Popularna stranica za online-shopping Amazon trenutno širi svoju prisutnost u glazbenoj industriji putem projekta Tickets koji je pokrenut 2015. godine.
Glavna značajka koju nudi kupcima je mogućnost kupnje ulaznica za glazbene događaje, kazalište predstave i slična događanja.
Kompanija je već krajem prošle godine putem oglasa tražila Senior Business Development menadžera za poslovanje s ulaznicama koji bi radio na razvoju plana rasta za glazbeni (pre)prodavački sektor u UK u suradnji s promotorima, prostorima, izdavačkim kućama i menadžerima izvođača.
No, izgleda da tu priča ne staje jer se nedavno pojavio novi oglas (kojeg je primjetio Music Business Worldwide) koji daje naslutiti kako Amazon u budućnosti planira takoreći ‘prisutnost na terenu’ za vrijeme glazbenih festivala. Kako to žele postići?
Tvrtka je u potrazi za Senior Program menadžerom za glazbu kojemu bi zadaća bila ‘dramatično poboljšati’ iskustvo 32 milijuna ljudi koji pohađaju glazbene festivale u SAD-u svake godine.
Ideja inovacije koju najavljuju uključivala bi aspekt ‘fizičke prisutnosti na festivalu’, a u tu dimenziju ušli bi sljedeći segmenti: isporuka hrane i drugih proizvoda na licu mjesta, custom tour odjeća i ostali predmeti za kupnju, ‘meet&greet’ – druženje s izvođačima te razne olakotne pogodnosti poput pristupa besplatnom WiFi-u, vodi, punktovima s punjačima za elektroniku te WC-ima.
U oglasu stoji motivirajuća rečenica: “Cilj Senior Program menadžera za glazbu jest ovu ideju provesti u djelo.“
Ostaje nam samo da se strpimo i vidimo kako će i kada ovaj projekt zaživjeti.