5. Dobro je
    6. Dan po dan
    7. Velika ljubav
    8. A Quiet Storm For Her
    9. Pelin i Med
    10. Pinokio feat. Davor Gobac

Moram priznati da nikad nisam bio neki fan reality showova, ali sam prve dvije sezone The Voicea redovito gledao. Kako je bila velika pauza do treće sezone, ‘odvikao’ sam se i od toga. Upravo je u toj posljednjoj sezoni pobjedio Vinko, izvođač koji je rano ispao u prvoj sezoni istog showa. Iskustvo i rad na sebi se definitivno isplati.

Za razliku od nekih drugih ‘izmišljenih zvijezda preko noći’, čini mi se da Vinkova priča ima drugačiju stranu, odnosno da mu je The Voice bio odskočna daska prvenstveno za bend (naravno i za njega samoga). Već desetak godina svira u raznoraznim bendovima, s nekima od njih je i pobjeđivao na natjecanjima demo bendova, pa je odlazak na TV u jedan od najvećih glazbenih spektakla bio odličan potez za dodatno reklamiranje ‘vlastitog proizvoda’. Sve je još k tome završilo idealno, s pobjedom, pa odjednom imaju šansu pokazati te rockerske korjene širim masama.

Ono što možda nije dobro u cijeloj priči jest da su većinu autorstva i produkcije prepustili Srđanu Sekuloviću – Skansiju, a ne da su sami skupili glave i bendovski iznijeli taj dio materijala, ali to je vjerojatno bilo i uvjetovano vremenskim rokovima, ali i samim ‘pravilima’ natjecanja The Voicea. Bilo kako bilo, ekipa koja je okupljena za ovaj album je elitna, pa osim Skansija, tu je npr. i Aljoša Šerić.

Ono zbog čega mislim da je prava šteta da Vinko s bendom nije pokušao sam autorski napraviti cijeli album jest uvodna “Samo da ti si tu” jer je to jedan od najboljih pop-rock komada ove godine. Koliko sam uhvatio, Kings of Leon je pjevao nekoliko puta tijekom The Voicea, a upravo je takva atmosfera i ove pjesme, posebno ako gledamo posljednje radove ‘kraljeva Leona’.

Do nje je još jedan singl “Nauči me” koja počinje kao akustika, da bi se brzo razvio u melodioznu radijsku himnu, a sljedeća “Zrno i pijesak” me nekako najviše zabolila u ušima. Dok je većina pjesama izvrsno otpjevana (tu stvarno nemam nikakvih prigovora, vokalno se odmah može smjestiti u sam vrh naše scene), ovdje s različitim promjenama interpretacije previše zbunjuje i zamara. Ipak, to je ispao tek jedan slučaj.

Ako tražimo neki ljetni hitić, to bi svakako bio duet s Petrom Perišić “Izgubiti neću dah“. “Dobro je” zvuči kao neka izgubljena pjesma Pavela, pa kad sam vidio autora, bilo mi je sve jasno. “Dan po dan” je jedna velika balada i, da se mene pita, to bi trebao biti sljedeći singl s albuma. “Velika ljubav” je srcedrapajuća laganica, dok “A Quiet Storm For Her” odskače od ostatka, jer je nepotrebno otpjevana na engleskom jeziku. Samo finale pripada dobro poznatim obradama “Pelin i med” i vrhunske zezancije “Pinokio” s Gopcem.

Kod pobjednika glazbenih natjecanja često imam taj problem jer osjećam kao da im drugi vode karijeru, da oni ne trebaju praktički ništa znati, osim osmjehnuti se i dobro pjevati. Znam, sada će me netko napasti jer mnogi pjevači funkcioniraju na takav način, ali kad vidim potencijal kojeg je Vinko s bendom ponudio u prvoj skladbi, duboko sam uvjeren da im nije trebala zvjezdana ekipa autora za album. Nadam se da će im ta hrabrost doći već sa sljedećim izdanjem.

Bilo kako bilo, nema se ovdje što previše kuditi, album je napravljen po najvišim standardima s najboljim autorima koji su mogli uskočiti na to mjesto. Sve je rađeno pod palicom iskusnog producenta koji je fino ujednačio album, ali ipak tu je nešto iskočilo, a to je sam Vinko i njegov glas. Album se zove “Na putu” i dobro da je tako, da nije slučajno “Na početku puta”, jer njegov put traje već godina, a sada je samo zacementirao svoj status.