Pokušaj lansiranja nove kraljice popa i hip hopa

    1483

    Iggy Azalea

    The New Classic

    Datum izdanja: 21.04.2014.

    Izdavač: Universal Music

    Žanr: Hip-hop, Pop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Walk The Line
    2. Don’t Need Y’all
    3. 100 (feat. Walk The Duck)
    4. Change Your Life (feat. T.I)
    5. Fancy (feat. Charli XCX)
    6. New Bitch
    7. Work
    8. Impossible Is Nothing
    9. Goddess
    10. Black Widow (feat. Rita Ora)
    11. Lady Patra (feat. Mavado)
    12. Fuck Love
    13. Bounce
    14. Rolex
    15. Just Asking

    Iggy Azalea, 24-godišnja Australka najveća je hip-hop zvijezda ove godine. Takvo stanje stvari, nažalost više govori o stanju na koji velike izdavačke kuće tretiraju rap muziku, nego kolika je umjetnička vrijednost ove lijepe plavokose djevojke.

    Da, budemo načisto, Iggy je prosječna reperica. Njen flow je vrlo slab, predvidljiv, igre riječi i pop reference ne previše intrigantne, bolje rečeno potrošene. Sve je to bilo jasno, još na prošlogodišnjem nastupu na Fresh Islandu na Zrću. Bila je najavljena kao nova najvruća stvar u hip-hopu, djevojka oštrog jezika, snažnog seksipila i odrešitog stava, no ništa od toga nisam vidio uživo. Na studijskom albumu, tehnička strana njene glazbe je doduše bolja.Potpomognuta brojnim rješenjima najskupljih producenata, majstora svog zanata, teško je reći da je muzika loša, no ako je Iggy najveća zvijezda hip-hopa, onda se stvarno možemo zapitati, je li previše razvodnjavanje te muzike kroz flertovanje s EDM-om i popom otišlo predaleko? Prvi sam koji smatra da žanrovi trebaju biti pomiješani (ako su kompatibilni, naravno), da nijedna tema ne smije biti tabu, a da u hip-hopu najkomercijalnije pjesme, često i znaju biti najkvalitetnije. No, ako pogledamo ovu godinu u hip-hopu, ona je, uz časnu iznimke koj čine par albuma, izuzetno loša. Pogotovo kada govorimo o najprofitabilnijim izvođačima.Problem nije Iggy, Macklemore ili tko već postane nova zvijezda sezone, već izdavačke kuće koje ne dopuštaju izbacivanje albuma kako to izvođači žele, pa čak ni oni najmoćniji. Čekajući savršen trenutak koji se nikad ne dogodi, bojazan od konkurencije… Neki su razlozi takve ziheraške politike. Koliko već čekamo novi album Jay Electronice? Nekako je teško za povjerovati da je to samo njegova krivica. No , vratimo se na Iggy.

    Ono čega ona ima na izvoz, to je stil. Hiperstilizirani spotovi imaju 100 milijuna klikova, njen spoj fensi i uličnog načina odijevanja, kao i takav ‘attitude’, kopiran je od L.A. , pa do donje Dubrave. Izlazila je ASAP Rockyem, luckastim košarkašem Nickom Youngom, dio je I.T-ove klike… Sve bi to bilo i zanimljivo, da Iggy ima dobar album. Nažalost, “The New Classic” ima premalo svijetlih trenutaka, da bi nadmašio one bezvrijedne i dosadne.

    Muziku podržava

    Ta riječ ‘dosada’ upravo je ono čega se Iggy grozi. Netko tko se predstavlja kao lud, lijep i mlad, a na albumu pokušava spojiti južnjački hip-hop i elektronsku muziku, a ni sa samopouzdanjem nema problema (ako je suditi po već navedenom stilu koje Iggy isfurava, a i po nazivu albuma), može si čak priuštiti i ‘veličanstveni promašaj’, ali ne da bude dosadan. A ovakav album često je takav.

    Kada pjeva Iggy je stvarno loša, a kada repa lošija je od kolegice Nicki Minaj, koja joj je stilski najsrodnija. Singl “Black Widow” ima catchy hook za koji su zaslužni Katy Perry i Benny Bianco, kvazi balada “Work” tekstualno je zanimljiva i pokazuje da Iggy možda u budućnosti može i bolje.

    Fancy” s talentiranom Charlie XCX ‘najswag’ je momenat albuma. Prodaje idu izvrsno, Iggy Azalea je uspješno lansirana kao nova zvijezda , ali “The New Classic”, nešto što je zamišljeno kao ultimativni pop hip-hop/EDM projekt godine, nije u skladu s time.

    Ako se nastavi s ovakvom politikom glazbene industrije, isporuka dobrog hip-hopa iz najvećih diskografskih kuća, postat će kronično siromašna.

    Muziku podržava