Tama na kraju tunela

    784

    Merrimack

    The Acausal Mass

    Datum izdanja: 22.06.2012.

    Izdavač: AFM Records / Maldoror

    Žanr: Black Metal

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Vestals of Descending Light
    2. Arousing Wombs In Nine Angles Pleroma
    3. Gospel of The Void
    4. Beati Estis Cum Maledixerint Vobis
    5. Hypophanie
    6. Obstetrics of Devourment
    7. Worms In The Divine Intestine
    8. Abortion Light
    9. Liminal Matter Corruption

    Ovi francuski black metalci na scenu su zakoračili 1994. godine, a prvi album objavili sedam godina kasnije. Jedan su od prvih francuskih black metal bendova koji se uspio probiti izvan granica svoje države, te su došli u mogućnost da touriraju diljem Europe i Amerike s popularnijim bendovima.

    Mnogi ih stavljaju uz bok bendovima kao što su Marduk i Gorgoroth, ali bar na ovom albumu, trećem po redu, nekako su najbliži Watain, ako gledamo strukturu pjesama te dužinu pjesama koje u prosjeku traju po šest minuta.

    U svakoj pjesmi čekaju nas varijacije od sporih, laganih, na momente i akustičnih dionica (“Hypophane” i onih u ambijentalno-orijentalnom ‘štihu’) preko srednjih, pa sve do ultrabrzih blastbeatova koji paraju nebo, skupa s visoko distorziranim, nabrijanim gitarama, te vokalom koji je oštar, prodoran, ali ne toliko upečatljiv, ne presnažan.Album otvara bijesni intro “Vestals of Descending Light” koji odmah udara u glavu svojim ritmom i brzinskim opredjeljenjem, nakon kojeg započinje “Arousing Wombs In Nine Angles Pleroma“, čija je prva polovica spora, reda se riff za riffom, da bi se druga polovica pretvorila u nešto žešće izdanje s fragmentima blastbeata. Takav je slučaj i u idućoj “Gospel of The Void“, gitarsko nabrijavanje, pa totalno razaranje, a onda kako se pjesma bliži kraju tempo je sve sporiji i sporiji, gotovo pa uspavljujući.

    Obstetrics of Devourment” i “Worms In The Divine Intestine” po strukturi su jako slične, blackerske ‘paljevine’, s time da prva počinje s gitarskim riffom u prvom planu i onda slijedi ‘svjetlosna’ brzina na svim instrumentima koja ne jenjava do kraja pjesme, dok druga započinje s bas gitarom, a gitarske i bubnjarske sekcije im imaju dosta podudarnosti. “Beati Estis Cum Maledixerint Vobis” također se ubraja u pjesme s izraženijom black koncepcijom.

    Muziku podržava

    Dakle, u nepunih pedesetak minuta koliko traje album, servirano je jako mnogo ritmova i tempa, koji idu od najsporijeg do najbržeg, protkanih s akustičnim dionicama, a svaki instrument ima svoje fragmente u kojima izbija u prvi plan.

    Album je kompleksan, tako da se ne ubraja u red onih koji na prvo slušanje ostaje u uhu. Nije nešto što već nismo čuli, nije ni dno dna, pa ga je najlakše svrstati u, najbrojniju, zlatnu sredinu.

    Muziku podržava