Rockabilly se vratio u modu

    1482

    The Baseballs

    Strike! Back!

    Datum izdanja: 27.08.2010.

    Izdavač: Warner Music

    Žanr: Rockabilly

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Umbrella
    2. Love In This Club
    3. Hey There Delilah
    4. Bleeding Love
    5. Hot’n Cold
    6. I Don’t Feel Like Dancin’
    7. Don’t Cha
    8. Let’s Get Loud
    9. Angels
    10. Crazy In Love
    11. This Love
    12. The Look
    1. No One
    2. Chasing Cars
    3. Pokerface
    4. Monday Morning
    5. Jungle Drum
    6. A Day On Tour With The Baseballs (Video)
    7. The Baseballs in Finland (Video)

    Sveopćoj pomami brzih reizdanja popularnih albuma priklonio se i njemački bend The Baseballs koji je doživio značajan uspjeh s prvijencem “Strike!”.

    Kako nam je izvornik promakao, vrijeme je da s reizdanjem “Strike! Back!” malo pobliže opišemo zabavan rockabilly revival bend kojem je glavna preokupacija obrađivanje hit-singlica iz posljednjeg desetljeća. Nečem sličnom se ove godine priklonila i Meg Pfeiffer samo što je ona isti materijal prebacila u country vode.

    “Strike! Back!” sačinjavaju dva diska, prvi je ‘regularan’ “Strike!”, dok se na drugom nalazi nekoliko novih obrada plus dva dokumentarca. Sve izvorne pjesme su nastale većinom proteklih godina, pa budući da je teren za obrađivanje još vrlo friški, ne bi pretjerano trebao čuditi uspjeh benda.

    The Baseballsi su ‘ukrali’ pjesme izvođača kao što su Robbie Williams, Rihanna, Katy Perry, Jennifer Lopez, Scissor Sisters, Beyoncé i mnogih drugih popularnih pop-rock zvijezda, a mnoge od njih su dobile sasvim novi smisao kad su prearanžirane u rockabilly. To se posebno odnosi na “Bleeding Love” Leone Lewis koja u ovoj verziji zvuči kao melem za uši, a slična situacija je i s mnogim drugim pjesmama.

    Muziku podržava

    Album otvara Rihannin najveći hit “Umbrella” u verziji koja bi se najlakše mogla opisati kao barski cowboyski preludij nekom revolveraškom dvoboju, slijedi je Usherova “Love in This Club” u gotovo Presleyevskoj interpretaciji, dok ‘jedina’ pjesma Plain White T’s “Hey There Delilah” ima vrlo lepršavu atmosferu koja odiše pozitivizmom.

    Nakon odlične “Bleeding Love” slijedi Katy Perry s “Hot n Cold” koja je tek nešto lošija od verzije ‘ukrajinskih alkoholičara’ iz benda Los Colorados, “I Don’t Feel Like Dancin‘” Scissor Sistersa nije izgubila nimalo plesnog naboja, Pussycat Dolls mogu biti i više nego ponosne na “Don’t Cha” jer The Baseballs su od nje napravili vrlo zavodljivu skladbu koja bi mogla poslužiti za romantične večeri, a obrada “Let’s Get Loud” Jennifer Lopez je jedna od najslabijih jer u njoj nisu uspjeli pomaknuti izvornu energiju pjesme.

    Ako vam je Williamsova balada “Angels” najdraža pjesma, možda bi bilo bolje da preskočite The Baseballs verziju jer je ovdje vrlo živahna i gotovo u cijelosti odcjepljena od tužnih tonova, Beyoncéin “Crazy In Love” kao da je ispao s plesnjaka ’60-ih. (posebno s onim dijelom ‘ooooooo’), “This Love” Maroona 5 je rijedak lagani, gotovo soulerski moment, dok regularni dio zatvara najstarija pjesma, “The Look” grupe Roxette (ako ih se još tko sjeća).

    Dodatni CD otvara “No One” Alicie Keys koja zvuči kao pjesma Johnnya Casha, sa Snow Patrolovom “Chasing Cars” su uspjeli pogoditi još jedan hit u stilu Jerry Lee Lewisa, “Monday Morning” Melanie Fione ima jači bluegrass štih, neizbježni hit Lady Gage “Poker Face” dobio je pomalo horor atmosferu, dok zabavna pjesma “Jungle Drum” Emilíane Torrini nije izgubila nimalo na svojoj draži u novom aranžmanu.

    Kroz kratke opise svih pjesama na “Strike! Back!” jasno se može vidjeti da The Baseballs nisu nikakvi inovatori, već koriste moderne trikove vraćanja u prošlost koji ne mogu promašiti jer koriste pjesme koje svi znaju.

    Većina albuma prolazi u zabavnom tonu kao dobra podloga za opuštene zabave i plesnjake uz tek poneko manje odsklizavanje, pa će biti pravi podvig ponoviti nešto slično na budućim izdanjima, jer ako će se ponavljati s hitovima mogu doći na ‘sklizak teren’, dok bi s eventualnim autorskim pjesmama mogli imati veliko breme zbog uspjeha s tuđim pjesmama.

    Bilo kako bilo, “Strike! Back!” nas vraća u ‘nevino doba’ glazbene industrije još jednom dokazavši da kvalitetna glazba uvijek ispliva na površinu, makar koristili islužene fore i šablone.

    Muziku podržava