U kinu na partijani

    5272

    The Prodigy

    World's On Fire

    Datum izdanja: 31.03.2011.

    Izdavač: Take Me To The Hospital / Blitz Cinestar

    Žanr: Elektronika

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Intro
    2. Breathe
    3. Omen
    4. Colours
    5. Thunder
    6. Warrior’s Dance
    7. Firestarter
    8. Run With The Wolves
    9. Weather Experience
    10. Voodoo People
    11. Omen Reprise
    12. Invaders Must Die
    13. Smack My Bitch Up
    14. Take Me To The Hospital
    15. Everybody In The Place
    16. Their Law
    17. Out Of Space

    Ne volim pisati naglašavajući vlastite zamjenice, ali ovaj tekst zahtjeva ponešto drukčiji pristup. Mogli ste ovih dana čitati najave o jednokratnoj projekciji koncertnog filma “World’s On Fire” electro-manijaka The Prodigy zakazanoj za 31. ožujka diljem Europe.

    Tko je bio – bio je, reprize nema, a bome neće biti ni reprize onog što se zbilo u Cinestaru Novi Zagreb.

    Dok su pravi Hrvati provodili divnu proljetnu večer u bespućima Avenue Malla, okretali se za bombastičnim najavama i ‘posljednjim pozivima’ proljetnih popusta od 40%, nešto manji broj okupio se u velikoj dvorani 7 na famoznoj projekciji u 20 sati.

    “World’s On Fire” započeo je kao uobičajeni glazbeni dokumentarac s turneje, doduše, s daleko frenetičnijom i histeričnijom montažom od uobičajene, al’ reko’, to je logično za The Prodigy. I počele se tako izmjenjivati pjesme snimljene u Milton Keynes Bowlu prošle godine, a kad ono usred “Thundera” na velikom platnu pojavila se velika iritantna sjena šake jednog od frajera iz zadnjeg reda koji se s ekipicom ufurao u koncert i počeli su se zajebavati s projekcijom kao da se radi o svjetlima lightshowa na koncertu ili s nekog rave partya u kakvom klubu. Sve bi bilo u redu da nisu zajebavali ostalih 300 ljudi u dvorani ometajući s pivama pred tim projektorom, pa smo dobrih dvadesetak minuta morali gledati njihov show uz pratnju vokalno-instrumentalnog ansambla The Prodigy. Pošaljem ja usred toga glavnom uredniku sms s tekstom: “Stari, jel ti želiš report ili recenziju filma” i par minuta kasnije stiže: “Hahahahha, kao recka-report. Ukupni doživljaj.” Mislim si ja, kakav jebeni ukupni doživljaj? Lik preko puta mene počeo je trčati gore-dolje stepenicama, naganjati se sa svojom mršavijom polovicom, žena iza mene režala mi je nad glavom…

    Neš ti doživljaja, ono… Došao jadan momak što radi preko SC-a za 17 kuna gore, ukenjao se od straha i momcima rekao da se stišaju, pa je kao odgovor, na sreću, dobio samo smijeh. I sad neka netko kaže da studentski poslovi nisu opasni. I to još u kinu! E, daj zabrij sramote da te istuku dok radiš u kinu! Uglavnom, nakon njega, evo tri gorile iz zaštitarske firme koju nećemo reklamirati s pokušajem da kao kršni momci srede stvar, al’ – banana; nisu zadugo smirili stvar. Ekipa ih nije fermala ni pol’ posto, nego su, čim su ovi izašli, šmugnuli pred platno i počeli plesati. E, tu je postalo jebeno!

    Kako su se Maxim i Keith Flint s platna, odnosno s pozornice obraćali svojoj koncertnoj publici, tako je i cinestarska publika slušala instrukcije i radila ono što im se reklo, pa kad je Maxim napokon u krupnom kadru mesijanski rekao: “It’s your freedom to fucking party” ljudi su prihvatili poziv i potrčali sa svojih kino ‘tribina’ drito u parter, jelte, pred samo platno.

    Muziku podržava

    I napokon je došla na red “Smack My Bitch Up” i ispred platna pored one nekolicine odjednom je skakalo 150-ak gledatelja i činilo se da se samo nastavljaju kao kadrovi publike u filmu; jednako entuzijastično i ufurano skačući na beatove najvećeg hita The Prodigya.

    U tom je trenutku Cinestar postao ogroman tulum s odličnim DJ-em i malo je tko uopće obraćao pozornost na sliku (i primijetio kako je montaža doista briljantna), već se uživio pored svog mjesta ili među partijanerima dolje u ostatku energičnog kino-koncerta.

    Ova projekcija vjerojatno neće ući ni u kakve glazbene povijesti, ali mislim da će se svatko sjetiti odličnog provoda (doduše, na trenutke bizarnog) i jednako dobre atmosfere stvorene iz jednog kinoplatna i ozvučenja boljeg nego li u jednoj Tvornici.

    Na kraju krajeva, nije bitan kontekst, već dobra mjuza i opuštena ekipa. Jedino što me zanima jest je li ovako bilo i na ostalim projekcijama diljem kontinenta. Garantirano nije! Svima vama koji ste propustili ovu večer – prošla baba s kolačima!

    O filmu vam ne mislim pisati jer ga nećete imati priliku gledati, a onima koji su bili sa mnom ne mislim soliti pamet!

    Muziku podržava