Datum izdanja: 24.11.2019.

Izdavač: Samoizdato

1. CHK CHK
    2. Ako se rumenim
    3. Šuma
    4. Pustinje

Prošle godine, pomalo na prepad, iznenadila nas je vijest da se Punčke raspadaju. Razlozi su očiti (Lucija otišla u Australiju), ali opet su mnogi sa sjetom primili tu vijest budući da su Punčke cijelu dekadu bile alternativna konstanta na našoj sceni. Za kraj, svirali su gdje god su mogli, pa je taj kraj lijepo začinjen (preostaje još jedino turneja po Oceaniji bukirana za listopad 2020.).

Za kraj su odlučili izdati EP vrlo znakovitog imena “Vidimo se” koji je snimljen u svega pet dana u Bistici ob Sotli prije Lucijinog odlaska. Sve što smo znali o Punčkama, upravo je spojeno u ove četiri pjesme, pa je EP dostojan epitaf za karijeru Punčki.

Da upotpunim posljednju rečenicu, evo najboljih primjera. Punčke su znale biti uspoređivane kao hrvatska verzija Repetitora sa ženskim vokalom, znale su raditi lijepe lagane i melodične pjesme, znale su biti moćne i bučne… Upravo je takav EP “Vidimo se” u kojem se ispremiješaju melodija i buka, bijes i emocija.

Uvodna “CHK CHK” udara baš kako treba. Kratki i prilično jednostavni stihovi britko opisuju sve ‘sve bit će bolje, samo sebe izbriši’. Pjesma počne kao neka prigušena buka koja eruptira u refrenu i gazi sve pred sobom, dok se zvukovi iz naslova pjesme fino ubacuju kao svojevrsni četvrti instrument.

Sljedeću “Ako se rumenim” mogli smo čuti nešto ranije tijekom 2019. Ona je podosta žestoka cijelo vrijeme, kao da su uzori bili mnogi stoner bendovi. Cvrkut ptičica nas uvodi u najlaganiju skladbu “Šume” koja podsjeća na onu emotivniju i laganiju stranu Punčki. Završna “Pustinje” je totalni kaos i odlično je da je puštena u sirovoj varijanti jer sve bilo kako drugačije, ne bi to bilo to. Tad dođe zvuk iz vaših zvučnika ‘ajmo sad još jednom’ i nema druge, morate iznova sve preslušati.

Uvijek su pomalo tužni albumi koji se objavljuju nakon raspada benda, a tako je i ovdje jer su Punčke napravile odličan posao. “Vidimo se” zvuči zrelo i moćno, izvrsno izbalansirao u svega četiri pjesme koja svaka na svoj način opisuje ono što je bend stvarao zadnjih desetak godina, ali tako da su svo znanje skupljeno tijekom tog putovanja ubacile u svoj zvuk. Ako je baš trebalo završiti, bolji kraj od ovog EP-a nisu mogli isplanirati…