Stöner ‘Em All

    795

    Svölk

    Svölk 'Em All

    Datum izdanja: 18.11.2011.

    Izdavač: Napalm Records / Trolik

    Žanr: Metal, Stoner

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. 52
    2. This Is It
    3. Anchor
    4. Sweet Agony
    5. Miss Alcohol
    6. 12 Times The Pain
    7. End Of Days
    8. Inferno
    9. Dead:30
    10. Time For The Dying
    11. Warm Within
    12. Overload

    Dio velikog priljeva bendova na stoner scenu zadnjih godina i norveški je Svölk, koji se uz poznatije zemljake Lonely Kamel odlučio ozbiljno okušati u tim glazbenim vodama.

    Doduše, Lonely Kamel nešto je raznovrsniji, rocku privrženiji bend i
    snimio je tri albuma, a Svölk jedan, više uprt prema metalu, točnije
    ranijim Black Sabbathima i hard rockerima.

    I rekli bismo s puno manje sludge utjecaja u svim presjecima, pa su tako riffovi, iako uglavnom tromiji, dovoljno distorzirani i groove, ipak čišćih finalnih ‘odljeva’, a vokali imaju stonersko-prašinarske hrapavosti, ali i naginju clean izvedbama. Bubnjevi su raslojeni, uglavnom tupog, na momente i šupljikavog sounda, solaže miks čistog i taložnog sloja, glasne baš kao i kompletne, ‘hevijanerizirane’ gitarske izvedbe.

    Sound albuma dosta je privlačan, privržen heavyu, s izraženim gitarskim melodijama, dvostrukim ‘solo-blizancima’, potentan i zavidne energetske razine s nešto manjim utjecajem psihodelije nego je to slučaj na srodnim mu albumima. Stilski, kombinira ‘sabbathovski’ s tradicionalnim metalom ’80-ih., hard rockom ’70-ih., doomom i modernijim stonerom, a na momente se zaigra s grungeom, southern rockom i countryem.

    Muziku podržava

    Svölk ‘Em All” u biti je reizdanje debi albuma “Svölk” iz 2009. godine, ‘podebljano’ s tri pjesme. “52” je naslov srednjeg ritma s country početkom, agresivnim, ali poprilično sporim heavy riffovima, dominantnim vokalnim sekcijama, a “This Is It” i “Inferno” energične su, hard’n’heavy up-tempo pjesme s jakim basevima. “Overload” je jedna od raznovrsnijih, s back vokalima, akustičnim interludijem i velikom snagom unutar mid i up-tempa, a “End of Days” kombinacija Black Sabbatha i Kyussa s raslojenim solo dionicama.

    Iako se u nekim stvarima ponavlja, Svölk ima i autentičnosti u svojim izvedbama, ponajprije u tehnički razrađenijim, više školskim, visoko profesionaliziranim, manje spontanim, a više preciznim sjevernjačkim izvedbama i produkcijskim dijelom. Što će možda zasmetati ljubiteljima stonera koji više vole prljaviji i siroviji sound, no to ne bi trebala biti ozbiljnija prepreka u nastojanjima ovog benda da se pridruži brojnoj stoner obitelji.

    Muziku podržava