The Whole Thing)”.
Srpanj: Izdan samo u 12-inčnom formatu za etiketu Double Vision, njihov sljedeći singl – “The Drain Train”, doseže 5. mjesto britanskog nezavisnog charta.

1987.
Srpanj (18): Samplirajući dijelove govora iz filma “Your Job in Germany” Franka Caprae iz 1945., najavni singl njihovog nadolazećeg osmog studijskog albuma, “Don’t Argue”, zauzima 69. mjesto UK charta po ulasku.
Listopad: Izdan za EMI-evu etiketu Parlophone (njihov novi snimateljski ugovor), objavljen je njihov osmi studijski album, klupski nastrojeni “Code“, kojega su producirali zajedno s vrlo cijenjenim britanskim producentom Adrianom Sherwoodom (On-U Sound System), dok drugi te ujedno i posljednji singl s njega, “Here to Go”, doseže 88. mjesto UK charta. Iako je postao njihov najprodavaniji album na internacionalnom tržištu te također najprodavaniji album u njihovoj cjelokupnoj karijeri, ipak se nije uspio uvrstiti na nacionalni UK chart albuma.

Također tijekom godine njihova bivša etiketa Rough Trade objavljuje kompilaciju “The Golden Moments Of Cabaret Voltaire” na kojoj se nalaze neki od njihovih najglasnijih te najmračnijih uradaka snimljenih za nju.

1988.
Objavljena je sljedeća kompilacija grupe, “8 Crepuscule Tracks” – prošireno izdanje spomenutog prijašnjeg EP-a “3 Crepuscule Tracks”.

1989.
Studeni (4): Najavni singl njihovog nadolazećeg devetog studijskog albuma, “Hypnotised”, debitira na 66. mjestu UK charta po izlasku.

1990.
Svibanj (12): Drugi singl s još uvijek nadolazećeg devetog studijskog albuma, “Keep On (I Got This Feeling)”, debitira na 55. mjestu UK charta.
Lipanj: Snimljen u Chicagu (SAD) zajedno s kultnim producentom house glazbe Marshallom Jeffersonom, prikazujući ih u njihovom najplesnijem te najerotičnijem izdanju u karijeri, obilježen inteligentnim house crossover zvukom, objavljen je deveti studijski album grupe, “Groovy, Laidback And Nasty” kojim su zakoračili u novu fazu svojeg artističkog izražavanja te dalje nastavili doprinositi u to vrijeme strelovito rastućoj revoluciji elektronskog zvuka kako je tijekom mjeseca objavljena još jedna kompilacija ranih uradaka grupe snimljenih za Rough Trade Records, “The Living Legends“.

Kolovoz (18): Također objavljen na EP formatu, treći te ujedno i posljednji singl s aktualnog devetog albuma, “Easy Life”, debitira na 61. mjestu UK charta.
Rujan: Objavljena je još jedna retrospektiva ranih uradaka grupe, kompilacija “Listen Up With Cabaret Voltaire” na kojoj se također nalaze neki do tada neobjavljeni uratci snimljeni do 1987. godine, kako 28. istog mjeseca u sklopu svoje tadašnje aktualne svjetske turneje također održavaju nezaboravni koncert u rasprodanom zagrebačkom Domu sportova.

1991.
Siječanj: Inspiriran etnom i technom, objavljen je sljedeći EP grupe, “Colours“.
Ožujak: Izdan u limitiranom broju primjeraka za etiketu Les Disques Du Crepu, još razrađenijeg inteligentnog house zvuka, objavljen je deseti studijski album grupe, “Body And Soul“.
Travanj: Objavljen je jedini singl skinut s njega, “What Is Real”.
Rujan: Objavljen je sljedeći singl – “Percussion Force”.

1992.
Veljača: Remiksirana u modernijem stilu, objavljena su prijašnja istoimena dva singla objedinjena u jedan dvostruki – “I Want You/Kino ’92” kojim najavljuju svoju nadolazeću prvu kompilaciju remikseva.
Lipanj: Donoseći dvanaest pjesama grupe sa sredine osamdesetih napravljenih u remiksiranim verzijama za aktualnu 1992. godinu, objavljena je dotična kompilacija remikseva – “Technology: Western Re-Works 1992“.

