5. Carousel
    6. Take Care in Your Dreams
    7. See My Girls
    8. The Old Mans Gait
    9. Tough Love
    10. No Treasure but Hope

Dvanaesti album Tindersticksa “No Treasure But Hope” povratak je u melankoliju i sporogoreći zvuk koji nosi toplinu, nježnost i dobro poznati zvuk kojim dominiraju balade i sjetne numere. Od prijašnjih albuma podsjeća najviše na “Can Our Love…”, ne samo po tematici, nego i po zvuku. Album je snimljen u samo šest dana u Parizu, dok je većina materijala nastala na grčkom otoku Itaci. Mediteranska opuštenost, toplina i laganost življenja osjetne su na albumu. Pastelne boje na coveru možda i najbolje dočaravaju o kakvom je albumu riječ. Upravo pastelna nježnost, sjeta i nenametljivost karakteriziraju “No Treasure But Hope”. Stuart A. Staples izjavio je da je bend htio napraviti nešto smisleno, što će značiti i njima i slušateljima, pjesme koje hvataju posebne trenutke i obilježavaju važnost tih trenutaka.

Ljubavna tematika proteže se kroz cijeli album, što nije čudno za Tinderstickse. Ljubav lišena patetike i klišeja, ljubav prikazana kao nada i blago koja daje smisao i boje životu. Zvučna kulisa s dobro poznatim klavirom, violinama, trubom i gitarom odaje prozračnost i lakoću. Tekstovi su jednostavni, čisti i bogati značenjima osobne naravi. Slušanje albuma kao da vas odvodi u neke tople morske krajeve, gdje kao povjetarac šume numere o ljubavi i jednostavnosti života u svoj njegovoj ljepoti. Tako već uvodna “For the Beauty” priča o ljepoti, njezinoj fatalnosti, značenju i fluidnosti. Melankolični vokal praćen klavirom ovu numeru čini tipičnom baladom za bend, no zvuči zrelije i ozbiljnije od nekih prethodnih. Staplesov vokal i dalje očarava i nosi stanovitu težinu bola i melankolije koja nosi album do neslućenih visina i ljepote zvuka.

“The Amputees” s metaforom oduzetosti i osakaćenosti govori o gubitku i nedostajanju sa zvukom gitare u prvom planu. Nedostajanje voljene osobe osjeća se kao nedostajanje vlastitoga tijela, a zvuk to još više naglašava svojim intenzitetom i raznolikošću instrumenata. U prvom dijelu albuma još je jedna melankolična balada, “Trees Fall”, s predivnim tekstom i vokalom koji se najviše poigrava upravo na ovoj numeri. “Pinky in the Daylight” iskričava je i sjetna u isto vrijeme, s filmskim zvukom i blagom teatralnošću teksta i zvuka, “Carousel” i “Take Care in Your Dreams” točke su usporavanja albuma, nakon kojih slijedi “See My Girls”, najduža i najzanimljivija numera. Nabrajanje mjesta i različitih lokacija zanimljivo je spojeno u kolaž koji svojom šarolikošću podsjeća na brojalicu, dok ponavljanje stiha See My Girls efektno upotpunjuje pjesmu kao cjelinu.

Album zatvara naslovna “No Treasure But Hope” na najbolji način – sjetno i melankolično kako je i počeo. Tindersticksi su napravili još jedan lijep album za dugo slušanje, album koji poziva na ponovne susrete jer svojom toplinom i pastelnom nježnošću ostavlja samo lijepe osjećaje kao uspomenu.