4. Wedding Player
    5. White Lamb
    6. Rabbit Hole
    7. Henry Street
    8. Veni, Vidi, Vici
    9. Sedmica

S nekih mjesec dana zaostatka, konačno preslušavam album Valpovčanina na privremenom radu u Berlinu (kako se to popularno kaže) Seed Holdena, te jednostavno mogu zaključiti da, iako je prošlo tek pet mjeseci za nama, dobili smo cijeli niz vrhunskih albuma u 2020. Ne znam je li to samo slučajnost ili stvarno apokaliptična godina odlično djeluje na domaće izvođače, ali Moskau, Ogenj, Klinika Denisa Kataneca, neki dan Mark Mrakovčić i Seed Holden mi već sad zaokružuju vrlo dojmljiv Top 5 za ovu godinu, a još je punih sedam mjeseci preda mnom.

Seed Holden iza sebe već ima albume (“Script” i “The Fall Of My Youth”) i razne EP-ove, pa ne možemo reći da je novi lik na sceni, iako još uvijek mnogi nisu čuli za njega. Možda razlog za to leži upravo u berlinskoj adresi, a ranije u valpovačkoj, ali se ipak nadam da će barem s ovim albumom sve sjesti na svoje mjesto, jer “Soldier On” je njegovo najbolje ostvarenje do sada.

Kao i protekla izdanja, tako je i ovo rađeno po već iskušanoj formuli. Sve je prvo snimljeno na akustičnoj gitari tijekom godišnjeg odmora u Hrvatskoj pod kraj prošle godine, da bi se potom malo po malo ‘lickalo’ i dorađivalo do završnog proizvoda. Srećom, taj dio nije trajao predugo pa smo već početkom svibnja dobili novo izdanje.

Baš kao i raniji radovi, “Soldier On” je prepun melankolije koja jednostavno nosi cijeli album. Jasno se vidi da mu je Leonard Cohen jedan od najvećih uzora, ali ga ipak ne kopira do najsitnijih detalja, već uzima neke trikove koje potom odlično ubaci u svoju vokalnu izvedbu, a upravo vokal i jest jedan od glavnih aduta Seeda Holdena.

Odličan potez je u tome da je najjača skladba stavljena na početak albuma, što bi svakog slušatelja trebalo nagnati na daljnje i detaljnije preslušavanje. Iako se “Pay” najviše ističe, za glavnu odliku albuma bih spomenuo upravo konstantnost, jer svaka pjesma nakon nje ima konzistenciju, te nijedna ne odleti u dosadu koju je naporno slušati. Upravo zbog te zaokruženosti albuma, smatram da je “Soldier On” najbolje izdanje do sad koje potpisuje Seed Holden.

Kako album odmiče, tako sve jasnije vidimo koliko je Ljudevit Ivić s vremenom sazrio. U odnosu na bendovski prvijenac “Script”, maksimalno je ogolio svoj zvuk i time dobio potrebnu emociju koja još više ističe melankolični sentiment. Nije da i ovdje nema pomoći sa strane (nabrojano je čak osam suradnika koji su ponešto odsvirali), ali ipak je glavni fokus na vokalu i gitari, dok se s ostalim elementima ugodno popunjavaju zvučne kulise.

Dok će mnogi 2020. pamtiti po mnogim lošim stvarima koje su nam se događale od početka godine naovamo, ja se nadam da će me ovakva glazba spasiti, i da ću ovu godinu pamtiti po odličnoj domaćoj glazbi, ako već nema koncerata i festivala. “Soldier On” jest upravo jedan takav jaki album, prepun predivne melankolične folk glazbe s kojom se Seed Holden zacementirao u jednog od naših najjačih kantautora.