1993.
Listopad: Izdan za etiketu Instinct Records (njihov novi snimateljski ugovor), uključujući pjesme poput “Soul Vine (70 Billion People)” i “Inside the Electronic Revolution” te nastavljajući ih prikazivati kao istinske glazbene vizionare, objavljen je njihov jedanaesti studijski album, apstraktnog ambijentalnog techno zvuka – “Plasticity” kako je tijekom mjeseca za istu etiketu objavljen još jedan studijski album grupe, inovativnog acid-electro zvuka – “International Language” – još jedan hvale vrijedan dodatak njihovoj mamutskoj diskografiji.

Prosinac: Kako bi se posvetio svojim drugim projektima – kolaboracijskim grupama Sassi & Loco i Ku-Ling Bros te preselio u Perth gdje je kao novinar i voditelj radio na lokalnoj radio stanici RTRFM te povremeno održavao svoje DJ setove, Mallinder odlučuje napustiti grupu. Također je svirao klavijature na debitantskom solo albumu “Amateur Night at the Big Top” Shauna Rydera iz Happy Mondays.
Trenutno živi u Brightonu (East Sussex) gdje su (Cabaret Voltaire) krajem 1992. održali svoj posljednji nastup uživo te privodi kraju svoj davno započeti studij filozofije i politologije.

Stephen Mallinder solo diskografija:
Albumi: “Pow Wow” (1982.), “Pow Wow Plus” (1985.)
Singlovi: “Temperature Drop” (1981.)

1994.
Srpanj: Svedeni samo na jednog člana (Kirka), objavljuju svoj trinaesti te ujedno i posljednji studijski album u karijeri, još razrađenijeg apstraktnog electro zvuka – “The Conversation” te nedugo zatim objavljuju svoj službeni raspad nakon kojega se Kirk također posvećuje svojim drugim projektima – kolaboracijskim grupama: Sweet Exorcist i XON te izdavanju solo albuma pod imenima poput Sandoz, Nitrogen i Electronic Eye između brojnih ostalih čime će također zaslužiti reputaciju najproduktivnijeg čovjeka elektronske glazbe na svijetu svih vremena. (Također je oko 1989. zajedno s Mallinderom i članovima grupe Ministry surađivao u još jednoj kolaboracijskoj grupi – Acid Horse.)

Richard H. Kirk diskografija:
Albumi: “Disposable Half-Truths” (1980.), “Time High Fiction” (1983.), “Ugly Spirit” (1986.), “Black Jesus Voice” (1986.), “Hoodoo Talk” (Peter Hope and Richard H. Kirk) (1987.), “Virtual State” (1994.), “The Number Of Magic” (1995.), “Agents With False Memories” (1996.), “Alphaphone Vol.1 – Step Write Run” (1996.), “Darkness At Noon” (1999.), “LoopStatic (Amine & Ring Modulations)” (2000.), “The War Against Terror (TWAT v4.0)” (2003.), “Uptown featuring Pat Riot Vol.1” (Richard H. Kirk Meets The Truck Bombers Of Suburbia) (2004.)
Kompilacije: “Unreleased Projects Vol. 1 – Intone Unreleased Projects 1996/2000” (2003.), “Earlier/Later – Unreleased Projects Anthology 74/89” (2004.), “Unreleased Projects Vol. 2 – Intone Unreleased Projects 1995 – 1997” (2004.), “Unreleased Projects Vol. 3 – Intone Unreleased Projects 1995/1997” (2004.)
Singlovi: “Leather Hands” (Peter Hope and Richard H. Kirk) (1985.), “Hipnotic” (1986.), “Surgeons/N.O.” (Peter Hope and Richard H. Kirk) (1988.), “LoopStatic (Amine & Ring Modulations)” (2000.), “Nag Nag Nag (Reworks)” (2002.), “Fear (No Evil)” (2006.)
EP-i: “Knowledge Through Science” (1998.), “Detonate (Reworks)” (2004.)

