Jačanje samosvijesti, odbijanje da se svima svidi i zauzimanje stava nije tema koju je na svom albumu obradila Beyonce Knowles. Sličnim putovima je krenula i Alicia Keys.
Osnovna je razlika ipak manje blještav album od “Lemonade“, s manje srdžbe i bijesa, kao i s manje zvjezdanih gostiju. Ipak ne može Jack White doći ‘samo tako’ i Aliciji… no i bez njega, Alicija je složila pitak, zabavan i oštar album koji suvislo upisuje raščišćavanje s raznim stereotipiziranim očekivanjima od pripadnica ljepšeg spola.
Uostalom, omot već sam govori za sebe, na njemu je Alicia, bez trunke šminke, pristojno raščupana – eto dokle smo došli – da nam pristojna djeca kao Alicia Keys budu istinski buntovnici, a nekakvi hipsterski rockerčići a la The Strokes ili Royal Blood samo isprazni zabavljači.
Bonus pjesme na ovom izdanju nam donose jedan pogodak (“Hallelujah” koja nije ona “Hallelujah”) i jedan promašaj (baš beznačajna “In Common”). Iako nije esencijalna ploča u prošloj godini, Alicia ovim izdanjem nije razočarala, nego hrabro pokazuje da ne spava na lovorikama, nego slijedi svoje muze, ipak manje uspješno nego što je to bilo na prethodnom albumu.