Kao sušta suprotnost njihovoj reakciji nakon što je izašao originalni film “Borat” (koji je doveo do zabrane u cijeloj zemlji i prijetnjama tužbom Sachi Baronu Cohenu), vlada Kazahstana sada je dočekala Borata širokih ruku, i to do te mjere da usvojili njegovu “very nice!” krilaticu kao slogan.

New York Times izvještava da je upravo objavljeni nastavak, “Borat Subsequent Moviefilm“, doveo do toga da je kazahstanska turistička zajednica Boratovu krilaticu počela koristiti kao službeni slogan.

very nice

Muziku podržava

Kako se razvila ova ideja? Dvojica sadašnjih stanovnika Kazahstana koji su dobro upoznati s dobrim marketingom i vizualnim medijima odigrali su ključnu ulogu. Jedan od tih stanovnika, Dennis Keen, živio je u Los Angelesu, a sada ima putopisnu emisiju koja se prikazuje na državnoj televiziji. Druga osoba koja stoji iza ideje, Yermek Utemissov, pomaže stranim filmskim kompanijama koje dolaze u zemlju razvijati nove projekte.

Kao što je uobičajeno za mnoge stvari u današnje vrijeme, pandemija koronavirusa također je odigrala bitnu ulogu:

“U razdoblju globalne pandemije u kojem je turizam na čekanju, bilo je zgodno podsjetiti ljude na Kazahstan putem medijima”, rekao je Kairat Sadvakassov, predsjednik turističke zajednice. “U filmu nije prikazan u najboljem svjetlu, ali važno je biti vani. Voljeli bismo surađivati ​​s Cohenom ili mu čak ponuditi da snima ovdje.”

Vijest o tome da će Kazahstan iskoristiti Boratovu krilaticu “very nice!” kao slogan nije prošla nezamijećeno ni od zvijezde filma. Sacha Baron Cohen odgovorio je na vijest izjavom da se “stvarna zemlja uvelike razlikuje od načina na koji je prikazana u komediji” te da je “odabrao Kazahstan jer je to bilo mjesto o kojem gotovo nitko u SAD-u nije ništa znao, što mu je omogućilo da stvori divlji, komični, lažni svijet”.

 

 

0 Shares
Muziku podržava