6. Pop Song
    7. Give/Take
    8. Lilac
    9. Circling
    10. (Something)
    11. Homecoming Song

Porridge Radio skriveni su dragulj britanske indie glazbe. Postoje već pet godina, iza sebe imaju jedan album, a pred novi album “Every Bad” počeo se oko njih graditi sve veći hype. Britanci više ne uspijevaju na dnevnoj bazi izbacivati ‘nove najbolje bendove na svijetu’ kao što su to činili prije 15-20 godina, pa me zanimalo što to bend ima za ponuditi. Na prvo slušanje, dosta toga…

Kad bi ih trebao s nekim usporediti, to bi vjerojatno bili Wolf Alice, iako su oba benda poprilično različita. Ipak, kombiniraju taj indie zvuk s britpopom, alternativnim rockom ’90-ih, dream popom… I dok Wolf Alice to radi direktnije i hitoidnije, Porridge Radio ipak ide više ne neku melankoliju i osjećajnost.

Ono što svakako treba istaknuti na ovom albumu su tekstovi koji pokazuju sve osjećaje i probleme koje frontmenica i glavna autorica Dana Margolin ima sa svijetom oko sebe. Ponekad to isporučuje uz dozu bijesa, ponekad u nekoj letargiji, čime je svakako skrenula pažnju na sebe, pa je trenutni hype sasvim zaslužen.

Već u uvodnoj “Born Confused” vidimo koliko je briljantna u pisanju, pa nekoliko stihova baš pogađa onako kako treba. Cijela skladba je gorko-slatke atmosfere, a finale s neprestanim ponavljanjem ‘Thank you for leaving me, Thank you for making me happy’ pokazuje da svaki kraj nužno nije loš kraj. Upravo tu melodijsku nit unutar prve pjesme, Porridge Radio koristi i u drugoj pjesmi “Sweet” koja je prerezana žestokim rifovima, zbog čega me sve to podsjetilo na rane radove PJ Harvey.

Potom slijedi nekoliko pjesama koje kao da su napravljene na autopilotu. Zanimljive su, ali ipak ne i upečatljive, drugačije od ostalih. No druga polovica albuma ponovno digne cijeli album, čime smo dobili vrlo zanimljivo izdanje. Na primjer, “GiveTake” jednostavnim repetitivnim tekstom oduševljava, dok raniji singl “Lilac” je predivan slowburner koji postepeno gradi svoju atmosferu.

Na kraju moram podvući crtu i zaključiti da je album sasvim solidan, iako ima svojih uspona i padova. Nakon zanimljivog početka, album se spusti, dok druga polovica ponovno digne situaciju i vjeru da Porridge Radio nisu samo još jedan bend koji ima nezasluženi britanski hype. “Every Bad” prema tome spada u sasvim solidna ostvarenja, ali ipak mi nedostaje nešto da bi me do kraja izulo iz cipela