The Prodigy
World's On Fire
Datum izdanja: 31.03.2011.
Izdavač: Take Me To The Hospital / Blitz Cinestar
Žanr: Elektronika
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Ne volim pisati naglašavajući vlastite zamjenice, ali ovaj tekst zahtjeva ponešto drukčiji pristup. Mogli ste ovih dana čitati najave o jednokratnoj projekciji koncertnog filma “World’s On Fire” electro-manijaka The Prodigy zakazanoj za 31. ožujka diljem Europe.
Tko je bio – bio je, reprize nema, a bome neće biti ni reprize onog što se zbilo u Cinestaru Novi Zagreb.
Dok su pravi Hrvati provodili divnu proljetnu večer u bespućima Avenue Malla, okretali se za bombastičnim najavama i ‘posljednjim pozivima’ proljetnih popusta od 40%, nešto manji broj okupio se u velikoj dvorani 7 na famoznoj projekciji u 20 sati.
“World’s On Fire” započeo je kao uobičajeni glazbeni dokumentarac s turneje, doduše, s daleko frenetičnijom i histeričnijom montažom od uobičajene, al’ reko’, to je logično za The Prodigy. I počele se tako izmjenjivati pjesme snimljene u Milton Keynes Bowlu prošle godine, a kad ono usred “Thundera” na velikom platnu pojavila se velika iritantna sjena šake jednog od frajera iz zadnjeg reda koji se s ekipicom ufurao u koncert i počeli su se zajebavati s projekcijom kao da se radi o svjetlima lightshowa na koncertu ili s nekog rave partya u kakvom klubu.
Kako su se Maxim i Keith Flint s platna, odnosno s pozornice obraćali svojoj koncertnoj publici, tako je i cinestarska publika slušala instrukcije i radila ono što im se reklo, pa kad je Maxim napokon u krupnom kadru mesijanski rekao: “It’s your freedom to fucking party” ljudi su prihvatili poziv i potrčali sa svojih kino ‘tribina’ drito u parter, jelte, pred samo platno.
I napokon je došla na red “Smack My Bitch Up” i ispred platna pored one nekolicine odjednom je skakalo 150-ak gledatelja i činilo se da se samo nastavljaju kao kadrovi publike u filmu; jednako entuzijastično i ufurano skačući na beatove najvećeg hita The Prodigya.
U tom je trenutku Cinestar postao ogroman tulum s odličnim DJ-em i malo je tko uopće obraćao pozornost na sliku (i primijetio kako je montaža doista briljantna), već se uživio pored svog mjesta ili među partijanerima dolje u ostatku energičnog kino-koncerta.
Ova projekcija vjerojatno neće ući ni u kakve glazbene povijesti, ali mislim da će se svatko sjetiti odličnog provoda (doduše, na trenutke bizarnog) i jednako dobre atmosfere stvorene iz jednog kinoplatna i ozvučenja boljeg nego li u jednoj Tvornici.
Na kraju krajeva, nije bitan kontekst, već dobra mjuza i opuštena ekipa. Jedino što me zanima jest je li ovako bilo i na ostalim projekcijama diljem kontinenta. Garantirano nije! Svima vama koji ste propustili ovu večer – prošla baba s kolačima!
O filmu vam ne mislim pisati jer ga nećete imati priliku gledati, a onima koji su bili sa mnom ne mislim soliti pamet!