Sweet Exorcist: “C.C.E.P. (album, 1990.), “Spirit Guide To Low Tech” (album, 1994.), “Testone” (singl, 1990.), “Testone Remixes” (singl, 1990.), “Clonk” (singl, 1990.), “Per Clonk (Remix)” (singl, 1990.), “Popcone” (singl, 1991.)
Xon: “The Mood Set” (singl, 1991.)
Citrus: “Adrenachrome” (singl, 1992.)
Sandoz: “Digital Lifeforms” (album, 1993.), “Intensely Radioactive” (album, 1994.), “Every Man Got Dreaming” (album, 1995.), “Dark Continent” (album, 1996.), “God Bless The Conspiracy” (album, 1997.), “Chant To Jah” (album, 1998.), “Afrocentris” (album, 2001.), “Live In The Earth: Sandoz In Dub, Chapter 2” (album, 2006.), “Armed Response” (singl, 1992.), “Digital Lifeforms” (singl, 1993.), “Chocolate Machine” (singl, 1993.), “King Dread/Higher Than That” (singl, 2002.), “Scientific Exploitation” (singl, 2002.), “Return Of The Heart Of Darkness (Reworks)” (EP, 2004.)
Multiple Transmission: “Earthloop” (singl, 1995.)
Papadoctrine: “Flesh Hunter” (singl, 1995.)
Chemical Agent: “Waterfall” (singl, 1996.)
International Organisation: “Shooting Stars” (singl, 1996.)
Robots + Humanoids: “Indigo Octagon” (singl, 1996.)
Electronic Eye: “Closed Circuit” (album, 1994.), “The Idea Of Justice” (album, 1995.), “Neurometrik” (album, 2000.)
Nitrogen: “Intoxica” (album, 1996.)
Dark Magus: “Night Watchman” (album, 1997.)
Digital Terrestrial: “Aural Illusions” (singl, 2001.)
Trafficante: “Is This Now?” (album, 1998.)
Al Jabr: “One Million And Three” (album, 1999.)
Blacworld: “Subduing Demons (In South Yorkshire)” (album, 2000.), “Subduing Demons (In South Yorkshire) Part 2” (album, 2005.)
Orchestra Terrestrial: “Here And Elsewhere” (album, 2001.)
BioChemical Dread: “Bush Doctrine” (album, 2003.), “False Kings Of The Earth” (singl, 2004.)
Vasco de Mento: “Burning The Words Parts 1 + 2” (online album, 2007.)

1998.
Tijekom godine objavljene su još dvije kompilacije grupe, “Radiation” s desetak pjesama s albuma iz sredine osamdesetih te “Radiation: BBC Recordings 84 – 86” sa snimkama sessiona napravljenih za emisije “John Peel Session” i “Janice Long Session” BBC Radija 1 između 1984. i 1986. godine.

2001.
Lipanj: Sadržavajući remikseve nekoliko pjesama s albuma “Code” i “Groovy, Laidback and Nasty”, objavljen je još jedan album remikseva grupe, jednostavnog naziva “Remixed“.
Prosinac: Sažimajući sve 12-inčne verzije singlova izdanih između 1983. i 1987. godine, objavljena je ‘greatest hits’ kompilacija grupe, “The Original Sound of Sheffield ’83/’87. Best Of“, dok dizajniran prema njoj, istoga je mjeseca također objavljen luksuzni trostruki CD box set b-strana singlova, rariteta i koncerta uživo iz Edinburgha u lipnju 1990. grupe snimljenih u periodu između 1982. i 1990. godine, naziva “Conform to Deform ’82/’90. Archive“, koji također sadrži esej britanskog glazbenog novinara Andya Gilla, intervjue s članovima benda, fotografije, nekoliko pohvala drugih grupa i izvođača na koje su izvršili utjecaj te kompletan pregled diskografije izdane za etikete Virgin i EMI.

