Školica za autore koji vole americanu

    913

    Rodney Crowell

    Close Ties

    Datum izdanja: 31.03.2017.

    Izdavač: New West Records

    Žanr: Americana, Country

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. East Houston Blues
    2. Reckless
    3. Life Without Susanna
    4. It Ain’t Over Yet
    5. I Don’t Care Anymore
    6. I’m Tied To Ya
    7. Forgive Me Annabelle
    8. Forty Miles From Nowhere
    9. Storm Warning
    10. Nashville 1972

    Želite li nekome pokazati kako je jednostavno napisati, snimiti i
    otpjevati dobre pjesme, album “Close Ties” Rodneya Crowella bi se mogao
    činiti kao dobar izbor. Blues, country i folk se izmjenjuju pretapajući
    se jedno u drugo.

    Album teče poput viskija iz Tennesseeja, a Crowell pjevački zvuči kao da ima 30 godina, a ne kao da su mu tridesetogodišnjaci djeca. Crowell se na “Close Ties” drži akustike, ‘struje’ gotovo da i nema, povremeno štrajhovi od harmonija ili gudača ili instrumenata koji zvuče kao gudači. Crowellove melodije su redom pitke otpjevane ugodnim tenorom, povremeno pojačane vokalom Rosanne Cash (za ljubitelje tračeva, Crowellove bivše supruge) ili pak Sheryl Crow, a tu je i John Paul White. Townes van Zandt, Harlan Howard, Willie Nelson, Steve Earle i Tom T. Hall su također na albumu, ali samo spomenuti u pjesmama. Album počinje jednostavnom i efektnom “East Houston Blues” čiji naslov govori sve: južnjački minimalistički blues i malo vrhunskog gitarističkog rada. Naredna “Reckless” zvuči kao da je napisana za muškarce s viškom testosterona i viškom želje za seksualnim eksperimentiranjem – u Crowellovoj verziji pjesma zvuči nevjerojatno pristojno i gotovo anti-vulgarno, kao da je to najnormalnija stvar na ovom svijetu. U “Life Without Susanna” Crowell plače za divljakušom, a onda se u “I’m Tied To Ya” Crowell zakune u monogamiju do kraja svijeta i pritom ubaci malo caveovske zlokobnosti.Magnum opus je pjesma “Forty Miles From Nowhere” koja evocira Dylanove produljene epove, a uz nju vrijedi spomenuti i brzance “Life Without Susanna” i “Storm Warning“, a zaključna “Nashville 1972” je šarmantna gotovo pa nabrajalica Crowellovih poznatih stari(ji)h kolega.

    “Close Ties” spada u onu vrstu djela koja zvuči jednostavno za napisati, odsvirati i otpjevati, no malo je autora koji uspiju objediniti jasnoću, inspiraciju i vještinu kao što je to ovdje učinio Crowell.

    Muziku podržava