5. Flogging A Dead Horse
    6. You’re Not That Good For Me To Cry
    7. Hood In The Face
    8. No Pockets In The Grave
    9. Not The One Of Those
    10. Heaven Blues Band

Kad je Hrepi dojadilo svirati pop-rock različitih opcija ‘Obala’ (Daleka obala/The Obala), osnovao je skroz novi bend Sunnysiders koji se vratio iskonskom zvuku – bluesu. Danas, desetak godina kasnije, pred nama je novi album, četvrti po redu imena “The Bridges“.

Sam naslov albuma opisuje mnogo toga, jer upravo ove pjesme su spojile mnoge kontinente, države, ljude… Osnova Sunnysidersa su Hrepa i Rola, a ostatak su raznorazni prijatelji koji su se rado pridružili u stvaranju novog albuma. Kako od najranijih dana postižu zapažene rezultate na blues natjecanjima, tako se i spektar njihovih prijatelja proširio, pa uopće ne treba čuditi informacija da je album sniman na relaciji Zagreb- Memphis, dok su mnoge dionice snimljene i po drugim kontinentima.

Sam rezultat takvog snimanja i cijelog niza prijatelja je i više nego solidan. Iako sam zvuk albuma nalikuje kao da je album snimljen koju dekadu ranije, ovo je pravi blues album rađen po postulatima koje blues zahtjeva. Naravno, ima tu i modernijih gitarski rifova, zanimljivih dionica klavijatura, dinamičnih bubnjeva…

Album otvara eksplozivna “Crossroads of Your Own” koja kao da je nastala na ušću Mississippija. Zarazna melodija, usna harmonika i vokalne harmonije nose pjesmu koja jednostavno gazi, gazi i gazi. S druge strane, potpunu emotivnost i ogoljenost dobivamo s “Tiny Soul” koja je po mojem skromnom mišljenju najjača stvar albuma.

Ostatak album fino balansira između tih krajnosti. Svakim tonom i melodijom, osjeti se da Sunnysiders nisu još samo jedni blueseri, već da poprilično dobro znaju zanat. Ne znam kako bi sve zvučalo bez svih tih prijatelja, ali ovako gledajući, jasno je da su odlično pogodili jer je svaki od njih donio nešto svoje u pjesme, a opet se sve čini kao vrlo zaokružena i dojmljiva cjelina u kojoj nema nekih pretjeranih ‘iskakanja iz tračnica’.

Vjerojatno do mene neće doprijeti puno blues albuma kao što me pogode neki drugi žanrovi, ali ću 2020. svakako pamtiti po “The Bridge” kad pričamo o domaćem, a “Memphis Loud” Victor Wainwright & The Traina kad pričamo o stranom bluesu. Oba albuma nekako pogađaju svu srž blues glazbe, a opet su dosta različiti. Memphis i Mississippi su izvorište svega, a iako je Hrvatska daleko, očito je u njihovim srcima blizu, a lijepo je da taj svoj blues dijele i s nama. Lijepo je vidjeti da mostovi spajaju, a ne razdvajaju.