2002.
Listopad: Dok su u međuvremenu Mute Records otkupili pravo na (re)izdanja svih materijala grupe snimljenih za etiketu Rough Trade, objavljena je još jedna kompilacija uradaka snimljenih za nju (Rough Trade), “The Original Sound of Sheffield ’78/’82. Best Of“.
(19): Skinut s nje, reizdani singl “Nag Nag Nag” debitira na 83. mjestu UK charta po izlasku kako su također zajedno sa sugrađanima The Human League, Heaven 17, Clock DVA, ABC, Pulp i ostalima tijekom godine bili prikazani u BBC-TV-evom glazbenom dokumentarcu redateljice Eve Wood naziva “Made In Sheffield” s kronološkim presijekom šefildske glazbene scene kasnih sedamdesetih i ranih osamdesetih.

2003.
Siječanj: Također godinu dana ranije izdan na istoimenom DVD-u te donoseći snimke dvaju koncerata održanih u legendarnom mančesterskom klubu The Hacienda 11. kolovoza 1983. i 19. veljače 1986. godine, objavljen je još jedan live-album grupe, “Live at the Hacienda ’83/’86; 11.08.83/19.02.86.“.

Svibanj: Sadržavajući do tada nikada ranije objavljene snimke napravljene u njihovom najranijem periodu između 1974. i 1978. godine te nekoliko alternativnih i potpuno novih 12-inčnih remikseva uradaka iz njihovog sljedećeg perioda (1978. – 1982.), objavljena je sljedeća kompilacija grupe, trostruka “Methodology ’74/’78. The Attic Tapes“.

2004.
Listopad (4): Mute Films objavljuju DVD “Double Vision Present – Cabaret Voltaire” na kojem se nalaze gotovo svi njihovi video uratci nastali u periodu između 1978. i 1982. godine, ranije objavljeni na istoimenom VHS-u.

2005.
Studeni: Ovog puta sadržavajući snimku samo jednog koncerta održanog u spomenutom klubu The Hacienda, objavljen je još jedan live-album grupe u nizu, “Live at the Hacienda 1986, Vol. 2.; 19.02.86.“.

Rekli su o Cabaret Voltaire:
“Braća industrijske narodne glazbe!” – Ralf Hutter (Kraftwerk), 2001.
“Da Cabaret Voltaire započinju svoju karijeru sada bilo bi im teško. Osim nekolicine iznimki današnji glazbenici uglavnom su karijeristi, današnja glazbena scena izgleda da gleda samo na produkt, pogled unaprijed znači glazba The Beatlesa, industrijsku glazbu zamijenila je glazba industrije. Zbog svega toga trebamo Cabaret Voltaire više nego ikada prije, možda je ovo njihovo vrijeme.” – Bernard Sumner (ex Joy Division / New Order / Electronic), 2001.

“U vrijeme kada je elektronska glazba jednostavno bila samo elektronska glazba, Cabaret Voltaire predstavljali su istinski prestiž i izvrsnost koji danas sigurno više ne postoje. Prešli su sve granice, crne, bijele, intelektualne, alternativne, funky, u njihovoj glazbi nije bilo mjestu stigmatizaciji. Za ljude poput mene grupe kao što su Cabaret Voltaire zaista su postavile visoke standarde izvrsnosti koje bih volio da postoje i u novom naraštaju današnjih glazbenika. Klanjam im se deset puta.

Drago mi je da sam odrastao u vrijeme kada su stvarali te ih mogao cijeniti iz tadašnjeg aspekta također ih slušajući s razine svekolike percepcije, slušne, vidne, osjetilne.. Predstavljali su sve ono kako bi se elektronska glazba zapravo trebala prezentirati. Svi od Frankiea Knucklesa preko Rona Hardya i mladih crnih detroitskih DJ-a pa sve do Richiea Hawtina voljeli su Cabaret Voltaire. Stoga im čestitam i želim svako dobro te se nadam da će ponovo zajedno početi stvarati glazbu.” – Derrick May, 2001.

“Uz Kraftwerk i Donnu Summer, Cabaret Volatire također su bili oni koji su me naučili radostima mašinskog funka.” – Andrew Weatherall (Primal Scream), 2001.

“Cabaret Voltaire bili su naš poligon, njihov cijeli multimedijalni aspekt izvršio je golemi utjecaj na nas, elektonskoj glazbi dali su jednu sasvim novu dimenziju.” – Paul i Phil Hartnoll (ex Orbital), 2001.

