Nastavak na nemelodičnu Hollaback Girl

    3147

    Gwen Stefani

    The Sweet Escape

    Datum izdanja: 04.12.2006.

    Izdavač: Interscope / Aquarius Records

    Žanr: Pop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Wind It Up
    2. The Sweet Escape
    3. Orange County Girl
    4. Early Winter
    5. Now That You Got It
    6. 4 In The Morning
    7. Yummy
    8. Fluorescent
    9. Breakin’ Up
    10. Don’t Get It Twisted
    11. U Started It
    12. Wonderful Life
    13. Wind It Up (Live)

    Čim je odlučila No Doubt ostaviti po strani, vidjelo se da Gwen Stefani i njena menadžerska ekipa za nju planira mjesto u pop glamuroznom svijetu pokraj svih onih znojnih photoshop seks bombi. Ali, kada se radi o njoj nikada neću zaboraviti riječi jednog frenda: “Nikad ona neće biti tol’ka zvijezda s tako malim (ne)sisama!” Možda je bezobrazno, ali prvi dio rečenice se pokazao istinitim.

    Njen prvi album “Love.Angel.Music.Baby” prodao se kao da je bio besplatan, a hitovima “What You Waiting For” i “Hollaback Girl” priskrbila si je veliku pažnju plesnih podija u klubovima. Upravo ova druga napisana je u društvu s The Neptunesima, i tu počinje priča i o ovom albumu.

    Iako tu ekipu na čelu s Pharrell Williamsom cijenim ponajviše u glazbenom svijetu, meni jednostavno kombinacija njihovih minimalističkih zvukova i Gweninog snenog glasića kako repa ne paše. I tu si ne mogu pomoći, jer iako joj je ta pjesma bila ogromni hit, meni Gwen Stefani bez melodije zvuči kao sforsirano sranje za koje je cool reći da je super. Sada je ispalo da su uzeli jedini loš trenutak s prošlog albuma i od njega složili ovaj novi. Na veliku žalost!

    Nemelodičnost počinje na pjesmi “Wind It Up” s jodlanjem i nastavlja u tom ritmičnom stilu, “Now That You Got It” i “Don’t Get It Twited” su malo punije ali i dalje naginju prema tom hip-popu kakvog je složila na “Rich Girl”, “Yummy” je meni apsolutno najgluplja pjesma s poznatim The Neptunes beatovima (koji bi puno bolje pasali kod nekog crnog repera), melodijom iz neke prastare video igrice i Gweninim kreveljenjem i uništavanjem normalnog pjevanja koje joj inače ide, “Breakin’ Up” se svodi na ponavljanje stilova, “Orange County Girl” je melodičnija, ali očekivano suzdržana i tiha, a “Fluorescent” ima electro-pop stila i samo solidan refrenčić.

    Muziku podržava

    Idemo sad na drugu pozitivniju stranu. Naslovna “The Sweet Escape” s Akonom ima veselu sporu čagersku melodijicu, chillaonska “Early Winter” i “4 In The Mourning” su laganice s Madonninim prizvukom, a “Wonderful Life” (napisala je Linda Parry) je tmurnija disco poslastica.

    Na kraju ispada da su mi samo mirnije i lagane dobre, što možda i nije pohvalno za jednu žensku koja pokušava rasplesati cijeli svijet. Ali, što mogu kad nema onakve dance-pop bombe kao “What You Waiting For”.

    Kad se sve zbroji, nekako je jasno da će se upravo među ovim sforsiranim ritmičnim kreveljenjima tražiti budući hitovi jer ‘to trenutno ide’. Ostatak je većinom onako neprepoznatljivo prosječan, a ovo što mi je bilo simpatično će vjerojatno kod lovaca na zaradu imati ulogu samo popunjavanja albuma.

    Vratio se njen bivši dečko i član No Doubta Tony Kanal koji joj je pomogao na tri pjesme, pa je moguće da će napokon solo karijeru staviti malo na stranu i vratiti se simpatičnom zabavnom bendu gdje se ne svodi sve samo na nju.

    I vrijeme je za to, jer nitko nije mogao očekivati da će novi album izaći tako brzo, pa ni da će između dva albuma uspjeti ubaciti i jedan live DVD.

    Cura koja je svoj stil stavila ispred sexom napumpanog imidža trebala bi napraviti zabavniji i forniji album od ovoga. Iako, ima tu još potencijala, uz moj savjet da pokuša pokoju pjesmu napisati bez neprestanog skakanja s jedne producentske ekipe na drugu.

    Muziku podržava