Retroizirani kanadski thrash metal

    760

    Mortillery

    Origin Of Extinction

    Datum izdanja: 22.02.2013.

    Izdavač: Napalm Records

    Žanr: Thrash Metal

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Battle March
    2. No Way Out
    3. Cease To Exist
    4. Creature Possessor
    5. Seen In Death
    6. The Hunter’s Lair
    7. F.O.A.D.
    8. Maniac
    9. Sunday Morning Slasher

    Drugi studijski album ovog kanadskog muško/ženskog benda, jer uz tri muškarca na bas gitari je Miranda Gladeau, a na vokalu Cara McCutchen, ugledao je svjetlo dana. I to samo nešto više od godinu dana starog “Murder, Death, Kill”. Krenuli su opako i ozbiljno zagazili na metal scenu, nema što.

    Na “Origin Of Extinction” radi se o thrash skladbama po uzoru na raniji Anthrax, Nuclear Assault, Razor i slične bendove, s time da se u gitarama osjeća (čuje) više melodija, a ritmovi su generalno ipak nešto malo blaži, odnosno usporeniji, i iz njih ne izbija baš totalna grubost, oholost i beskompromisnost. Što se tiče značajnijih stilskih promjena, njih nema u ritam sekcijama, koje jesu malo ‘pročitane’, kao ni u Carinom pjevanju, koje je i dalje moćno i agresivno, bolje od mnogih joj muških kolega, ali je zato materijal u kompletu nešto melankoličniji nego onaj raniji.Značajnija razlika je ta što se trajanje pjesma s tri produžilo na više od četiri, pa i pet minuta, tako da, osim što ih većina traje otprilike toliko, malo su manje bučne i manje agresivne u odnosu na one s prvog albuma. No to ne znači da nema energije, agresije i decibela na bacanje.

    Album započinje ambijentalnim instrumentalom “Battle March“, a nakon njega stiže petominutna “No Way Out“, kojom dominira srednji i umjereno brzi ritam, s dosta melodija u heavy thrash riffovima i kontinuirano moćnim vokalima, potpomognutim pratećim pjevanjima i proklizavajućim heavy solom.

    Muziku podržava

    Creature Possessor” jedna je od najbržih pjesama na albumu i sadrži upečatljiv i lako pamtljiv refren, pogotovo stoga što se često ponavlja, a “The Hunter’s Lair” kombinira hrapave, grublje, ‘nebrušene’ back vokale i ‘glavne’ clean dionice. “F.O.A.D.” je thrash brzanac u kojem Cara opet kombinira svoje vokalne dionice, i ubraja se u red boljih pjesama na albumu.

    Ljubitelji thrasha slobodno mogu poslušati oba albuma, jer kako je ovaj bend intenzivno započeo s radom, za očekivati je da će biti sve popularniji, i to ne samo zato, već i iz razloga što su mu djela sasvim pristojna. Pa čak i više od toga.

    Muziku podržava