Mortillery
Origin Of Extinction
Datum izdanja: 22.02.2013.
Izdavač: Napalm Records
Žanr: Thrash Metal
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Drugi studijski album ovog kanadskog muško/ženskog benda, jer uz tri muškarca na bas gitari je Miranda Gladeau, a na vokalu Cara McCutchen, ugledao je svjetlo dana. I to samo nešto više od godinu dana starog “Murder, Death, Kill”. Krenuli su opako i ozbiljno zagazili na metal scenu, nema što.
Na “Origin Of Extinction” radi se o thrash skladbama po uzoru na raniji Anthrax, Nuclear Assault, Razor i slične bendove, s time da se u gitarama osjeća (čuje) više melodija, a ritmovi su generalno ipak nešto malo blaži, odnosno usporeniji, i iz njih ne izbija baš totalna grubost, oholost i beskompromisnost. Što se tiče značajnijih stilskih promjena, njih nema u ritam sekcijama, koje jesu malo ‘pročitane’, kao ni u Carinom pjevanju, koje je i dalje moćno i agresivno, bolje od mnogih joj muških kolega, ali je zato materijal u kompletu nešto melankoličniji nego onaj raniji.
Album započinje ambijentalnim instrumentalom “Battle March“, a nakon njega stiže petominutna “No Way Out“, kojom dominira srednji i umjereno brzi ritam, s dosta melodija u heavy thrash riffovima i kontinuirano moćnim vokalima, potpomognutim pratećim pjevanjima i proklizavajućim heavy solom.
“Creature Possessor” jedna je od najbržih pjesama na albumu i sadrži upečatljiv i lako pamtljiv refren, pogotovo stoga što se često ponavlja, a “The Hunter’s Lair” kombinira hrapave, grublje, ‘nebrušene’ back vokale i ‘glavne’ clean dionice. “F.O.A.D.” je thrash brzanac u kojem Cara opet kombinira svoje vokalne dionice, i ubraja se u red boljih pjesama na albumu.
Ljubitelji thrasha slobodno mogu poslušati oba albuma, jer kako je ovaj bend intenzivno započeo s radom, za očekivati je da će biti sve popularniji, i to ne samo zato, već i iz razloga što su mu djela sasvim pristojna. Pa čak i više od toga.