Lou je izišla iz majčine sjene

    919

    Lou Doillon

    Lay Low

    Datum izdanja: 09.10.2015.

    Izdavač: Barclay Records

    Žanr: Pop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Left Behind
    2. Above My Head
    3. Where to Start
    4. Nothing Left
    5. Lay Low
    6. Weekender Baby
    7. Let Me Go
    8. Good Man
    9. Worth Saying
    10. Robin Miller
    11. So Still

    Kada imaš za majku Jane Birkin i za polusestru Charlotte Gainsbourg samo je pitanje dana kada ćeš početi stvarati glazbu.

    Takav je slučaj s Lou Doillon. Poznata obitelj samo je bila dobro okruženje za mladu glazbenicu koja je krenula majčinim stopama, ali i očevim jer se bavi i filmom. Naime, Lou je glumica, pjevačica i model. To nije nimalo čudno jer je imala sve preduvjete da se otisne u svijet showbusinessa. Ona svira gitaru i sama piše svoje pjesme. Napravila je nekoliko EP-a s Chrisom Brennerom i Joni Mitchell i onda izdala prvijenac “Places” 2012. godine i dosta dobro prošla kod kritike i publike. No, taj je album bio na tragu majčinog nasljeđa, pop i šansona francuske scene koju je prihvatila na sebi svojstven način. Tekstovi su bili malo jednostavniji, a vokal nježniji i suptilniji. S drugim albumom malo je zaplovila u folk vode na tragu Laure Marling i Joanne Newsom, no i dalje je podnota francuska šansona, ipak ne toliko istaknuta kao na prvom albumu.

    Kao da je malo odrasla i shvatila da je glazbeni svijet neće shvatiti ozbiljno ukoliko ne pokaže što zna i može bez tereta nasljeđa kojeg nosi za sobom. Lou ne pjeva o tome, ona kao da ne osjeti taj pritisak, nego pjeva o sasvim jednostavnim stvarima.

    Muziku podržava

    Potpuno svjesna da će je uvijek uspoređivati s majkom, čak je pomalo preuzela njen vizualni identitet ne bi li joj što više nalikovala, a glazbeno se malo odmaknula. Pomalo autoironično, Lou je odlučila odvrtjeti vlastiti film i napravila je jedan jako pristojan album.

    Lay Low” je pjesmarica ljubavne tematike od početka do kraja. Lou piše o ljubavi kao izvoru svega i kao glavnom pokretaču vlastite persone. Malo tu ipak ima patetike jer najteže je pisati o ljubavi, a da se ne ode u klišeje.

    Početak albuma je najjači s pjesmama poput “Left Behind“, laganom baladom s melankoličnim prizvukom o svim mjestima koja su napuštena i zaboravljena, pa “Above My Head“, suptilnom posvetom vlastitoj izgubljenosti i “Where to Start“, numerom prepunoj pitanja za ljubavnika koji ne daje odgovore.

    Weekender Baby” je jedina malo veselija stvar, a “Good Man” je istinski biser pred sam kraj albuma u kojoj Lou sarkastično pjeva o tome što mlada žena može biti s dobrim muškarcem. Ima album i svojih lošijih mjesta poput “Nothing Left” u sredini, a i sam kraj albuma je prilično nejasan i konfuzan. No, kao cjelina ipak funkcionira.

    Lou je izišla iz majčine sjene s ovim albumom i pokazala da može i sama. Iako je imala sve omogućeno za dobru karijeru to nije nužno značilo da će i uspjeti. Ali, ona je uspjela i imamo njen već drugi album. Ukoliko nastavi ovim putem suptilnog folka i šansone, možemo očekivati još poneki biser.

    Muziku podržava