“Micro-Phonies” mi je jedan od najomiljenijih albuma ikada.” – Tom Rowlands (The Chemical Brothers), 2001.

“Fascinantno je da su uvijek čvrsto stajali na svojem putu te da sva njihova glazba zvuči mnogo relevantnije sada nego tada kada je bila napravljena.” – Philip Oakey (The Human League), 2001.

“(…) U definitivnoj abecednoj slovarici pop glazbe od 1948. do 2002. godine slovo C definitivno pripada Cabaret Voltaire (…)” – Paul Morley (ex The Art Of Noise), 2001.

“Glazba i metodologija Cabaret Voltairea bile su toliko ispred svoga vremena da jednostavno nisam siguran da smo ih uopće još dostigli. Iskreno mogu reći da ih nikada nisam sreo sumnjam da bi The Human League ikada uopće postojali. Njihov utjecaj u Sheffieldu bio je totalno neprocjenjiv.” – Martyn Ware (ex The Human League / British Electric Foundation / Heaven 17), 2001.

“Cabaret Voltaire bili su vrlo dragi ljudi te su kao lideri šefildske glazbene scene kasnih sedamdesetih i ranih osamdesetih poticali kreativnost u svim ljudima oko sebe.” – Martyn Ware, 2002.

“Bez pretjerivanja Cabaret Voltaire jednostavno su nepravedno neokrunjeni očevi britanske (eksperimentalne) elektronske glazbe (…)” – Marc Almond (Soft Cell), 2001.

“Pojavom punka mnogi šefildski bendovi kasnih sedamdesetih htjeli su iznjeti svoje stavove o društvu oko sebe, ali niti jedan od njih nije učinio više od Cabaret Voltaire.” – Andy Gill (britanski glazbeni novinar), 2002.

Dopune:
2009.
Siječanj (26): Samo kao digitalni download objavljen je Kirkov sljedeći samostalni studijski album, “Neuroscience”. Istoga je dana također samo kao digitalni download pod imenom Dollars And Cents objavljeno njegovo sljedeće izdanje, album “Unabridged Soundtrack To Future Movie”.
Rujan (14): Samo kao digitalni download objavljen je Kirkov sljedeći samostalni studijski album, “Sonic Reflections (Unreleased Soundtrack Project 1994)”. Istoga je dana također samo kao digitalni download objavljeno njegovo sljedeće izdanje napravljeno pod imenom Sandoz, album “Acid Editions (303 Excursions)”.
Listopad (16): Kirk se pojavljuje u BBC4-TV-evom dokumentarcu o britanskoj electro-pop sceni sedamdesetih i osamdesetih, “Synth Britannia”.

2010.
Veljača (15): Nakon višemjesečne odgode objavljen je “Sold Out To Disco” – prvi od dva EP izdanja projekta The Crackdown Project kojeg je u nakani da obradi singlove Cabaret Voltairea “Crackdown” i “Just Fascination” početkom 2009. godine osnovala bivša članica britanske dance grupe Electribe 101, Billie Ray Martin. U projekt su također bili uključeni Mallinder te kolega mu iz zajedničkog projekta The Light Project, Maertini Broes. Singlovi su objavljeni u nekoliko verzija koje su između ostaloga također uradili remikserski tim Audio Porn Central te David Harrow s kojim je Martin napisala svoj veliki solo hit “Your Loving Arms” iz 1994. Spomenuti tim činili su: Celebrity Murder Party, Copycat, Divide And Create, Dunproofin, Flying White Dots, Phil RetroSpector te Year Zero. EP je izišao pod okriljem etikete Disco Activisto koju je pokrenula Martin za taj i sve svoje ostale buduće projekte, a preuzeo ih je distributer Believe.
Ožujak (15): Objavljen je “Darkness Restored” – drugi od spomenuta dva EP izdanja The Crackdown Projecta.
Prosinac (2): Kirk nastupa na eventu Back To The Phuture (Academy 1, Manchester) na kojem su također nastupili Gary Numan, John Foxx (ex-Ultravox), Recoil te Motor.

Muziku podržava