Bez ulaganja u marketing prodano 3.5 milijuna piva Trooper

2148

Ne, ne radi se o singlu, kazeti, ploči ni CD-u s hitom “The Trooper” (on
se sigurno nalazi na puno većem broju prodanih primjeraka!), već o
dobro poznatoj pivi.

Pivu, koje je kreirala pivnica Robinsons, je izašla u svibnju prošle godine (taman da se njome zaslade fanovi koncerta u Areni Zagreb) i od onda se prodala u 3.5 milijuna flaša!

Britanski MorningAdvetiser izvješćuje kako je u masovnom padu tržišta piva, Trooper jedini pokazao porast prodaje, unatoč činjenici da pivovara nije potrošila niti centa za marketing. Očito je duh Iron Maidena apsolutno dovoljan.

Muziku podržava

Zanimljivo je da su nakon uspjeha Troopera, Robinsonsi odbili napraviti pivo za Motorhead jer ‘nisu baš po Robinsons štihu’.

Zašto im pašu Madieni, pokušao je objasniti i Bruce Dickinson: “Nikad ne pijem mainstream lagere! Ako dođem u pub i nemaju pravo pivo, radije ću popiti sok. Ali isto tako – mi Troopera nismo pozicionirali na tržištu kao pivo nekakvog metal benda. To je brand pivnice Robinsons i pomogli smo im u razvoju. Traju već 6 generacija, imaju cijenjene pive i sumnjam da im je želja da im nekakve rock zvijezde dođu i srozaju reputaciju. Sigurno žele biti ovdje i raditi pivo i nakon sljedećih dvije ili tri generacije!

Inače sam veliki fan belgijskih trapističkih piva, imaju ogromnu tradiciju. Pive su jedinstvene i snažne. Mrzim ove blage razvodnjene pive. Ne podnosim Budweiser! Oni su ogromni sotona u svijetu piva jer žele zatvoriti jednu od mojih omiljenih čeških pivnica. Budweiser nikad nećete naći u našoj svlačionici tijekom turneje!”

A zna se da su i hrvatski fanovi sigurno popili koju tisuću Troopera!

0 Shares
Muziku podržava