Motorheadov mlađi brat iz Južne Afrike

    1112

    Dead Lucky

    Sons of Lazarus

    Datum izdanja: 27.02.2015.

    Izdavač: Dr. Music Records

    Žanr: Metal, Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Sons Of Lazarus
    2. King Of The Underworld
    3. Prowler
    4. Live Fast, Die Last
    5. Our Prayer
    6. Favourite Kinda’ Women
    7. Sin City
    8. Woman Of The Night
    9. The End Of The Day
    10. Slow Dance With A Devil
    11. A Pause For The Fallen
    12. Immortals

    Frajerski, znojni, sexom, motorima i drogom nabijeni rock’n’roll
    nije novost već oho-ho desetljeća, pa čak ni moderne masne grooverske
    varijante tijekom posljednjih novijih desetljeća.

    Ali, osim uobičajenih duopolističkih suradnji Engleske i Amerike, uz pokoji lokalni izlet, teško je očekivati da će vam dušu pomilovati takav bend iz – Južnoafričke Republike!No, upravo to su Dead Lucky. Kratkotrajni izlet ekipe iz Cape Towna koji su jednostavnim Motorhead pristupom došli do albuma prvijenca “Sons of Lazarus” koji toliko ne filozofira da je to naprosto teško ne voljeti! “Live Fast, Die Last” im je krilatica iz koje vam je već sve jasno, bikerski prsluci pokazuju životna opredjeljenja a istoimeni singl i pjeva i svira točno tako. A bome i vizualno pokazuje, jer u videospotu bez srama na kraju prikazuju go-pro snimku kako jednom od gitarista ištekavaju gitaru i tjeraju ga u backstage jer se očito prejako prebio od cuge. “Stari, ne možeš stajati na nogama! Idi iza, mi ćemo dalje!

    Je li to heavy r’n’r ili rockerski metal, vjerojatno je jedna te ista stvar, jer “King of the Underworld” i “Our Prayer” pokazuju oboje, a “Favourite Kinda’ Woman” je čisti tribute Lemmyu i muzikom i riječima “Looking for some action, looking for some blood / my favorite kind of woman are those who wanna fuck me!

    Muziku podržava

    A taj ‘živi kao da ti je svaki dan posljednji‘ proteže se kroz cijeli album pa “The End of the Day” djeluje kao glasno rockerska verzija Sinatrinog “My Way”. Motorhead, Danzig, Down, jednostavniji Mastodon i teški Crowbar protegli su se muzikom iz ’70-ih koju su Dead Lucky prezentirali puno iskrenije od mnogih sličnih frajerčina. Odakle god bili.

    Ovo je album koji na prvu ne nudi progresiju niti revoluciju, nego na jako očit i svjestan način čovjeka modernim zvukom vraća u prošlost. A prema toj prošlosti najbolje je putovati nekim brutalnim gutačem benzina u društvu Jax Tellera i Sons of Anarchy. Mobitel je zabranjeno koristiti u vožnji, ali pivo i cigaretu morat ćete primiti uz Lazarove sinove.

    Muziku podržava