Little Bandit
Breakfast Alone
Datum izdanja: 10.02.2017.
Izdavač: YK Records
Žanr: Country
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Dokaz da osim country popa ili tradicionalnoga countryja postoji nešto drukčije i zanimljivije bend je iz Nashvillea, simboličnoga imena Little Bandit. I naziv je albuma (“Breakfast Alone”) simboličan jer hommage je Georgeu Foxu, kanadskom country glazbeniku.
Bend čine Alex Caress (vokal), Kevin Black, Luke Schneider, Eric Whitman i Ben Eyestone. Na albumu su im se priključili i prateći vokali te svirači violine, violončela, trube i trombona. Kombinacija instrumenata karakterističnih za country, kao i onih malo egzotičnijih, u konačnici je dala jako zanimljivo izdanje koje balansira između countryja, honky-tonka, korijenskoga popa i gospela. No, najvažnije za naglasiti činjenica je da je ovo album koji se poigrava tipičnom percepcijom countryja kao s jedne strane glazbe otpadnika i autsajdera, a s druge strane kao neozbiljne glazbe kojoj je jedina svrha isprazna zabava. Otuda i naziv benda Little Bandit koji govori dovoljno o tome što ovi dečki žele reći.
“Breakfast Alone” duhovita je pjesmarica o rodnom gradu, romantici, nesretnim ljubavima, a sve to zaliveno viskijem, kako i priliči. Alex Caress kao da pjeva o ljudima Srednjega Zapada, kako sjede za šankom i lamentiraju nad nepreboljenim ljubavima, zlim ženama, svojem očaju i alkoholu kao utjehi i začinu života. Ipak, Alexovo pisanje pokazuje stanovit odmak od klasične country tematike jer on pokušava ubaciti i neke queer momente, što se posebno očituje u videu za “Bed of Bad Luck”, koja je ujedno i najveći hit albuma. Riječ je o pravoj country baladi, melodičnoj i ritmičnoj, s vokalom koji je odlično iznosi. Prateći vokal pružila je i Adia Victoria, još jedna nova country/americana snaga.
Album započinje duhovitom “Platform Shoes” na kojoj se ismijava romantični pristup pjevanja o ženama u country pjesmama. Alex napola pjeva, napola pripovijeda, praveći od žene metonimiju države, što pokazuje da postoji i politički moment na “Breakfast Alone”. On se očituje i na “Sinking” i “Nashville”, posvetama rodnom gradu i cijeloj jednoj simbolici vezanoj za njega. “Drinkin’ At the Bar” vesela je i zabavna honky-tonk numera o glavnom motivu country glazbe, a napisana je kao scenarij za neki kratki film o Srednjem Zapadu. Od balada treba spomenuti “Diana” i “Get Me Out Of It”, na kojima vokal zvuči dojmljivo i uvjerljivo. Završna “Money” daje pečat cijeloj stvari zaključnim stihom “cause Jesus don’t care ’bout the price”.
“Breakfast Alone” još je jedno zanimljivo country izdanje koje na zabavan i sarkastičan način preispituje predrasude i iskrivljene percepcije countryja.