Znaš tko te pozdravio?

    2112

    Oružjem protivu otmičara

    Znaš ko te pozdravio

    Datum izdanja: 30.04.2008.

    Izdavač: Automatic Records / Dancing Bear

    Žanr: Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Baš me briga
    2. Izvini
    3. Lica
    4. Miki, Miki
    5. Ona
    6. Pravimo se
    7. Reda radi
    8. Sama
    9. Super sexy
    10. Udari me

    Oružjem protivu otmičara, bend neobičnog imena i preslatkih pjesama u kojima se spominju sobe, amnezije, boje, bicikli, žuti vikendi i plave srede, jedan je od najpopularnijih srpskih bendova druge polovice ’90-ih koji je to postao pojaviše zahvaljujući remek-djelu zvanom “Barbie Cue”.

    Vojvođanski Weezer, kako su ih jednom prilikom prozvali, već se dva puta neslavno ugasio da bi krajem prošle godine objavio svoj peti po redu album “Znaš ko te pozdravio“, a ime je navodno dobio po lokalnoj zrenjaninskoj fori.

    Nakon što je njegov prethodnik “Maštoplov” prošao prilično nezapaženo, ne samo kod publike već i kod kritike, gazda benda, autor muzike i tekstova i jedini član originalne postave Nikola Pavković već je mislio dići ruke od svega, no dvadesetak godina bavljenja glazbom ipak je prevagnulo te je odlučio još jednom krenuti iznova i angažirao nove mlađahne suradnike koji su bili djeca u doba kada je on osnivao bend.

    Jedan od razloga neproduktivnosti Otmičara posljednjih nekoliko godina bile su i nebrojene promjene pjevačica, koje se nisu mogle nositi s bremenom (i vokalnim kvalitetama) prve pjevačice Dragane Mrkajić koja je, iako se već odavno povukla iz glazbenih voda, vjerojatno i dalje prva asocijacija na ovaj bend. No, novu dobitnu kombinaciju Nikola je pronašao s 20-ogodišnjom Novosađankom Ivanom Radmanovac, koja je svoja glazbena iskustva skupljala u lokalnim punk bendovima.

    Muziku podržava

    Uz novi imidž (crvene košulje i crne kravate) i Nikolin prepoznatljiv gitarski indie pop-core rukopis, najočitija poveznica sa ‘starim’ Otmičarima pjesma je “Pravimo se“, dok u buntovnoj “Baš me briga” pokazuju i svoju punkersku stranu. Još jedna sličnost s “BarbieCue” također je izlet u srpski pop ’80-ih, no dok se genijalna obrada Zanine “Mladiću moj” nametnula kao ultimativni hit, to se ipak ne bi moglo reći za “Miki, Miki” Slađane Milošević.

    ‘Pomlađeni’ Otmičari daleko najbolje zvuče u sporijim pjesmama poput fenomenalnih “Lica” koja nam, uz zavidna gitarska rješenja, pokazuje i Ivanu u najboljem svjetlu. To nažalost nije slučaj sa zadnje dvije pjesme na albumu, gdje slabašna vokalna izvedba zasjenjuje danas sve više i više aktualnu tematiku – anoreksiju i nasilje prema ženama.

    Da je ovo debitantski album Otmičara, možda bi dobio i veću ocjenu, no s obzirom na njihove prijašnje domete, realno je zaključiti da je njihova trenutna pozicija ipak samo zlatna sredina, ali daleko od toga da mi nije drago što se ovaj divan bend ipak nije ugasio.

    Muziku podržava