2. Out For You
    3. Don’t Bleed, You’re In The Middle Of The Forest
    4. Now I Know
    5. Tunisia
    6. Love Someone
    7. Boom

Jedan od najskrivenijih dijamanata alternativnog rocka jest svakako Teri Gender Bender (pravog imena Teresa Suárez Cosío) koju smo mogli vidjeti i u Hrvatskoj kad je na Terraneu svirala s Bosnian Rainbows, čiji nastup je svakako vrijedilo upamtiti. Njezin ‘glavni’ bend je Le Butcherettes koji je krenuo kao garažni punk, da bi se s vremenom razvio u moderni rock zvuk. Prošle godine su izdali vrlo dobar “bi/MENTAL”, a ove je uslijedio novi EP “Don’t Bleed”.

Teri je vrlo karizmatična i svjesna svijeta u kojem živi, pa često u svojim pjesmama progovara i o onim manje lijepim stvari koje se događaju u surovom svijetu. Ranije je to bilo kroz bijes, dok je današnji izričaj mnogo rafiniraniji i eventualno spremniji za širu publiku, ako dođe do toga. Namjerno to kažem, jer i dalje mislim da ne radi nikakve kompromise, već jednostavno piči po svojem.

Klasičan rock je ovdje upotpunjen s raznim elektro i synth dionicama koje najčešće nisu u prvom planu, iako postoje pjesme poput posljednje “Boom” koja je cijela takva. Kakva god podloga bila, Teri je ta koja nosi pjesme sa svojom lirikom i interpretacijom, pa uopće ne treba čuditi da mnogi uspoređuju tu luckavost s PJ Harvey, Karen O i Siouxsie Sioux.

Stihovi su i dalje ono što nosi ovaj bend, a tu je ponovno pogodila mnogo toga. Otkrivajući svoju ženstvenost, Teri pokazuje da se nimalo ne da zajebavati, pa ako joj netko stane na put, slijedi i osveta.

Uvodna “Wounds Belong To Me” nalikuje tek kao skica pjesme na akustari, a zapravo mnogo govori. Mogli bi tumačiti da se radi o refleksiji svega lošeg što joj se događalo u djetinjstvu, te o odlasku u Meksiko nakon očeve smrti. Pjesma zvuči kao da je ostavljena u demo fazi i tu se osjeti sva ‘klaustrofobija osjećaja’ s kojom se Teri bori (samo ću ponoviti naslov prošlog albuma da još više dočaram situaciju “bi/MENTAL”).

S druge strane, već sljedeća “Out For You” je prozračna pjesma koja teži arena rock zvuku, te bi mogla postati najveći hit ovog EP-a, dok je sljedeća “Don’t Bleed, You’re in the Middle of the Forest” vrlo anksiozne atmosfere. Ostatak albuma čine pjesme “Now I Know”, “Tunisia”, “Love Someone” i već spomenuta “Boom” gdje svaka na svoj način pokazuju sve veći odmak od početnih temelja benda k nekom elektro-rocku.

Le Butcherettes sigurnim koracima nastavljaju tamo gdje su stali s prošlim albumom, a ovaj EP djeluje kao neki most prema novim horizontima, jer se bend sa svakim izdanjem gotovo u potpunosti izmjeni. Sve što smo do sad znali o Teri i njenom bendu, ovdje je sumirano u 7 skladbi, a svaka sa svojom atmosferom i tekstom opisuje osjećaje koje frontmenica proživljava. Iako imamo raspon pjesama od arena rocka do elektronske melankolije, EP je dosta koherentan i zanimljiv, a ništa manje nisam niti očekivao od Le Butcherettes.